Gå til innhold

Menn: Er dette turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beinet som er over vaginaen stikker veldig mye opp og vises ganske tydelig. Jeg er så redd for at menn tenker at det er en penis under for når jeg ligger så ser det jo ut som om jeg har en penis. :( Ser det ekkelt ut? Hadde det vært dealbreaker om dama hadde en slik "kul"? 

(dette er ikke mitt bilde)

tumblr_nsdxno1dEl1ruz27bo1_500.jpg

Anonymkode: a636c...69d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venusberget, mener du?

Har sett flere med et som er fremtredende (i den grad at det var synlig med trange tights). Tror ikke det har vært et problem for noen av dem. 

Anonymkode: d8d11...f5d

• Liker 1
Skrevet

Seriøst.......? :murvegg:

Anonymkode: ff078...8a4

• Liker 3
Skrevet

Siden du har funnet bildet på nett, har du kanskje sett bildet på noen av artiklene det blir brukt i? Det blir jo brukt som "reklame" for "bikini bridge" - tviler på det ville vært tilfelle om det var så turn off.

Men skjønner hvorfor du lurer, har sånn selv.

Skrevet

Har selv sånn når jeg presser musa utover hvis du skjønner. Har sagt flere ganger til kjæresten min at jeg har bollemus, men han sier jeg ikke har det and he likes my pussy haha

Anonymkode: 36272...175

Skrevet

Har selvfølgelig ingenting å si :)

Skrevet

Nei, karen må nok ha gått på en bommert før for å reagere på noe sånt. Er ganske normalt. :)

Anonymkode: 16c91...cc5

Skrevet

Det bildet var mange ting, turn-off er ikke en av disse tingene, delikat kanskje mer dekkende nøytralt ord

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv sånn når jeg presser musa utover hvis du skjønner. Har sagt flere ganger til kjæresten min at jeg har bollemus, men han sier jeg ikke har det and he likes my pussy haha

Anonymkode: 36272...175

Bollemus er jo positivt da, må da ikke gi fyren forhåpninger når du ikke har bollemus :P 

Anonymkode: 36722...acf

• Liker 1
Skrevet

Ser ganske tynn ut på det bildet.

Skrevet

Jeg har sånn og kjæresten min elsker det! :) 

Anonymkode: f4b21...e6a

Gjest snill scorpion
Skrevet

Dealbreaker? Nei! Tvert imot er det veldig pirrende. Nå er jo jeg stor fan av bolle mus også da😃

Du må være veldig slank og sprek, er du?  Kona hadde det akkurat det samme som på bildet. Det er ikke like synlig etter hun fikk noe ekstra kiloene. 

Synes du skal se det som positivt😊 

Gjest lipgloss
Skrevet

Det er vakkert,visst dette bilde er deg burde du være veldig fornøyd :)

Skrevet

Ts mener da vel hoftebeinet? Har sånne hofter jeg også. Har ikke tenkt på det som et problem. Ingen mannfolk har kommentert det heller😀 

Anonymkode: 06153...2a3

Skrevet

Jeg har også samme form på venusberget mitt. Jeg synes det er pinlig i to situasjoner:

Når jeg ligger og soler meg på ryggen ved fellesbassenger osv, og når jeg tar liggende øvelser på benk på treningssenteret mitt.

Jeg tenker imidlertid ikke at det ser ut som jeg har penis. Dette er jo et kjent fenomen, så folk rundt meg tror jo ikke noe mer dramatisk enn at jeg har et opphøyd venusberg. Når det gjelder sex bryr jeg meg ikke - peniser, punger, venusberg og kjønnslepper kommer jo i så mange rare farger og fasonger uansett.

Anonymkode: 5204a...bca

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke ut som penis overhodet. Ikke tenkt så mye, bare nyt. Da blir du mer attraktiv for menn også fordi de opplever deg som selvsikker :lur:

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ingen dealbreaker. Tvert i mot, et synlig venusberg er råsexy og hot. Yummy! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...