Gjest Timaras Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 (endret) Mitt største juleønske i år. En god varm og ærlig mann. Som kan gi godhet, ærlighet og en trygg armkrok jeg kan krype inni for å føle trygghet. Jeg vet du er det. Ikke sikkert du vil ha meg etter de siste 10 årene. Der jeg har brukt mye tid på å jage deg vekk. Følelser. Kan være skummelt. Så kjære julenisse. Hva har du for noe spennende til skapninger på denne kloden i fremtiden. Er viktig å tenke på at andre kan ha det godt og. God jul folkens. Nyt tiden dere har. Den kommer ikke tilbake. Endret 20. november 2016 av Timaras
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Søk vår far i himmelen så får du mye god tid i fremtiden. Kjære far i himmelen du gir meg det jeg trenger! Be så skal du få! Anonymkode: 98af6...cfb
Gjest Timaras Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk vår far i himmelen så får du mye god tid i fremtiden. Kjære far i himmelen du gir meg det jeg trenger! Be så skal du få! Anonymkode: 98af6...cfb Ikke så sikker på han er den rette .😊 Har ikke hørt han har kalt seg vår far enda. Mange navn har han brukt. Men ikke vår far.😗 Vi kaller han GG. Endret 20. november 2016 av Timaras
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå