Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Er dette noe som ikke så altfor mange menn vet oppskriften på? Jeg bare lurer jeg, til dere kvinner der ute, om dere har vært så heldige å møte på noen som behandler dere som dere fortjener? Hva det innebærer får være opp til hver og en men at dere har følt dere heldige,lykkelige og tatt vare på? At dere virkelig har ment noe for den andre parten? Jeg kan med hånden på hjertet si at det har jeg faktisk ikke opplevd enda. Det syns jeg er veldig trist,for det er jo noe man alle ønsker ikke sant? Jeg har riktig nok vært utrolig uheldig med mine utkårede,det er jeg klar over men det har jo gjort noe med mine tanker om menn.
Gjest skjære Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Jeg "fortjener" ikke å bli behandlet på en viss måte. Jeg ser etter partnere som jeg passer sammen med og som har et syn på forhold og partnere som ligner mitt eget eller som jeg liker. Handler ikke om å fortjene, men om å finne noen som passer sammen med seg og som behandler en bra fordi den personen liker å behandle deg bra. Hva en kvinne liker i et forhold varierer. Partneren min er flink å vise at han forstår meg og liker den personligheten og de særegenhetene jeg har. Han er alltid ærlig, så jeg er trygg på at han tar opp ting om det er noe som plager han. Han har også mye selvironi og humor, noe som setter en viss atmosfære i forholdet som jeg syns er positiv.
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, skjære skrev: Jeg "fortjener" ikke å bli behandlet på en viss måte. Jeg ser etter partnere som jeg passer sammen med og som har et syn på forhold og partnere som ligner mitt eget eller som jeg liker. Handler ikke om å fortjene, men om å finne noen som passer sammen med seg og som behandler en bra fordi den personen liker å behandle deg bra. Hva en kvinne liker i et forhold varierer. Partneren min er flink å vise at han forstår meg og liker den personligheten og de særegenhetene jeg har. Han er alltid ærlig, så jeg er trygg på at han tar opp ting om det er noe som plager han. Han har også mye selvironi og humor, noe som setter en viss atmosfære i forholdet som jeg syns er positiv. Du skjønner nok hva jeg mener når jeg skriver "fortjener".
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, BethD skrev: Du skjønner nok hva jeg mener når jeg skriver "fortjener". Jeg vet hva du mener! Du fortjener en mann som har minst doktorgrad, som tjener over et par millioner, som har luksushus, luksushytter, som har flere biler, som kan kjøpe alt du ber om, som er så topptrent at det ser ut som han tar anabole, som har reist verden rundt flere ganger og vært i flere land enn hans alder. Det er hva en prinsesse som du fortjener. Anonymkode: 70986...595 9
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva du mener! Du fortjener en mann som har minst doktorgrad, som tjener over et par millioner, som har luksushus, luksushytter, som har flere biler, som kan kjøpe alt du ber om, som er så topptrent at det ser ut som han tar anabole, som har reist verden rundt flere ganger og vært i flere land enn hans alder. Det er hva en prinsesse som du fortjener. Anonymkode: 70986...595 Jeg skjønner ikke poenget med å svare sånn som dette? Gå ut av tråden om du bare skal spre kvalme, jeg har ikke gjort deg noe har jeg?
GammelKaktus Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva du mener! Du fortjener en mann som har minst doktorgrad, som tjener over et par millioner, som har luksushus, luksushytter, som har flere biler, som kan kjøpe alt du ber om, som er så topptrent at det ser ut som han tar anabole, som har reist verden rundt flere ganger og vært i flere land enn hans alder. Det er hva en prinsesse som du fortjener. Anonymkode: 70986...595 Er du blitt dumpet for en slik kanskje? 😋 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 3 minutter siden, skjære skrev: Jeg "fortjener" ikke å bli behandlet på en viss måte. Alle fortjener å bli behandlet med respekt, og ikke bli utsatt for fysisk og psykisk vold. Og jeg har møtt mange menn (de aller fleste) som behandler meg på den måten. Anonymkode: bb0af...1b6 3
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle fortjener å bli behandlet med respekt, og ikke bli utsatt for fysisk og psykisk vold. Og jeg har møtt mange menn (de aller fleste) som behandler meg på den måten. Anonymkode: bb0af...1b6 Nettopp!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Er du blitt dumpet for en slik kanskje? 😋 Det ville vært ulogisk. Jeg har ikke platinakort, hvordan skulle jeg da komme så langt som et forhold med en slik prinsesse som TS? Anonymkode: 70986...595 1
GammelKaktus Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ville vært ulogisk. Jeg har ikke platinakort, hvordan skulle jeg da komme så langt som et forhold med en slik prinsesse som TS? Anonymkode: 70986...595 Hvordan i all verden har du lest innlegget for å komme fram til at det er penger ts tenker på? Merkverdig. 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev: Hvordan i all verden har du lest innlegget for å komme fram til at det er penger ts tenker på? Merkverdig. Det kommer klart og fint frem i det forrige innlegget jeg skrev som du siterte. Anonymkode: 70986...595
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Jeg har på ingen måte ymtet frempå om at penger er noe jeg tenker på. Utrolig at enkelte bare må være ufyselige mot andre,hvilken glede får man av å være en usmakelig anonym på et forum lurer jeg på.
GammelKaktus Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer klart og fint frem i det forrige innlegget jeg skrev som du siterte. Anonymkode: 70986...595 Men hvordan klarte du å komme frem til det på grunnlag av ts sitt hovedinnlegg? Spør fordi det matchet overhodet ikke hva jeg tenkte hun mente, så da lurer jeg på hva som gjorde at du tenkte som du gjorde. 🤗 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #14 Skrevet 20. november 2016 Jeg har følt at mennene jeg møter ikke gir like mye tilbake. Og da snakker jeg ikke om materielle ting, jeg liker ikke å få gaver eller blir spandert på hvis vi er ute og spiser en dyr middag. Jeg mener følelsesmessig og alle de små tingene. At han kan lage middag til meg/oss hvis jeg jobber sent. Sende en fin melding helt ut av det blå. Uoppfordret si en ting han liker ved meg. Det fine med at det er fraværerende er jo at jeg ikke gidder å være i relasjonen. Jeg tar det gjerne opp og ser om ting bedrer seg, men hittil har det ikke gjort det. Og da er et langvarig forhold uaktuelt for meg. Jeg gidder ikke lage middag hver dag og vise hvor mye jeg setter pris på selskapet hans når jeg ikke får det tilbake. Anonymkode: 8b904...996 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #15 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har følt at mennene jeg møter ikke gir like mye tilbake. Og da snakker jeg ikke om materielle ting, jeg liker ikke å få gaver eller blir spandert på hvis vi er ute og spiser en dyr middag. Jeg mener følelsesmessig og alle de små tingene. At han kan lage middag til meg/oss hvis jeg jobber sent. Sende en fin melding helt ut av det blå. Uoppfordret si en ting han liker ved meg. Det fine med at det er fraværerende er jo at jeg ikke gidder å være i relasjonen. Jeg tar det gjerne opp og ser om ting bedrer seg, men hittil har det ikke gjort det. Og da er et langvarig forhold uaktuelt for meg. Jeg gidder ikke lage middag hver dag og vise hvor mye jeg setter pris på selskapet hans når jeg ikke får det tilbake. Anonymkode: 8b904...996 Vet du hvorfor de ikke gjør det? Det er fordi du går etter alle de rike mennene som tenker at måten en sier takk på er ved å gi penger. Slike personer sier ikke, "jeg er glad i deg, du er så fantastisk å være sammen med, selv når jeg er trist føler jeg meg så lykkelig når jeg er sammen med deg", de gir penger, de gir dyre ringer, de gir ting. Men de sier sjelden varme, gode ting som lyser opp hverdagen, som gjør det godt å være til og å være sammen med han. Men de kjøper deg ting. Og det er jo derfor du blir sammen med slike. 80% / 20% Anonymkode: 70986...595
Gjest skjære Skrevet 20. november 2016 #16 Skrevet 20. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle fortjener å bli behandlet med respekt, og ikke bli utsatt for fysisk og psykisk vold. Anonymkode: bb0af...1b6 Det stemmer ikke. Du fortjener bare det om du oppfører deg skikkelig. Angriper du noen "fortjener" du vold tilbake i selvforsvar. Så alle fortjener ikke automatisk å bli behandlet bra. På samme måte kan man ikke forvente at andre skal behandle deg på en spesifikk måte når det gjelder hverdagslig oppførsel, derfor leter man etter de som behandler deg på en måte du liker. Det nytter ikke gå rundt og forvente at alle menn skal behandle deg slik du "fortjener", du er nødt å finne de menn som behandler deg slik du liker å bli behandlet.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #17 Skrevet 20. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvorfor de ikke gjør det? Det er fordi du går etter alle de rike mennene som tenker at måten en sier takk på er ved å gi penger. Slike personer sier ikke, "jeg er glad i deg, du er så fantastisk å være sammen med, selv når jeg er trist føler jeg meg så lykkelig når jeg er sammen med deg", de gir penger, de gir dyre ringer, de gir ting. Men de sier sjelden varme, gode ting som lyser opp hverdagen, som gjør det godt å være til og å være sammen med han. Men de kjøper deg ting. Og det er jo derfor du blir sammen med slike. 80% / 20% Anonymkode: 70986...595 Du kan ikke anta dette. Jeg er 27 år og de fleste jeg dater er studenter. Har aldri datet en fyr som har hatt "masse penger". Anonymkode: 8b904...996 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #18 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke anta dette. Jeg er 27 år og de fleste jeg dater er studenter. Har aldri datet en fyr som har hatt "masse penger". Anonymkode: 8b904...996 Jeg går ut fra at det du skrev var riktig. Men du har rett, det kan godt være du er en liten løgnerske. Dog, selv om kvinner flest er manipulative så er det ikke så mange som er direkte mytomaner. Løgnene har som regel et mål, ut over løgnen i seg selv. Anonymkode: 70986...595
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #19 Skrevet 20. november 2016 12 minutter siden, skjære skrev: Det stemmer ikke. Du fortjener bare det om du oppfører deg skikkelig. Angriper du noen "fortjener" du vold tilbake i selvforsvar. Så alle fortjener ikke automatisk å bli behandlet bra. På samme måte kan man ikke forvente at andre skal behandle deg på en spesifikk måte når det gjelder hverdagslig oppførsel. Helt enig med ditt innlegg så langt. Godt skrevet! 12 minutter siden, skjære skrev: derfor leter man etter de som behandler deg på en måte du liker Dette har du bare rett i dersom du med det mener, "gir deg en masse dyrebare ting som du peker på". Kvinner er ikke opptatt av menns indre. Kvinner ønsker kun bekreftelse. 80% / 20%. Anonymkode: 70986...595
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #20 Skrevet 20. november 2016 Det har jeg vært heldig med mine partnere, de har som regel alltid vært meget flinke til å vise at de setter pris på meg på flere ulike måter. Husker når jeg var gravid at samboeren min kokte opp vann i gryter for at jeg skulle få ta et bad når varmtvannsberederen var defekt. Ellers har det vært søte lapper rundt i huset, gjemmeleker frem til en liten oppmerksomhet, små ting med en liten lapp i postkassen osv Anonymkode: 5f881...8bd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå