AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Jeg har en kompis som har gjort mye dumt og derfor sitter med mange bøter å betale ned på. Samtidig er han arbeidsledig og klager stadig over hvor dårlig råd han har siden Nav ikke forstår at han får nok penger til å både betale ned på bøter og fø seg selv. Istedenfor å betale bøter så kan han heller sone, men dette nekter han å gjøre siden han har sittet inne flere ganger før. Samtidig har han flere hull i tennene og klager på at Nav ikke dekker hans tannlegeregning. Her har han også seg selv å klandre siden han er sløv med tannpussen og ikke børster dem hver kveld. Ikke pusser han dem om morgenen og ikke bruker han tanntråd. Samtidig klager han altså på hvor mye han hater Nav?! Anonymkode: a3643...c32
Gjest Jessica Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 At du orker å omgås en slik person
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Er ikke slik at man bare kan velge å sone. Det koster staten penger å ha folk i fengsel. Hadde sagt at jeg skjønner at han har det vanskelig nå, men at han må finne en konstruktiv vei ut av det og ta ansvar for sine handlinger ved å sørge for at det ikke blir mer av slikt i fremtiden. NAV dekker nødvendig tannbehandling, hvis han mottar økonomisk stønad. Anonymkode: f4d7b...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Hvor mange tråder skal du lage på denne vennen din med noen ukers mellomrom? Anonymkode: 25523...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Hvorfor gidder du å omgås sånne mennesker? Han forventer at nav skal gi han penger til å betale for hans egne feil og økonomiske problemer. Sånne mennesker har jeg ingenting til overs for. Han får nok det han har krav på, så om det ikke rekker så får han finne en måte å rydde opp i sitt eget rot på. Anonymkode: 0a0ca...96a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå