AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Jeg kjøpte en genser hos Gina Tricot. Da jeg kom hjem, så jeg at sikkerhetsalarmen var fortsatt på genseren. Dumme meg som var utålmodig som fjernet sikkerhetsalarmen selv, istedenfor å gå til butikken for å få den fjernet. Da jeg fjernet sikkerhetsalarmen, klarte jeg å lage et hull i genseren. Kan jeg reklamere genseren? Har fortsatt kvitteringen, men tok av prislappen (før jeg så sikkerhetsalarmen). Anonymkode: cd56b...53a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Bare prøv Anonymkode: 7f7b5...008
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Du ødela den selv, og har selvsagt ingen rettigheter. Anonymkode: a701f...e69 3
PhilosopherSe7en Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Om du sier at det var hull i den da du kom hjem får du sikkert ny. Forteller du at du laget hullet selv grunnet alarmen får du nok ikke noe igjen. 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Tja, om du har kvitteringen. Ellers ville de vel tro du klippet av alarmen i butikken. Anonymkode: 02417...f0b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 TS her! Jeg fikk reklamert genseren Trengte ikke å vise kvitteringen^^ Anonymkode: cd56b...53a 2
PhilosopherSe7en Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Gratulerer, du fikk byttet en genser du selv ødela. 5
dillyduzit Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 5 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Gratulerer, du fikk byttet en genser du selv ødela. Nå hadde jo de glemt å ta av alarmen da, så teknisk sett er det både butikken og TS sin feil. 1
PhilosopherSe7en Skrevet 21. november 2016 #9 Skrevet 21. november 2016 10 minutter siden, dillyduzit skrev: Nå hadde jo de glemt å ta av alarmen da, så teknisk sett er det både butikken og TS sin feil. Alarmen er glemt å ta av, da går en selvsagt tilbake til butikken og forklarer problemet og de løser det på sekunder. Velger en å rive av alarmen og samtidig ødelegge genseren så er ikke det butikken sin feil, men vedkommende som velger å gjøre det. 7
dillyduzit Skrevet 21. november 2016 #10 Skrevet 21. november 2016 7 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Alarmen er glemt å ta av, da går en selvsagt tilbake til butikken og forklarer problemet og de løser det på sekunder. Velger en å rive av alarmen og samtidig ødelegge genseren så er ikke det butikken sin feil, men vedkommende som velger å gjøre det. Skrev vel at det bare begge sin feil, gjorde jeg ikke? Butikken for alarmen, og TS som valgte å ta den av selv.
PhilosopherSe7en Skrevet 21. november 2016 #11 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, dillyduzit skrev: Skrev vel at det bare begge sin feil, gjorde jeg ikke? Butikken for alarmen, og TS som valgte å ta den av selv. Jo, men det er jo ikke riktig. Butikken er ikke skyld i at det kom hull i genseren, de er skyld i at alarmen hang på genseren. At det er hull i genseren, som jo er problemet her, er kun TS sin feil. 4
chanbongelong Skrevet 21. november 2016 #12 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Jo, men det er jo ikke riktig. Butikken er ikke skyld i at det kom hull i genseren, de er skyld i at alarmen hang på genseren. At det er hull i genseren, som jo er problemet her, er kun TS sin feil. Who cares! Så lenge TS fikk reklamert genseren
dillyduzit Skrevet 21. november 2016 #13 Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Jo, men det er jo ikke riktig. Butikken er ikke skyld i at det kom hull i genseren, de er skyld i at alarmen hang på genseren. At det er hull i genseren, som jo er problemet her, er kun TS sin feil. Hullet kom fordi TS valgte å rive av alarmen, som butikken hadde glemt å fjerne. Du ser vel selv at det er begge sin feil? Selvfølgelig, den beste løsningen er å gå tilbake til butikken med alarmen på (og kvittering) og få dem til å fjerne den, men fordi TS ikke tenkte så langt, og tok den av selv, er hun også skyld i problemet, like mye som at butikken glemte å fjerne den. Hadde butikken fjernet den når hun faktisk kjøpte genseren, ville ikke dette ha skjedd.
PhilosopherSe7en Skrevet 21. november 2016 #14 Skrevet 21. november 2016 12 minutter siden, chanbongelong skrev: Who cares! Så lenge TS fikk reklamert genseren Ja, ogdet var jo poenget med tråden i utgangspunktet, så hun fikk det jo som hun ønsket. Har jo til og med gratulert henne med at det gikk i orden
Brimi Skrevet 21. november 2016 #15 Skrevet 21. november 2016 25 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Jo, men det er jo ikke riktig. Butikken er ikke skyld i at det kom hull i genseren, de er skyld i at alarmen hang på genseren. At det er hull i genseren, som jo er problemet her, er kun TS sin feil. Dere skriver akkurat samme ting, så hvordan det blir feil skjønner jeg ikke. Begge to skriver at det er butikken sin feil at alarmen kom på og at det er TS sin feil at det er hull i genseren.
PhilosopherSe7en Skrevet 21. november 2016 #16 Skrevet 21. november 2016 17 minutter siden, Brimi skrev: Dere skriver akkurat samme ting, så hvordan det blir feil skjønner jeg ikke. Begge to skriver at det er butikken sin feil at alarmen kom på og at det er TS sin feil at det er hull i genseren. Fordi alarmen er ikke problemet, men hullet i genseren. Men samme kan det være 1
Brimi Skrevet 21. november 2016 #17 Skrevet 21. november 2016 6 timer siden, PhilosopherSe7en skrev: Fordi alarmen er ikke problemet, men hullet i genseren. Men samme kan det være Dere skrev jo akkurat det samme, så ifølge deg så er heller ikke det du skriver riktig. Bestem deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå