AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Hei! Har de siste dagene hatt et ekstremt ubehag i underlivet med en intens svie og kløe. Noen ganger kan det svi så mye at jeg blir fysisk dårlig og må legge meg ned med beina høyt slik at jeg ikke besvimer.. Utfloden er enten gulaktig eller gjennomsiktig/vannete, og de siste to dagene har den også vært rødlig (blod?). Jeg har noen små blemmer/sår på kjønnsleppene og ved skjedeåpningen. Klør også i endetarmen, men der svir det ikke. Jeg hadde samleie 2-3 dager før symptomene kom, og har hatt jevnlig samleie med vedkommende de siste to månedene uten å ha fått lignende plager. Har heller aldri hatt lignende plager tidligere. Jeg begynte på en canesten kur så fort plagene oppsto, men har ikke merket stor endring bortsett fra at canesten kremen lindrer svien og kløen. Jeg vurderer å prøve med en ny dose vaginaltablett, i og med at jeg tok tabletten inn på morgningen og ikke kvelden (slik det sto på pakningsvedlegget at jeg skulle), og at det kan være grunnen til at det ikke har funket? Jeg har vært inne på tanken om herpes i og med at jeg faktisk har små blemmer/sår som svir noe helt voldsomt. Men har også tenkt at det er sopp, da jeg har begynt å vaske med såpe i underlivet fremfor kun vann slik jeg alltid har gjort før. Har også en relativt ny sexpartner. Vet dere ikke er noen leger, men hvis det er noen som har hatt lignende symptomer tidligere og har noen tips/råd ville det blitt satt stor pris på. Anonymkode: f733d...f8e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Det høres ut som herpesutbrudd. Kom deg til lege å få sjekket det, og få medisiner før utbruddet eskalerer ytterligere. Herpesviruset kan også ligge latent i kroppen en god stund før utbruddet kommer. Anonymkode: 76402...7c2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Herpes, siden det gjør så vondt, og du har sår. Viktig å gå til lege raskt og ta prve om du vil vite sikkert. Da kan du også få tabletter som demper utbruddet. Anonymkode: 256be...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå