Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Heisann Hoppsann! Jeg vil bare fortelle alle sammen at nå har jeg kun 10 uker igjen til veslegutten min blir født:) Jeg gleder meg veldig, dette er min første. Det blir kanskje litt vanskelig i starten, men det går nok bra tenker jeg. Jeg gruer meg til fødselen, men får tenke på det største i verden jeg får møte etterpå Når den Søte,snille, lille gutten min blir lagt på magen min. Åååå, det blir stort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 Ja 10 uker går fort det! Men husk på at det kan være 8 eller 12 uker igjen også da... Skjønner at du gleder deg til å se den lille. Heldig du som vet kjønnet på ungen din, det vet ikke jeg. Men gleder meg noe vanvittig til å få vite det, og til å se hvordan han/hun ser ut. Håper babyen er lik storebror, for han er bare helt nydelig :D Jeg for min del gleder meg til fødselen! Det er hardt mens det står på ja, men ingenting kan måle seg med den opplevelsen av å ha sitt eget barn på magen. Helt ubeskrivelig! Lykke-lykke til med de siste 10 ukene! :D Klem fra Zebb som har 14 uker igjen (termin 2.november) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå