AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Skal ha eksamen på tirsdag og tror ikke jeg kommer til å bestå ( 20 stp inmføringsemne universitetet). Jeg har hatt en tøff høst hvor det har skjedd mye og jeg har på grunn av dette slitt med konsentrasjonen på grunn av at andre tanker har tatt opp mye av tiden min. De andre 10 stp jeg tar tror jeg jeg skal komme i mål med da jeg kun har en hjemmeeksamen igjen som jeg fortsatt har to uker på og som jeg mot alle odds har greit å fokusere litt på. Spørsmålet mitt er vel egentlig hva som skjer hvis jeg stryker, må jeg vente helt til våren med å ta opp igjen eksamen? Har mye uro rundt dette nå i tillegg til alt det andre jeg går og tenker på så jeg håper vel på noen trøstende ord fra noen som har vært i en noenlunde lik situasjon. Håpet er at jeg i hvert fall skal klare en E, men er usikker på om jeg får det til. Anonymkode: 3be32...e99
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Kommer helt an på hvor du studerer, du burde henvende deg til eksamensavdelingen eller studentadministrasjonen der. Anonymkode: 17940...3cf
minister-mio Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Du må høre med studiestedet når det blir satt opp ny eksamen.
_popcorn_ Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 noen ganger blir det ikke bestemt om det blir satt opp ny eksamen før etter resultatet er klart. Jeg strøk på flere eksamener, våreksamen fikk jeg ta opp i august, en desember-eksamen måtte jeg vente til våren før jeg fikk ta opp, en annen fikk jeg ta opp i mars... muntlig eksamen med ordinær eksamensdato i mars måtte jeg vente ett år med å ta opp. Andre i kullet mitt strøk på en eksamen i desember, og måtte vente til august med å ta opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå