Gå til innhold

Kjøpe julegave eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet siden slutten av september.

nå nærmer vi jo oss jul og jeg ble usikker på om jeg skal kjøpe en julegave til han.. hadde ikke tenkt på noe dyrt egentlig, men en liten oppmerksomhet av noe slag.  

Siden jeg aldri avtaler med folk at vi kjøper gave til hverandre, så føles det feil for meg å spørre også(føler ofte det  skaper klein stemning og mer press på hva som blir gitt), mye lettere å gi en gave å si "her har du en liten ting fordi jeg så det og tenkte på deg"(feks). kjøper uansett ikke til alle og enhver, de nærmeste venninnene og nærmeste familie.  

Så jeg klarer ikke bestemme meg. som sagt har vi har  datet siden slutten september, har kontakt hver dag, bor ett lite stykke unna hverandre men har møttes nesten hver uke hvor det nå i det siste har vært helgebesøk.

Det er jo naturlig for meg å kjøpe en liten ting, men er jo redd for at han ikke tenker det samme og blir stressa fordi han føler jeg  da må få noe, selv om jeg  sier jeg  ikke trenger noe. 

Noen som har noen tanker rundt dette?  

Anonymkode: 24208...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo hyggelig å gi en gave og som du sier selv. Det trenger ikke være noe stort. Gi det til han siste gangen dere treffes før julaften. Da blir det ikke noe stress, har han gave så har han det hvis ikke så får du sikkert et nyttårs gave ;) 

Skrevet

Hva med å gi han noe dere kan gjøre sammen? Enten en middag eller gavekort på opplevelse? :) Han synes sikkert det bare er koselig at du tenkte på han!

Anonymkode: 945db...7a7

Skrevet

Synes det høres ut som en fin ting å kjøpe en liten gave :) Du kan også gi han den litt før jul så han får tid til å kjøpe en liten ting til deg og hvis han blir stressa av å ikke ha gjort det :) 

Anonymkode: 6e80f...45f

Skrevet

Takk for svar ☺

Kommer nok til å kjøpe en liten ting til han.  det føles riktig for meg. Må jo bare finne ut hva jeg skal finne på til han. 

Anonymkode: 24208...45d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...