Gå til innhold

jeg lar han tro at jeg ikke skjønner at han player meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig. 

Jeg har hatt kontakt med en veldig kjekk mann nå i snart et år, vi møttes ikke før i august og etter det så har vi møtes når det har latt seg gjøre. 

Han er helt perfekt på alle mulige måter, jeg kan få han når jeg vil men jeg vet at han bare player meg og det sårer meg. Jeg prøver så godt jeg kan på å bare kutte han ut gradvis men ikke så enkelt siden han er så kjekk og fantastisk. 

Vi bor veldig langt fra hverandre men nå skal jeg flytte for å studere til høsten. Dette var noe han ble veldig gla for, hvorfor blir han gla? Jeg er vist bare en "hore" i hans øyne uansett. 

Hvordan skal jeg takle dette vidre? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare kutte kontakt? Synes det er litt trist. Eller skal jeg bare prøve å være sterk å stå imot og gradvis bare kutte kontakt. 

Jeg vet jeg er svak for han for han er så forbanna perfekt på alle mulige måter. Det er mange år siden jeg har følt på en slik tiltrekning.. Han svarer meg på stortsett alt, hadde han vært en typisk player hadde han ikke giddet å svare meg eller opprettholdt kontakten slik han gjør, samtidlig så har han ikke hatt tid til meg når jeg har vært på besøk i hjembyen hans selv om det er han som har betalt for både mat og opphold for meg, ja jeg føler meg kjøpt og betalt.. 

Han player meg og jeg lar han tro at jeg ikke skjønner det, jeg gjør meg selv dum og til latter. Hvordan kan jeg ta dette opp med han uten at jeg ødelegger noe og samtidlig beholder verdigheten min. 

Jeg trenger noen råd eller faktisk litt oppstramming for jeg er helt ute å kjører og klarer ikke å konsentrere meg om noe annet. FML.. 

Anonymkode: 616f8...930

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han player deg og syns du er en hore?

Skrevet

A) Skriv en liste for hvordan du går fram for å kutte han ut,og HOLD DEG ALLTID TIL LISTEN.

B) Bestem deg for at du skal nyte han sexuelt når det passer deg,men hold følelsene på avstand.Dette krever en del omstillinger mentalt, men er fullt mulig.

Anonymkode: 668f4...c1a

Skrevet

Vedkommende bruker tid på deg! Det viser seg at han bryr seg om deg. Hvis han ville playet deg, så hadde han ikke orket å bruke tid på deg. Kanskje han støtter deg med studiet og karrieren din fremover. Hvis han ikke hadde vært interessert i deg, så ville han aldri i livet brukt tid på deg. Beste ville jo vært at du hadde snakket om det, fortalt han hva du føler. Du må snakke om det og at begge skal være ærlige mot hverandre. 

Anonymkode: e7872...518

Skrevet

Du har forklart dette litt dårlig. Det kommer ikke frem hvorfor han er en player. Vi kan ikke akkurat gi noen råd når du ikke forteller mer om hvordan han er mot deg.

Han ble glad for at du skal flytte, skriver du. Skal du flytte nærmere han eller lenger fra han? Du må skrive så vi kan forstå hva du mener.

Anonymkode: 8b002...8bd

• Liker 7
Skrevet

Jeg foreslår at du forteller ham at du ønsker å bryte kontakten med ham fordi du har følelser for ham, og ønsker å komme over ham, så du kan finne noen som er interessert tilbake. Hvis det da skulle vise seg at han mot formodning er interessert, så sier han vel i fra, så på denne måten oppnår du både å vite helt sikkert at han ikke er interessert, fordi han lar deg gå, og i og med at du har sagt til ham at du ikke ønsker kontakt, så må du jo da stå for det.

Skrevet

Problemstillinge er interessant TS, men her var det for mye som ikke var soleklart forklart. Vanskelig å gi råd da. Har han kalt deg hore? Og det at han ble glad for at du flytter er det fordi du blir lengre vekk eller fordi du kommer nærmere?

Jeg ville ikke spilt noe spill her, men heller sagt i fra at enten blir dette seriøst, eller så finner du noen andre. 

Anonymkode: 02a44...46a

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for avsporinger og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet

Luremus meets player..... Kan bli spennende dette.

Anonymkode: d1b9f...53b

Skrevet

Hvorfor og hvordan jeg vet at han player meg. Jeg forklarte meg litt dårlig her, sikkert pga at jeg blir litt trist av tanken på at han player meg og for at jeg faktisk føler meg litt dum.. 

Det første som fikk meg til å være litt oppmerksom på han var vell at han startet veldig tidlig å si at han hadde savnet meg ( når han hadde bare møtt meg 1 gang, og kjente meg ikke så godt ) han planlegger turer hit og dit og andre ting vi hadde lyst å gjøre sammen.. Han sier slike typiske ting som vi jenter faller for da.. 

Men når alt kommer til stykke så blir der ingenting av. Sist jeg var der så var jeg der for 4 dager han traff meg to av de dagen bare for noen timer, men det som skurret litt var at han ikke forsto hvorfor jeg ble skuffet, helt til jeg sa " eh jeg reiste mange mil for å være sammen med deg å du prioriterer å gjøre ting du kunne ha gjort når ikke jeg var her" . Skjønner heller ikke hvorfor han betalte mange tusen for en leilighet til meg når jeg kunne ha bodd hos venner, føler han ville bare ha meg en plass slik at han kunne komme å gå når det passet han, åh nei han har ikke dame.. 

når jeg skal studere så flytter jeg til hjembyen hans, men jeg vil ikke at han skal tro at jeg vil være et ludder han bare kan komme å gå fra som han vil. Jeg kommer til å bli skikkelig såret med han her, jeg bare vet det. På mange måter er han en typisk player og mange andre måter så forstår jeg ikke så veldig mye.. 

Hater at han skal være så sykt perfekt og tiltrekkende... 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemstillinge er interessant TS, men her var det for mye som ikke var soleklart forklart. Vanskelig å gi råd da. Har han kalt deg hore? Og det at han ble glad for at du flytter er det fordi du blir lengre vekk eller fordi du kommer nærmere?

Jeg ville ikke spilt noe spill her, men heller sagt i fra at enten blir dette seriøst, eller så finner du noen andre. 

Anonymkode: 02a44...46a

Hvorfor og hvordan jeg vet at han player meg. Jeg forklarte meg litt dårlig her, sikkert pga at jeg blir litt trist av tanken på at han player meg og for at jeg faktisk føler meg litt dum.. 

Det første som fikk meg til å være litt oppmerksom på han var vell at han startet veldig tidlig å si at han hadde savnet meg ( når han hadde bare møtt meg 1 gang, og kjente meg ikke så godt ) han planlegger turer hit og dit og andre ting vi hadde lyst å gjøre sammen.. Han sier slike typiske ting som vi jenter faller for da.. 

Men når alt kommer til stykke så blir der ingenting av. Sist jeg var der så var jeg der for 4 dager han traff meg to av de dagen bare for noen timer, men det som skurret litt var at han ikke forsto hvorfor jeg ble skuffet, helt til jeg sa " eh jeg reiste mange mil for å være sammen med deg å du prioriterer å gjøre ting du kunne ha gjort når ikke jeg var her" . Skjønner heller ikke hvorfor han betalte mange tusen for en leilighet til meg når jeg kunne ha bodd hos venner, føler han ville bare ha meg en plass slik at han kunne komme å gå når det passet han, åh nei han har ikke dame.. 

når jeg skal studere så flytter jeg til hjembyen hans, men jeg vil ikke at han skal tro at jeg vil være et ludder han bare kan komme å gå fra som han vil. Jeg kommer til å bli skikkelig såret med han her, jeg bare vet det. På mange måter er han en typisk player og mange andre måter så forstår jeg ikke så veldig mye.. 

Hater at han skal være så sykt perfekt og tiltrekkende... 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg var der så var jeg der for 4 dager han traff meg to av de dagen bare for noen timer, men det som skurret litt var at han ikke forsto hvorfor jeg ble skuffet, helt til jeg sa " eh jeg reiste mange mil for å være sammen med deg å du prioriterer å gjøre ting du kunne ha gjort når ikke jeg var her" . Skjønner heller ikke hvorfor han betalte mange tusen for en leilighet til meg når jeg kunne ha bodd hos venner, føler han ville bare ha meg en plass slik at han kunne komme å gå når det passet han, åh nei han har ikke dame..

Dette er en soleklar grunn til å dumpe han. Når du bare fortsetter han å treffe han etter dette, så viser du at du godtar det og ikke tror du er mer verdt. Her må du selv ta ansvar for å sette grenser. Han behandler deg slik han kan behandle deg.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en soleklar grunn til å dumpe han. Når du bare fortsetter han å treffe han etter dette, så viser du at du godtar det og ikke tror du er mer verdt. Her må du selv ta ansvar for å sette grenser. Han behandler deg slik han kan behandle deg.

Jeg vet. Tenkte bare jeg skulle slutte å svare og åpne meldinger og snap fra han, men jeg klarer ikke.. Så tenkte jeg at jeg skulle bare spille med å la han tro at han player meg og at jeg falt for alt der perfekte han sier for så å ikke møte han noen gang igjen. Slik at han kunne føle seg litt dum, for jeg føler meg kjempe dum her jeg sitter... 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig. 

Jeg har hatt kontakt med en veldig kjekk mann nå i snart et år, vi møttes ikke før i august og etter det så har vi møtes når det har latt seg gjøre. 

