Gå til innhold

Skal jeg satse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er kjærester og det begynner å bli veldig seriøst. Jeg er født og oppvokst i Norge, har muslimsk bakgrunn. Vi har det veldig fint, men jeg tror vi kommer til å møte kulturkrasj fremover. Jeg selv er veldig norsk, samtidig som min familie er veldig liberale, men det også en del tradisjoner fra hjemmelandet som familien vil beholde. Drikker alkohol men strengt innad familien min, selvom kjæresten min drikker veldig lite, så tror jeg det vil bli et problem. Hvordan skal jeg gå frem? Er det lurt å satse på hun? Vi er veldig glad i hverandre og hun vet veldig mye om bakgrunn osv, men velger å være med meg uansett, som sagt dette her tror jeg blir et problem fremover. Hvordan skal jeg takle situasjonen? 

Anonymkode: 00f14...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt.. er det et problem at dere ikke drikker alkohol? eller er det kulturkræsj generelt du er bekymret for?

Skrevet
2 minutter siden, BethD skrev:

Jeg skjønner ikke helt.. er det et problem at dere ikke drikker alkohol? eller er det kulturkræsj generelt du er bekymret for?

Generelt kulturkrasj. Familien drikker ikke og har skikkelig dårlig syn på det. Men vi drikker i spesielle anledninger. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Generelt kulturkrasj. Familien drikker ikke og har skikkelig dårlig syn på det. Men vi drikker i spesielle anledninger. 

Ja okey. 

Du må nesten prøve for å finne det ut :) 

Er du åpen med ting og hun er det samme så er det jo ikke noen grunn for at det ikke skal funke.. Du vinner ikke om du ikke prøver vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...