AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Jeg har ett fint øyeblikk med barnet vårt på 3 år. Han tullet og glemte seg og smilte og flørtet veldig. Gjorde det mange ganger.. Mannen satt i to seteren ved siden og kikket på tlf. Jeg sa han måtte se , men han kikket bare opp ett sekund. Jeg sa du må filme, men han sa det er deres moment. Og at han ødela med å filme, fikk mast meg til at han skulle filme, men ble jo helt ødelagt av at jeg ble skuffa over mannen. Hva mener dere var riktig her?? Jeg forstår ikke hvorfor han ikke brydde seg når han så hva det betydde for meg... Anonymkode: 8c6e1...e90
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Han var vel opptatt med noe på telefonen. Det er ikke sikkert at han forsto hvor mye det betydde for deg. Vet du hva han var opptatt med på telefonen, og forstår du hva det han var opptatt med, betydde for ham? Anonymkode: fb697...afd 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var vel opptatt med noe på telefonen. Det er ikke sikkert at han forsto hvor mye det betydde for deg. Vet du hva han var opptatt med på telefonen, og forstår du hva det han var opptatt med, betydde for ham? Anonymkode: fb697...afd Jeg mener at ikke mye er viktigere enn barnet. Og det var kun ett spill.. Anonymkode: 8c6e1...e90 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Synes du lager mye drama ut av ingenting. Anonymkode: 0846b...bfe 15
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at ikke mye er viktigere enn barnet. Og det var kun ett spill.. Anonymkode: 8c6e1...e90 Kanskje han behøvde å koble av med et spill? Anonymkode: fb697...afd 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Jeg synes du overreagerer. Jada, mannen kunne godt vært mer engasjert, men som han sa, så var dette deres øyeblikk, og det å absolutt skulle filme det synes jeg blir litt krampeaktig. Anonymkode: 2f68a...388 13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Jeg synes hele problemstillingen virker merkelig. Skulle jeg filmet alle sånne øyeblikk hadde mobilen vært full før dagen var omme. Lurer på hvordan hverdagen er der jeg... Anonymkode: 9f6d4...b25 13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Du overreagerer litt. Om dette er et engangstilfelle og at det ikke er slik at han er uinteressert generelt bør du bare la det gå. Anonymkode: 8d3ae...bc7 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ett fint øyeblikk med barnet vårt på 3 år. Han tullet og glemte seg og smilte og flørtet veldig. Gjorde det mange ganger.. Mannen satt i to seteren ved siden og kikket på tlf. Jeg sa han måtte se , men han kikket bare opp ett sekund. Jeg sa du må filme, men han sa det er deres moment. Og at han ødela med å filme, fikk mast meg til at han skulle filme, men ble jo helt ødelagt av at jeg ble skuffa over mannen. Hva mener dere var riktig her?? Jeg forstår ikke hvorfor han ikke brydde seg når han så hva det betydde for meg... Anonymkode: 8c6e1...e90 Kanskje du og barnet deres kunne ha fortsatt med å dele det fine øyeblikket, i steden for å mase på din mann når han var opptatt med noe? Sitter han med nesa i telefonen i svært mange timer pr dag, med spill? Deler han sjelden fine øyeblikk med deres barn og deg? I så fall mener jeg at han gjør store feil. Anonymkode: fb697...afd 17
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor skal alt på død og liv filmes? Ja, du overreagerer og burde konse mer om barnet og de fine øyeblikkene enn å få det dokumentert. Kanskje mannen din tenker det samme, eller forresten det var vel det han indikerte. Anonymkode: 60f6f...865 13
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #11 Skrevet 21. november 2016 Jeg skjønner ønsket om å dokumentere alle fine øyeblikk, men det er viktigere å bare nyte øyeblikket sammen, uten å få det filmet. Jeg skjønner samboeren din godt. Jeg har en mann som på død og liv skal filme alt, men det er mye kjekkere for barna å få øyekontakt i stedet for å se foreldrene igjennom en kameralinse hele tiden. Det kommer mange slike øyeblikk fremover. Noe får du sikkert på film, men prøv å bare nyte det istedet. Dra frem kameraet når han tar sine første skritt, kryper for første gang el.l. Anonymkode: fc252...7ce 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #12 Skrevet 21. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ønsket om å dokumentere alle fine øyeblikk, men det er viktigere å bare nyte øyeblikket sammen, uten å få det filmet. Jeg skjønner samboeren din godt. Jeg har en mann som på død og liv skal filme alt, men det er mye kjekkere for barna å få øyekontakt i stedet for å se foreldrene igjennom en kameralinse hele tiden. Det kommer mange slike øyeblikk fremover. Noe får du sikkert på film, men prøv å bare nyte det istedet. Dra frem kameraet når han tar sine første skritt, kryper for første gang el.l. Anonymkode: fc252...7ce Ja, han er forøvrig 3 😉 Anonymkode: 8c6e1...e90
Sillyline Skrevet 21. november 2016 #13 Skrevet 21. november 2016 Jeg tenker at han sikkert var opptatt med telefonen, og ikke forsto hvor viktig det var for deg. Dette var jo uansett et øyeblikk mellom deg og din sønn, slike fantastiske øyeblikk man klart vil dele, men man må ikke. Det viktigste er å være tilstedeværende selv
Hactar Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 "Jeg har et fint øyeblikk med mamma, men hun bare maser på pappa om å filme og nekter å være til stede med meg" 14
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 Du forstod ikke hvor viktig telefonen var for han, mens han forstod ikke hvor viktig det øyeblikket mellom deg og ungen var. Skal det lages drama av dette? Anonymkode: 64921...c52
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 I dette tilfellet var vel mobilen viktigere for begge ti enn å bare være i det fine øyeblikket? Han glor på spill, du ødelegger øyeblikket med å bli sur fordi han ikke filmer alt med mobil. Anonymkode: 6e9b5...f47 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Wow. Hvorfor må du ha det på film tenker jeg.. her ødela du det selv. Barnet ditt bryr seg kunn om det som skjer der og da. Hva med å heller bli i øyeblikket enn og ødelegge stemningen ved og fokusere på mannen. De beste minnene er de som blir i hjertet ikke dem du har på datan Anonymkode: a66b8...592 3
Sulosi Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 45 minutter siden, Hactar skrev: "Jeg har et fint øyeblikk med mamma, men hun bare maser på pappa om å filme og nekter å være til stede med meg" Det samme tenkte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå