AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Hei! Prøve å forklare uten å fortelle for mye, jeg er slutten av 20 årene, er mamma og samboer og har en leder jobb.. Og jobben min krever mye som det normalt gjør i en slik stilling, men synes ledelsen krever litt mer enn jeg i hvert fall syns dem burde. B.la jobbe på søndager selv om det teknisk sett er min eneste fridag. Jeg er ikke flink med å la jobben være på jobb så den tar jeg med meg hjem. Har vært i denne stillingen i ca 2 år å begynner å merke at nå går den ut over helse og sinn. Var heldig å få denne jobben å vet nå at dette passer ikke meg... Fra å være opptatt av å være ute, gå tur, trene og være sosial har jeg vært ledig øyeblikk mest lyst til å slenge meg på sofan å bli der til jeg MÅ opp. Jeg har bestemt meg for å prøve å finne meg ny jobb, gjerne 100% men uten lederrollen, problemet er at det er så utrolig vanskelig i den byen jeg bor i. Samt uten noe fagbrev blir det ikke enklere. Det jeg har tenkt litt på er hva sier man hvis jeg er heldig å komme på intervju og blir spurt hvorfor jeg ikke ønsker å fortsette i min jobb nå...? Og han noen kanskje noe tips til god åpen søknad? Takk til dere som orker å lese pg kanskje kommer med råd..😊 Anonymkode: 5b9d3...234
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 hva med å bare være ærlig? "jeg trives ikke så godt med lederstilling, og ønsker dermed heller jobbe hos dere i den stillingen dere har å tilby" eller "jeg ønsker mer tid til barn og familie, og ønsker helst en jobb som ikke blir med hjem" Det å være ærlig om at du ønsker en jobb uten lederansvar, kan være positivt, da det betyr at du heller ikke kommer til å jakte på nye utfordringer. Jeg byttet nylig jobb, da min forrige jobb var veldig tidkrevende, jeg var konstant sliten fordi jeg alltid tok med jobben hjem, og i tillegg var det så mye endringer at jeg ble usikker på framtiden i firmaet. Jeg søkte ny jobb med andre faglige utfordringer, og begrunnet det i at jeg ønsket en mer faglig utfordrende jobb, og en mer stasjonær arbeidsplass. Anonymkode: d5e97...eef
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 "Jeg søker nye utfordringer" "Jeg har lenge tenkt på at dette er en jobb som passer meg bedre, og når jeg så dere utlyste nølte jeg ikke med å søke" osv Anonymkode: f180a...5ff
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Ja når du skrev det slik så hørtes det jo ikke så ille ut.. Kanskje like greit!😊 takk Håper du trives i ny jobben! -Ts Anonymkode: 5b9d3...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå