AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Del Skrevet 20. november 2016 Ville dere brydd dere om det f.eks. lå en vibrator i gava? Eller er vi kommet så langt i 2016 at slikt er ok? Anonymkode: c857e...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannemor76 Skrevet 20. november 2016 #2 Del Skrevet 20. november 2016 Privat er det greit, men man gir et hint slik at mottaker ikke åpner opp foran familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Del Skrevet 20. november 2016 Hvis jeg hadde fått en vibrator som jeg åpnet sammen med mine foreldre, søsken, nieser og nevøer og ikke minst mine egne barn hadde jeg blitt rimelig forbanna på giveren. Ingen av de jeg har nevnt har noe som helst behov for p vite hva som går på mitt soverom Anonymkode: 6316d...535 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. november 2016 #4 Del Skrevet 20. november 2016 Det kan jo bli flaut å åpne en slik gave blant resten av familien.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 20. november 2016 #5 Del Skrevet 20. november 2016 15 minutter siden, Hannemor76 skrev: Privat er det greit, men man gir et hint slik at mottaker ikke åpner opp foran familien... Er ikke det som gjør det litt artig da? Hehe 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #6 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg fikk en gigantisk massasjestav av kjæresten min en jul.... Glad at mamma satt ved siden av meg å la den under de andre tingene med en gang hun så jeg ble ille berørt Anonymkode: bdc6e...577 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 20. november 2016 #7 Del Skrevet 20. november 2016 Gi det heller på tomannshånd eller i en vennesetting hvor slikt bare blir morsomt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #8 Del Skrevet 20. november 2016 Det er ikke en gave man gir for å åpnes foran familien! Foreldre, besteforeldre, evt. barn og annen familie har ingen grunn til å få sexlivet mitt slengt i fjeset på den måten, ei heller ønsker jeg å få deres slengt i mitt. Skal du gi en slik gave gir du mottakeren beskjed om at den må åpnes på privaten. Ferdig snakka. Anonymkode: f783d...e40 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #9 Del Skrevet 20. november 2016 Dette er gaver man gir privat. Hadde ikke blitt mye fornøyd om jeg hadde åpnet den med foreldre og andre slektninger. Fare for at han hadde blitt alene med den gaven, på sofaen. Som privat gave med bare oss to ville jeg blitt fornøyd Anonymkode: d0915...4f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #10 Del Skrevet 20. november 2016 Greit som kjærestegave som åpnes privat men kleint som venninde gave og helt nei nei nei som noe som åpnes på julaften med andre familiegaver. Sexlivet er privat og familien eller venner trenger virkelig ikke vite hvordan vibrator du kommer til å bruke fremover. Uskikket syes jeg. Anonymkode: 724a2...6c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #11 Del Skrevet 20. november 2016 Dersom jeg hadde fått noe slikt og åpnet det på julaften foran familien, er det stor sannsynlighet for at det ble lite kontakt med giveren for fremtiden. Anonymkode: 9094c...d92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #12 Del Skrevet 20. november 2016 Fint som gave fra sengekompis/kjæreste så lenge man vet at den må åpnes privat. Iallefall hvis det er noe ordentlig man ikke tar seg råd til eller tør å kjøpe selv. Anonymkode: a3ddc...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #13 Del Skrevet 20. november 2016 Hadde kjæresten gitt meg sexleketøy i jule- eller bursdagsgave, hadde jeg følt meg som et objekt. Hadde noen andre gjort det, hadde jeg ansett vennskapet for å være over. Anonymkode: 594eb...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #14 Del Skrevet 20. november 2016 Nei det er ikke greit!! Jeg fikk julegave for noen år tilbake fra en kjæreste . Han skulle feire med sin familie. og jeg med min. Vi utveksler julegaver lille julaften. Han gliser og sier ingenting. På julaften sitter jeg med mine foreldre, bestemor, søster, svoger og barn. Å åpner julegaven fra han. En stor vibrerende buttplugg for analsex. Jeg ble så skuffet. Og skjønte virkelig på alvor at han ikke respekterte meg. For jeg hadde sagt i fra tidligere at analsex ikke var aktuelt. Søstra mi trodde jeg tullet, mine foreldre satt med haka i gulvet. Min bestemor latet som hun ikke var til stedet. Og jeg satt med gråten i halsen og latet som alt var så greit. Gråt meg i søvn den kvelden. Spurte han hvorfor han ga meg det i julgave? Når han visste jeg ikke var intressert i analsex. Nei, for at han hadde lyst til det!! Har ikke kontakt med den idioten i dag. Han fantaserer fortsatt om å ta meg analt. Skjer ALDRI. Vil ikke ha noe med han å gjøre. Anonymkode: ee98a...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 20. november 2016 #15 Del Skrevet 20. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke greit!! Jeg fikk julegave for noen år tilbake fra en kjæreste . Han skulle feire med sin familie. og jeg med min. Vi utveksler julegaver lille julaften. Han gliser og sier ingenting. På julaften sitter jeg med mine foreldre, bestemor, søster, svoger og barn. Å åpner julegaven fra han. En stor vibrerende buttplugg for analsex. Jeg ble så skuffet. Og skjønte virkelig på alvor at han ikke respekterte meg. For jeg hadde sagt i fra tidligere at analsex ikke var aktuelt. Søstra mi trodde jeg tullet, mine foreldre satt med haka i gulvet. Min bestemor latet som hun ikke var til stedet. Og jeg satt med gråten i halsen og latet som alt var så greit. Gråt meg i søvn den kvelden. Spurte han hvorfor han ga meg det i julgave? Når han visste jeg ikke var intressert i analsex. Nei, for at han hadde lyst til det!! Har ikke kontakt med den idioten i dag. Han fantaserer fortsatt om å ta meg analt. Skjer ALDRI. Vil ikke ha noe med han å gjøre. Anonymkode: ee98a...fd2 Uff en slik situasjon var ikke bra. Håper julen iår gi noe bedre gaver. Flott at du ikke gir etter for analsex.. viktig å si hva man mener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. november 2016 #16 Del Skrevet 20. november 2016 Nei, nei, nei. En gir ikke slikt i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #17 Del Skrevet 20. november 2016 Skjedde med min kusine en julaften. Vibrator fra kjæresten. Jeg var 15 og syntes det var megafestlig. Hun var 20 og gjorde det slutt påfølgende juledag. Anonymkode: 9e91b...a62 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 20. november 2016 #18 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg hadde blitt satt helt ut visst jeg hadde fått sexleketøy under treet og åpnet det foran min familie. Husker for noen år siden så fikk jeg et sexy undertøy sett av en god venn,min mor og far satt som et spørsmål tegn,og hvor min kone var raskt ute og sa at det måtte være en feil at han hadde skrevet mitt navn på en gave som skulle til en annen. De slo seg til ro med dette, Gaven var ment til meg som tull han vet ikke at jeg er transe 😂😂må si jeg ble helt satt ut og ble litt paranoid den kvelden😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #19 Del Skrevet 20. november 2016 Sexlivet er en privatsak, ergo ikke en gave som skal åpnes i det offentlige rom. Anonymkode: 9e6eb...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #20 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg synes ikke en vibrator er en OK julegave uansett. Hvis du vil gi en vibrator, så gjør det på en vanlig dag. Til jul kjøper du noe som viser at du setter pris på personligheten til dama di, ikke bare f**** hennes! Anonymkode: 5498b...c28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå