Gjest Raindrops Skrevet 20. august 2012 #21 Skrevet 20. august 2012 Fotmassasje er jo dritdeilig Det tviler jeg ikke på, det er bare ingen som får det til uten å kile meg 1
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2012 #22 Skrevet 20. august 2012 You don't know what you're missin' Elsker det når han gir meg fotmassase, punktmassage og steller med beina mine det er så deilig at selv hårrøttene på hode kjenner hvor godt det er, og kan være utrolig opphissende. Hadde skrekken før men er glad han kurerte det. 1
AnitaB Skrevet 20. august 2012 #23 Skrevet 20. august 2012 Elsker det når han gir meg fotmassase, punktmassage og steller med beina mine det er så deilig at selv hårrøttene på hode kjenner hvor godt det er, og kan være utrolig opphissende. Hadde skrekken før men er glad han kurerte det. Helt, helt enig! Det er himmel
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. august 2012 #24 Skrevet 23. august 2012 Det tviler jeg ikke på, det er bare ingen som får det til uten å kile meg Jeg fikser det der - elegant og lekent!
Gjest Eurodice Skrevet 23. august 2012 #25 Skrevet 23. august 2012 Denne tråden er fra 2004! Hvordan finner man frem til slike eldgamle tråder?
Gjest Raindrops Skrevet 23. august 2012 #26 Skrevet 23. august 2012 Jeg fikser det der - elegant og lekent! Det sier de alle, og de har meg hylende av desperat latter på under et minutt 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. august 2012 #27 Skrevet 24. august 2012 Det sier de alle, og de har meg hylende av desperat latter på under et minutt Har kurert noen "sånne" før, hadde garantert kurert deg også. Magic hands you see
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2012 #28 Skrevet 24. august 2012 Tråden ryddet for krenkende spekulasjoner. Eventuelle spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM. Lille-pus (mod)
Ellsworth Skrevet 25. august 2012 #29 Skrevet 25. august 2012 Jeg digger føtter. Gjerne kilne føtter også - særlig hvis hun hevner seg på meg etterpå.
Norm1 Skrevet 25. august 2012 #30 Skrevet 25. august 2012 Jeg digger føtter. Gjerne kilne føtter også - særlig hvis hun hevner seg på meg etterpå. Nesten som om jeg skulle ha sagt det selv. Dame føtter og en kombinasjon med sexy sko er en umiddelbar turn on for meg. Vakkert og deilig. Det er en grei fetish å ha. Hvis det er damer der ute som ikke vil ha sine føtter begjært så skal dere tenke om igjen og gjøre et forsøk til. Med den rette er det vel mulig at det blir gjensidig nytelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå