AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Del Skrevet 20. november 2016 Hei, Jeg er 23 åring og vgs student som kommer fra utland. Jeg tar noen fager for å få godkjent for medisinstudiet. Jeg har vært her ca 11 måneder og opplever vanskeligheter med gramatikken. Jeg vil gjerne treffe noen som kan hjelpe meg med skrivinga og grammatikken. Er du glad å lære ditt språk til fremmede folk og har fritid? Vennligst la meg vite! Anonymkode: 6ea19...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultring Skrevet 20. november 2016 #2 Del Skrevet 20. november 2016 Hvis du vil treffe noen, må du nesten fortelle hvor du bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 20. november 2016 #3 Del Skrevet 20. november 2016 Er det vanlig å spørre om slikt på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheltay Retrac Skrevet 20. november 2016 #4 Del Skrevet 20. november 2016 Denne boken er egentlig beregnet på lærere som skal lære bort til elever med norsk som andrespråk, men jeg tror den er verdt en titt for deg! Den tar for seg grammatikken på en litt annen måte enn grammatikkbøker beregnet på elever med norsk som førstespråk. https://www.haugenbok.no/Fagboeker/Generell-pedagogikk/Norsk-grammatikk/I9788241710421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #5 Del Skrevet 21. november 2016 1 time siden, Smultring skrev: Hvis du vil treffe noen, må du nesten fortelle hvor du bor. Jeg har glemte det 😅, jeg bor i Trondheim. Anonymkode: 6ea19...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultring Skrevet 21. november 2016 #6 Del Skrevet 21. november 2016 1 time siden, Sheltay Retrac skrev: Denne boken er egentlig beregnet på lærere som skal lære bort til elever med norsk som andrespråk, men jeg tror den er verdt en titt for deg! Den tar for seg grammatikken på en litt annen måte enn grammatikkbøker beregnet på elever med norsk som førstespråk. https://www.haugenbok.no/Fagboeker/Generell-pedagogikk/Norsk-grammatikk/I9788241710421 Den boken er da for vanskelig! En bør gjennomgå en enklere bok først. Men det er en god bok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #7 Del Skrevet 21. november 2016 1 time siden, Forundret.. skrev: Er det vanlig å spørre om slikt på kg? Kansje det er uvanlig, men jeg prøver alle muligheter for for å lære norsk, men gramtikken og skriftlig trenges hjelp og forklaring. beklager jeg mener ikke å forstyrre noen om det var feil plass. Anonymkode: 6ea19...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #8 Del Skrevet 21. november 2016 1 time siden, Sheltay Retrac skrev: Denne boken er egentlig beregnet på lærere som skal lære bort til elever med norsk som andrespråk, men jeg tror den er verdt en titt for deg! Den tar for seg grammatikken på en litt annen måte enn grammatikkbøker beregnet på elever med norsk som førstespråk. https://www.haugenbok.no/Fagboeker/Generell-pedagogikk/Norsk-grammatikk/I9788241710421 Takk skal du for råd Anonymkode: 6ea19...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #9 Del Skrevet 21. november 2016 appen duolingo er flott Anonymkode: bac24...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frimerke Skrevet 27. desember 2016 #10 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg kan gjerne hjelpe deg Bare send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå