Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en genser hos Gina Tricot. Da jeg kom hjem, så jeg at sikkerhetsalarmen var fortsatt på genseren. Dumme meg som var utålmodig som fjernet sikkerhetsalarmen selv, istedenfor å gå til butikken for å få den fjernet. Da jeg fjernet sikkerhetsalarmen, klarte jeg å lage et hull i genseren. Kan jeg reklamere genseren? Har fortsatt kvitteringen, men tok av prislappen (før jeg så sikkerhetsalarmen).

Anonymkode: cd56b...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare prøv :) 

Anonymkode: 7f7b5...008

Skrevet

Du ødela den selv, og har selvsagt ingen rettigheter.

Anonymkode: a701f...e69

• Liker 3
Skrevet

Om du sier at det var hull i den da du kom hjem får du sikkert ny.

Forteller du at du laget hullet selv grunnet alarmen får du nok ikke noe igjen.

• Liker 6
Skrevet

Tja, om du har kvitteringen. Ellers ville de vel tro du klippet av alarmen i butikken.

Anonymkode: 02417...f0b

Skrevet

TS her!

Jeg fikk reklamert genseren :biggrin: Trengte ikke å vise kvitteringen^^

Anonymkode: cd56b...53a

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer, du fikk byttet en genser du selv ødela.

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Gratulerer, du fikk byttet en genser du selv ødela.

Nå hadde jo de glemt å ta av alarmen da, så teknisk sett er det både butikken og TS sin feil. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, dillyduzit skrev:

Nå hadde jo de glemt å ta av alarmen da, så teknisk sett er det både butikken og TS sin feil. 

Alarmen er glemt å ta av, da går en selvsagt tilbake til butikken og forklarer problemet og de løser det på sekunder.

Velger en å rive av alarmen og samtidig ødelegge genseren så er ikke det butikken sin feil, men vedkommende som velger å gjøre det.

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Alarmen er glemt å ta av, da går en selvsagt tilbake til butikken og forklarer problemet og de løser det på sekunder.

Velger en å rive av alarmen og samtidig ødelegge genseren så er ikke det butikken sin feil, men vedkommende som velger å gjøre det.

Skrev vel at det bare begge sin feil, gjorde jeg ikke? Butikken for alarmen, og TS som valgte å ta den av selv. 

Skrevet
4 minutter siden, dillyduzit skrev:

Skrev vel at det bare begge sin feil, gjorde jeg ikke? Butikken for alarmen, og TS som valgte å ta den av selv. 

Jo, men det er jo ikke riktig.

Butikken er ikke skyld i at det kom hull i genseren, de er skyld i at alarmen hang på genseren. At det er hull i genseren, som jo er problemet her, er kun TS sin feil.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Butikken er ikke skyld i at det kom hull i genseren, de er skyld i at alarmen hang på genseren. At det er hull i genseren, som jo er problemet her, er kun TS sin feil.

Who cares! Så lenge TS fikk reklamert genseren ;):P 

Skrevet
3 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Hullet kom fordi TS valgte å rive av alarmen, som butikken hadde glemt å fjerne. Du ser vel selv at det er begge sin feil? Selvfølgelig, den beste løsningen er å gå tilbake til butikken med alarmen på (og kvittering) og få dem til å fjerne den, men fordi TS ikke tenkte så langt, og tok den av selv, er hun også skyld i problemet, like mye som at butikken glemte å fjerne den. Hadde butikken fjernet den når hun faktisk kjøpte genseren, ville ikke dette ha skjedd. 

Skrevet
12 minutter siden, chanbongelong skrev:

Who cares! Så lenge TS fikk reklamert genseren ;):P 

Ja, ogdet var jo poenget med tråden i utgangspunktet, så hun fikk det jo som hun ønsket. Har jo til og med gratulert henne med at det gikk i orden :) 

Skrevet
25 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Dere skriver akkurat samme ting, så hvordan det blir feil skjønner jeg ikke. Begge to skriver at det er butikken sin feil at alarmen kom på og at det er TS sin feil at det er hull i genseren. 

Skrevet
17 minutter siden, Brimi skrev:

Dere skriver akkurat samme ting, så hvordan det blir feil skjønner jeg ikke. Begge to skriver at det er butikken sin feil at alarmen kom på og at det er TS sin feil at det er hull i genseren. 

Fordi alarmen er ikke problemet, men hullet i genseren. Men samme kan det være :)

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Fordi alarmen er ikke problemet, men hullet i genseren. Men samme kan det være :)

Dere skrev jo akkurat det samme, så ifølge deg så er heller ikke det du skriver riktig. Bestem deg:bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...