Han er helt perfekt på alle mulige måter, jeg kan få han når jeg vil men jeg vet at han bare player meg og det sårer meg. Jeg prøver så godt jeg kan på å bare kutte han ut gradvis men ikke så enkelt siden han er så kjekk og fantastisk. 

Vi bor veldig langt fra hverandre men nå skal jeg flytte for å studere til høsten. Dette var noe han ble veldig gla for, hvorfor blir han gla? Jeg er vist bare en "hore" i hans øyne uansett. 

Hvordan skal jeg takle dette vidre? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare kutte kontakt? Synes det er litt trist. Eller skal jeg bare prøve å være sterk å stå imot og gradvis bare kutte kontakt. 

Jeg vet jeg er svak for han for han er så forbanna perfekt på alle mulige måter. Det er mange år siden jeg har følt på en slik tiltrekning.. Han svarer meg på stortsett alt, hadde han vært en typisk player hadde han ikke giddet å svare meg eller opprettholdt kontakten slik han gjør, samtidlig så har han ikke hatt tid til meg når jeg har vært på besøk i hjembyen hans selv om det er han som har betalt for både mat og opphold for meg, ja jeg føler meg kjøpt og betalt.. 

Han player meg og jeg lar han tro at jeg ikke skjønner det, jeg gjør meg selv dum og til latter. Hvordan kan jeg ta dette opp med han uten at jeg ødelegger noe og samtidlig beholder verdigheten min. 

Jeg trenger noen råd eller faktisk litt oppstramming for jeg er helt ute å kjører og klarer ikke å konsentrere meg om noe annet. FML.. 

Ut i fra det jeg leste her sist så er det Fredrik og Simen som holder på sånn - i forbindelse med et bryllup, men hva er greien med dette? Er det noe alvorlig misunnelse på gang her. Noen har giftet seg eller noe, sånn at de har et behov for å fremstille folk slik disse to ser det? Det er jammen meg ikke rart at folk kutter kontakten med deg. Typisk bygdeoppførsel det dere beskriver nå egentlig. :riste: 

Skrevet
1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Ut i fra det jeg leste her sist så er det Fredrik og Simen som holder på sånn - i forbindelse med et bryllup, men hva er greien med dette? Er det noe alvorlig misunnelse på gang her. Noen har giftet seg eller noe, sånn at de har et behov for å fremstille folk slik disse to ser det? Det er jammen meg ikke rart at folk kutter kontakten med deg. Typisk bygdeoppførsel det dere beskriver nå egentlig. :riste: 

What ?? Hvem er Fredik og Simen ? Og hvem har giftet deg? Og hva har dette med saken å gjøre? 

• Liker 2
Skrevet

Lykke til, spill godt. Menn har en fantastisk evne mentalt sett til å snu om situasjon til fordel for seg selv, litt som at hvis en eller annen får kritikk kan personen beskytte seg med at det er sjalusi. Menn har mange slike beskyttelsesmekanismer. De stopper ikke opp og river seg i håret med "hva er galt med meg??!!"

De fleste er opptatt av å vinne og å føle seg bra. Ikke forvent noe tilbake. Eneste målet er å kontrollere følelsene hans, men der igjen det blir ekkelt og falskt, og livet blir meningsløst. Ikke noe vits i å spille. Du burde egentlig bare stoppe det mens leken er god, da kan du i det minste klappe deg på skulderen med at du er sterk...

Anonymkode: 4a2d8...7dd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet. Tenkte bare jeg skulle slutte å svare og åpne meldinger og snap fra han, men jeg klarer ikke.. Så tenkte jeg at jeg skulle bare spille med å la han tro at han player meg og at jeg falt for alt der perfekte han sier for så å ikke møte han noen gang igjen. Slik at han kunne føle seg litt dum, for jeg føler meg kjempe dum her jeg sitter... 

Men herregud da, du må være tydelig for han. Skriv at du avslutter det, fordi du mener dere ikke passer sammen på bakgrunn av hans oppførsel da du var på besøk hos han sist.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What ?? Hvem er Fredik og Simen ? Og hvem har giftet deg? Og hva har dette med saken å gjøre? 

Det sto i et annet diskusjonsforum. Jeg vet ikke hvem dem er. Litt usaklig å henge ut folk sånn. Sikkert noen som tuller.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud da, du må være tydelig for han. Skriv at du avslutter det, fordi du mener dere ikke passer sammen på bakgrunn av hans oppførsel da du var på besøk hos han sist.

Vet det er det bare å gjøre.. Men jeg blir bare trist på tanken. Noen sier meg at det er det riktige og noe annet sier meg at jeg ikke skal ta forhastede konklusjoner.. Kan jo være en kulturkrasj her og tenker jeg men... Nei du har rett jeg må bare kutte.. Hvorfor kan de ikke bare si at det er kun en ting de er ute etter? Da hadde det jo vært greit og ingen skade skjedd.. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...