Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er egentlig orgasme, og hvordan vet man at man får det? Jeg har et godt sexliv med mannen min, og jeg oppnår mange store og små høydepunkter i løpet av forspillet og selve akten, men jeg har aldri definert det som orgasmer. Jeg har venninner som snakker om orgasme på samme måte som de snakker om å få tevannet til å koke, og jeg nikker med og gjør som jeg skjønner, men det gjør jeg altså ikke. Og hva er forskjellen på vaginal og klitoral orgasme. Selv oppnår jeg den mest intense opphisselsen når mannen min stimulerer klitoris. Noen ganger har jeg så intense sexuelle høydepunkter at jeg tenker at "hvis ikke dette er en orgasme, så er det det samme for meg hva som er orgasme". Men den ekstatiske følelsen sitter mer i hodet enn mellom bena...

Hilsen Tilla

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ja, du kan muligens ha hatt en orgasme. Du bli kvikk og glad etter. Men rart du ikke kjenner noe mellom beina da? Eller i selve beina?

predeline

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har alltid hørt følgende: Hvis man er usikker på om man har hatt orgasme,så har man ikke hatt det! Grunnen er at etter du har opplevd det er man ikke i tvil!!

En som ikke er i tvil.

Skrevet

Jeg er enig i det siste som har blitt sagt her. icon_smile.gif

Har man hatt orgasme, så vet man at man har hatt det... icon_smile.gif

Men det kan være stor forskjell på orgasmer, da...

I alle fall så er mine vaginale og klitorale ulike....

Og noen orgasmer er mindre enn andre...

Og noen ganger kan man være så oppi det og ha det så bra at man kan tro at man har orgasme, selv om man ikke har det...

Høydepunkter eller ikke....

Et lite tips kan jo være at du kan prøve å onanere deg frem til en orgasme på egenhånd...

Du er i alle fall ikke i tvil hvis du først har fått en ordentlig en... icon_wink.gif

Og den ekstatiske følelsen, slår ut i hele kroppen.... Fra ytterste tåspiss, til øverste hårfeste...... Og det fine med oss damer, er at vi kan fortsette og få maaaange flere etter det igjen! icon_wink.gif

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar - det var vel som jeg trodde...Til Predeline - når du sier det så har jeg hatt skikkelige kriblinger, eller hva jeg skal kalle det, i øverste delen av lårene. Og kanskje i nederste delen av magen... Men det kommer snikende, det er ikke sånn plutselig,"nå har jeg det". Det inntreffer når han bruker fingrene på klitoris.

Hilsen Tilla

Gjest Anonymous
Skrevet

tror du er veldig nærme orgasmen jeg. prøv å bruk finger på deg selv mens dere elsker og ikke stopp når kriblingen begynner...... og så er jeg enig med flere her, det er utrolig stor forskjell på inni og uttapå orgasme. jeg har aldri fått orgasme med bare å ha en inni meg, må hjelpe til med fingern... icon_smile.gif knis knis

hilsen elskovskvinnen

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du får "kramper" og sammentrekninger i vagina, da er det orgasme!

Skrevet

Egentelig godt spørsmål!!!

Når jeg onanerer meg når jeg et helt annet høydepunkt, enn hva jeg får når jeg har "orgasme" med min parner.

Når aldri "toppen" ved et samleie.

Så hva er egentlig orgasme da?

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

• 2 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Man kjenner spenninger i hele kroppen,det bygger seg opp,det blir bare bedre og bedre helt til alt aksploderer i noen sekunder.. så blir man grådig kliss klass.

Det er en orgasme.

Gjest Tidligere plaget
Skrevet

Jeg hadde sex i flere år uten noensinne å få orgasme, fikk heller aldri noen når jeg masturberte. Men etter hvert klarte jeg å finne ut av trikset, og nå kan jeg som regel få orgasme helt uten å hjelpe til selv også (når jeg blir slikket).

Det som gjorde det for meg var rett og slett trening av bekkenbunnsmuskulaturen. Mens jeg masturberte strammet og løsnet jeg disse musklene, og dette forsterket den gode følelsen hele tiden, slik at jeg til slutt fikk orgasme. Dette gjør jeg også ved samleie, og musklene mine er blitt GANSKE sterke etter hvert. Dette har også alle mine seksualpartnere hatt glede av - morsomt å se ansiktsuttrykket på dem når jeg KLEMMER til rundt dem! :ler:

Hvis du ikke er sikker på hvordan du trener disse musklene riktig: Prøv å stoppe urinstrålen mens du tisser. Da har du funnet de rette musklene. Pass på at du ikke strammer rumpeballene mens du trener, det er BARE de indre musklene som skal trekkes sammen.

Lykke til! Og ikke gi opp, det lønner seg!!!! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...