Gå til innhold

turn off

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr en stund nå, og er veldig betatt. I går snappet vi, og han sendte en snap om at han var på fest og kompisen hadde dratt hjem med en dame som var "lite pen", og at han kom til å angre veldig dagen etter. Han synes dette var supergøy. Han er 23 år.

Jeg vet ikke om jeg overdriver nå, men jeg synes det var helt ekstremt turn off. Hva tenker dere?

Anonymkode: 5d0f7...140

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er vel helt vanlig det. Han prøvde jo bare være morsom ovenfor deg på kompis sin bekostning. 

Du ser vel selv at det kan bli en litt morsom situasjon for dem i dag med fyllanerver og ølbriller av, og det gjelder gjerne for dem begge to.

Om det er turn off eller ikke får være opp til hver enkelt å avgjøre. Dette er mer en typisk kommentar en spøker kompiser i mellom i sine yngre dager, ikke til damen eller daten i voksen alder.

Endret av PhilosopherSe7en
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde gjort noe annet enn å flirt litt av det... han prøvde nok bare å være morsom

Skrevet

Enig med deg. Turn off.

Anonymkode: 43487...822

• Liker 4
Skrevet

Hadde også syntes at det var turn off. Det er skikkelig frekt å gjøre narr av noen for hvordan de ser ut. Klart det var ment som en spøk, but still, forstår hvorfor du syns det var turn off. 

• Liker 5
Skrevet

Veldig turn-off. Datet en fyr som snakket om at venninna hans hadde blitt så feit. I ettertid forstod jeg at det sa mye om hans syn på andre mennesker, satt i sammenheng med en del andre lite fine utsagn. Hva så om dama er "uattraktiv?" Hun har ingen lavere verdi som menneske. 

Anonymkode: fef27...8be

• Liker 4
Skrevet

Ja, veldig turn off, å være morsom på denne jentas bekostning. Det kan jo komme henne for øre. Men det finnes nok en del umodne unggutter. Du trenger vel ikke en av dem?

Anonymkode: c08e8...5f5

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke han har dratt med noen stygge damer hjem bare fordi kameraten hans har det. I så fall hadde han aldri sagt noe om dama kameraten hans dro med hjem.

Anonymkode: b4204...c69

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han har dratt med noen stygge damer hjem bare fordi kameraten hans har det. I så fall hadde han aldri sagt noe om dama kameraten hans dro med hjem.

Anonymkode: b4204...c69

Ok, så det var DET du bekymret deg for...   :rolleyes: 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så det var DET du bekymret deg for...   :rolleyes: 

Oi, jeg trodde dette var TS, men det var det jo ikke, heldigvis.

Skrevet

Forstår deg godt, jeg. Syntes det generelt er frastøtende med mennesker som prater nedsettende om andres utseende på denne måten.

Anonymkode: 0196a...c4d

Skrevet

Hvis det er klare fysiske skavanker som hun ikke kan gjøre noe med, så kan det tolkes som noe turn off og umodent. Men det handler jo ikke om deg, så du trenger vel ikke ta den kampen vel? 
Leste i annen tråd om ei som var opprørt sexscener eller nakne damer som dukket opp på skjermen når du hun og typen så på tv. Tåpelige greier. Choose your battles sier nå jeg . 

Anonymkode: fae10...c20

Skrevet

Det hadde faktisk vært dealbreaker for meg.

Skrevet
7 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Er vel helt vanlig det. Han prøvde jo bare være morsom ovenfor deg på kompis sin bekostning. 

Du ser vel selv at det kan bli en litt morsom situasjon for dem i dag med fyllanerver og ølbriller av, og det gjelder gjerne for dem begge to.

Om det er turn off eller ikke får være opp til hver enkelt å avgjøre. Dette er mer en typisk kommentar en spøker kompiser i mellom i sine yngre dager, ikke til damen eller daten i voksen alder.

Typisk kommentar mellom kamerater ja, men ikke noe man tar med en date, i så fall bommer man grovt.

Hva med et kurs i håndtering av damer og dating, du ser ut til å trenge det om du ikke ser at dette er upassende kommunikasjon.

Skrevet
2 minutter siden, made4u skrev:

Typisk kommentar mellom kamerater ja, men ikke noe man tar med en date, i så fall bommer man grovt.

Hva med et kurs i håndtering av damer og dating, du ser ut til å trenge det om du ikke ser at dette er upassende kommunikasjon.

Leser du i det hele tatt hva du siterer meg på?

"Dette er mer en typisk kommentar en spøker kompiser i mellom i sine yngre dager, ikke til damen eller daten i voksen alder. "

Skrevet

Beklager, jeg var litt raskt ute der, skumleste bare fordi jeg fulgte med på Magnus Carlsen som spiller sjakk.

Litt pinlig, overse min kommentar.

Skrevet
12 minutter siden, made4u skrev:

Beklager, jeg var litt raskt ute der, skumleste bare fordi jeg fulgte med på Magnus Carlsen som spiller sjakk.

Litt pinlig, overse min kommentar.

Ingen fare :)

Skrevet

Jeg hadde ikke latt den kommentaren stå i veien om dette er en fyr du føler er riktig ellers. Ser du nevner han er 23 år, jeg tror ikke alderen har noe å si her, det går mer på andre ting, men jeg mener det er naivt å tro at menn generelt ikke snakker sånn om damer. Det du reagerte på her var at han sa det til deg. 

Når det er sagt så vil jeg gjerne påpeke at mange av de som snakker sånn høyt blant folk gjerne ikke er så forbanna attraktive selv. Har en bekjent som ser ut som Uncle Fester fra The Addams Family som går rundt å påpeker feil med damer/hva som er mindre pent med dem. Det faktum at han kun får med seg en dame hjem ca hvert 5 år og at hun forsvinner like kjapt som hun kom, har han ikke så mye fokus på når han snakker ned damer med gutta sine. 

Anonymkode: f1c45...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...