Gå til innhold

Venninne jeg ikke kan snakke med noe om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er litt rart, men jeg har kjent denne jenta (vi er begge i 20 årene) i et halvt års tid, og jeg tenkte først etter noen uker ut i vennskapet at hun var en veldig lukket person, som ikke ønsket å dele så mye personlig (Helt greit det, er jo mange som er slik, selv så sliter jeg litt med å snakke om personlige ting, men jeg syns man må få lov til å snakke om noe som plager en, noe trist som har skjedd osv om man ønsker). Så gikk det ca 2-3 mnd og hun begynte å snakke så mye om fæle ting som skjedde henne rundt den tiden, typen hennes slo opp med henne og jeg støttet henne så godt jeg kunne, og 3 mnd senere ble det slutt mellom meg og typen - som hadde vært sammen i 5 år. Dette var veldig vondt for meg, og jeg trodde jo at jeg kunne snakke med henne om dette - men hun viste ingen tegn til interesse og spurte meg ikke et eneste spørsmål, selv om jeg prøvde å snakke med henne om dette. Jeg følte så og si urettferdighet, og at jeg hadde støttet henne så mye med hennes kjærlighetssorg (de hadde vært sammen et halvt år, men jeg hadde likevel forståelse for at det var vondt å gå gjennom, mye kan jo skje på et halvt år), men at hun da viser meg så lite omtanke og hensyn til min situasjon, det ble helt rart for meg. 

Noen som har opplevd lignende? Hvorfor tror dere at hun oppfører seg slik, at vi bare skal snakke om og ta hensyn til hennes følelsesliv, men ikke mitt? 

Anonymkode: 89a7f...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en sånn som må bli spurt direkte om ting før du forteller om deg selv? Folk er forskjellige og kanskje hun var i den andre enden av skalaen hvor hun var vant med veldig åpne mennesker og vennskap hvor folk fortalte hva de selv ville fortelle uten at man må dra ting ut av dem. 

Jeg synes hvertfall det er kjipt med folk man må kryssforhøre som om man er en politibetjent for å skulle få vite noe som helst om deres private liv. 

Anonymkode: c5685...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...