linsejesus Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 "Nye tall fra et prosjekt i Tyskland antyder at 1 prosent av alle voksne menn har pedofile fantasier. Mindre spørreundersøkelser, blant annet fra Norge, har indikert så mange som 3 prosent. Det vil si minst 20 000 nordmenn, kanskje mange flere." Fra en artikkel i Morgenbladet.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Fantasier er fullt lovlig. Alle med noe vett i behold vet å holde stilt om slike fantastier, og vet at det er fullstendig feil å leve ut slike fantasier! Alle har tanker som ulovlige handlinger fra tid til annen, men de aller fleste klarer å holde tilbake . Anonymkode: 59bbe...b52 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Men hva er vel "pedofile fantasier"? Det er langt mellom pedofile fantasier og pedofili, det er sikkert. Anonymkode: 8a782...155 1
linsejesus Skrevet 20. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2016 Ting som er flaut å svare på i undersøkelser vil sannsynligvis ha store mørketall. Særdeles ubehagelig tanke at så mange tenner på slikt. 1
linsejesus Skrevet 20. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hva er vel "pedofile fantasier"? Det er langt mellom pedofile fantasier og pedofili, det er sikkert. Anonymkode: 8a782...155 Sannsynligvis ja. Har sett tråder her om voldtektsfantasier, som tydeligvis ikke er helt uvanlig. Antar at de færreste ville finne på å leve dem ut.
stan Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Hva er definisjonen på pedofile fantasier? Det er litt forskjell på å oppleve en 15 åring som attraktiv, og å ønske å pule et spedbarn.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, stan skrev: Hva er definisjonen på pedofile fantasier? Det er litt forskjell på å oppleve en 15 åring som attraktiv, og å ønske å pule et spedbarn. Pedofili er jo ikke definert som under seksuell lavalder, men prepubertalt. At noen kan tenne på en 15-åring er ubehagelig, men for meg ikke helt uforståelig når jeg ser hvor voksne mange av dem ser ut for alderen. At det finnes såpass mange som tenner på barn, synes jeg er ekstremt vanskelig å tenke på - selv om disse aldri leves ut. Anonymkode: 52184...6bb
stan Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Er det denne definisjonen som er brukt i undersøkelsen? Og hva menes med fantasier? Jeg kan jo få tanker om alt mulig rart, men som jeg aldri ville faktisk gjøre. Også ting som jeg helt tar avstand fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå