Gå til innhold

Bo hos samboere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg og typen har spurt om å få bo hos oss til hun finner seg noe annet. (Sannsynligvis ca 3 mnd) Vi ønsker å hjelpe henne, men tenker litt på at soverommene i leiligheten vår ligger vegg i vegg og at hun kommer til å høre oss ha sex. Litt spent på hva hun tenker om dette. Hun burde jo skjønne at vi ikke vil ha pause i sexlivet vårt når hun vil bo her såpass lenge? 

Anonymkode: 4ca48...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo an å si det som det er, at dere gjerne vil hjelpe, men at du er litt usikker på om det blir et problem at soverommene ligger så tett. Problemet kan jo gå  begge veier, hvis hun får overnattingsbesøk fra kjæresten sin.

Spørsmålet er jo også hva dere tenker. Vil dere være komfortabel med å ha sex når hun hører dere? 

• Liker 1
Skrevet

jeg vil tro at hun er innforstått med dette (så sant hun er klar over hvordan leiligheten deres ser ut), så så lenge du ikke har noen problemer med det ville jeg ikke tenkt noe mer på det :)

Skrevet

50 minutter siden, petterm skrev:

Det går jo an å si det som det er, at dere gjerne vil hjelpe, men at du er litt usikker på om det blir et problem at soverommene ligger så tett. Problemet kan jo gå  begge veier, hvis hun får overnattingsbesøk fra kjæresten sin.

Spørsmålet er jo også hva dere tenker. Vil dere være komfortabel med å ha sex når hun hører dere? 

Ja, lurt å ta opp hva hun tenker siden typen hennes kommer til å være her noe. Regner med de også er interessert i sex :P

Har ikke noe problemer med at hun hører oss egentlig, bare håpte hun skjønner hva hun går til med å bo hos samboere :)

Skrevet
42 minutter siden, vscare skrev:

jeg vil tro at hun er innforstått med dette (så sant hun er klar over hvordan leiligheten deres ser ut), så så lenge du ikke har noen problemer med det ville jeg ikke tenkt noe mer på det :)

Hun vet hvordan det ser ut her ja :) Vi har egentlig ikke noen problemer med dette, håper bare hun er klar over at det kan bli litt lyder :) skal selvfølgelig ikke holde på når hun vil sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...