AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Hvordan ville livet ditt sett ut? Og hvem hadde du vært? Dette er bare for gøy Anonymkode: 19ed1...3d2
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Hadde nok blitt ofret til gudene rimelig raskt gitt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Jeg hadde bodd i en stamme under istiden og tegnet på fjellveggene Anonymkode: 19ed1...3d2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Jeg hadde vært død da jeg var 25, pga sykdommer som den lokale sjamannen ikke greide og kurrere hverken med geiteofringer eller soldans........ Anonymkode: f2d13...a78 2
DizzyRonson Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Jeg hadde hatt sjegg til ballene å klubba meg noen hule damer med dott opp til puppa og kvister i håret. Så hadde jeg finni opp ild å hatt en koselig kveld i hula foran bålet å laga hule babyer. Så hadde jeg daua av utslitt hofte og syfilis i en alder av 25-30.
Olava Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 For 10 000 år siden levde de fleste mennesker i jeger- og sankersamfunn, der som oftest kvinnene var sankere og mennene jegere. Jeg tror faktisk at den "menn griller og kvinner ordner grønnsakene"-greia man finner i de fleste land og kulturer den dag i dag stammer fra den tiden. Gamle vaner er vonde å vende Folk ble heller ikke særlig gamle, oftest 25 - 30 år gamle. Så, som kvinne tror jeg at jeg hadde fått barn veldig tidlig, kanskje så tidlig som 13/14/15 års-alderen. Så ville jeg nok levd et vanlig sankerliv, sanket inn planter, bær, frukt og grønnsaker, kanskje jeg hadde dødd av å ha testa ut en ny og giftig type plante til enten medisin eller mat. Så hadde jeg levd rikelig, som klanene ofte gjorde på den tiden fordi de sanket og jaktet inn alt det de trengte av mat og materialer til hele klanen, de delte på alt innenfor klanen etter behov. Hadde om jeger- og sankersamfunn på vgs så sent som i fjor, og da ble menneskeheten for 10 000 år siden veldig relevant.
Gjest Emera Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 14 timer siden, DizzyRonson skrev: Jeg hadde hatt sjegg til ballene å klubba meg noen hule damer med dott opp til puppa og kvister i håret. Så hadde jeg finni opp ild å hatt en koselig kveld i hula foran bålet å laga hule babyer. Så hadde jeg daua av utslitt hofte og syfilis i en alder av 25-30. Hule damer..? De hadde ikke utviklet innvoller ennå, damene i steinalderen?
Agathe Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 Jeg hadde vært kledt i skinn og pels, hadde smykker av skjell og så hadde jeg vært sjaman!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Tipper jeg hadde blitt gravid i tidlig tenår, og dødd under fødselen (siden jeg ikke hadde overlevd min første fødsel for 3 år siden uten moderne legehjelp). fra tidlig tnår har jeg også fått dårligere og dårligere syn,og hvis jeg mot all formodning ikke hadde blitt gravid hadde jeg antagelig blitt utstøtt av stammen innen jeg var 15 fordi jeg ikke så godt nok til å klare å jakte/finne planter og bær. helt tapsprosjekt hele meg. tror ikke det hadde hjulpet mye i steinalderen at jeg er "intelligent og hardtarbeidende".. Anonymkode: fc860...f39 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Hadde nok ikke vært bosatt i Skandinavia på grunn av den siste istiden.. Anonymkode: fe18f...a30
Chizue Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Jeg hadde nok gått meg vill i en alder av 10-11år... Var ekstremt nysgjerrig på den tiden og elsket å vandre rundt-Må nevne at jeg har null retningssans. Så hadde nok endt opp med å bli spist av rovdyr... Eller fryse ihjel. Blind som en moldvarp er jeg også (nærsynt, vært det siden 8-9år gammel...)
Honey Dew Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Jeg hadde vært arten florensiensis med oppsatt hår og husmor med mammut som mannen hadde gitt meg som kjæledyr. Det er tungt å spa ut møkken etter disse dyrene, så jeg hadde nok hatt vondt i ryggen og overlatt det til ungene å spa møkk. så hadde de fått smykker laget av bein, som ukespenger
-Skylar Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Jeg hadde ikke sett en dritt uten linsene mine, så hadde vel vært tilnærmet ubrukelig og et utskudd.
fullførsetningen Skrevet 23. november 2016 #14 Skrevet 23. november 2016 Vært livredd hver gang jeg måtte ut for å jakte på mat. Ruset som faen på livet om jeg faktisk hadde klart å drepe noe. Opptredd særdeles skremmende mot alt som prøvde å true meg og mine. Eventuelt bare sultet ihjel. Jeg er muligens for pysete til å ha overlevd særlig lenge (?).
Gjest Belle âme Skrevet 23. november 2016 #15 Skrevet 23. november 2016 Hadde nok levd lenge etter gjennomsnittet, då eg er veldig frisk og aldri sjuk. Eg hadde nok òg blitt banka opp då eg lika å seie meiningane mine og det skulle vel kanskje ikkje kvinner?
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 23. november 2016 #16 Skrevet 23. november 2016 Da hadde jeg vært prestinne i Egypt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #17 Skrevet 23. november 2016 Som barn hadde jeg nok vært nødt til å hjelpe mamma med å reparere klær og sanke mat mens pappa var ute på mammutjakt. Deretter hadde jeg dødd av sykdom som åtteåring. Jeg ville nok likt å tegne på huleveggen når jeg hadde fri. Anonymkode: 32bfe...84e
Illuminatum Skrevet 23. november 2016 #18 Skrevet 23. november 2016 På 20.11.2016 den 23.13, AnonymBruker skrev: Hvordan ville livet ditt sett ut? Og hvem hadde du vært? Dette er bare for gøy Anonymkode: 19ed1...3d2 Hadde nok vært død. Er over 50 nå
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #19 Skrevet 23. november 2016 Hadde nok dødd i min første barnefødsel, måtte ha akutt keisersnitt. Både barnet og meg hadde nok dødd da ja... Anonymkode: b2683...b11
Blod Skrevet 29. november 2016 #20 Skrevet 29. november 2016 Jeg hadde blitt utstøtt fordi jeg hadde vært for annerledes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå