AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 I dag var jeg å snoket på en tidligere venninnes sivilstatus 😜 Hvor jeg fant ut at det var slutt i mellom hun og typen jeg gratulerte med forhold for litt siden. Hun er min venn, han ikke. Var innom hans FB også- ja huff så nyskjerrig 😂 Det som jeg nå undrer meg over er at jeg senere får en venneforespørsel fra han! Hva i alle dager? Sladrer FB? Ble nesten litt skremt... Anonymkode: 00e4c...313
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Ok? Handler denne tråden om FB sladrer/venneforespørsel eller at du er interessert i fyren? Siden du poster i singel/dating forumet og ikke data-forumet? Du får bare trykke på slett knappen, man dater/hooker ikke opp med eksene til vennene sine... det er regel nummer en. Anonymkode: ead11...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Man kan havne på "venner du kanskje kjenner" hos de man stalker, ja. Anonymkode: 9096a...c4e 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 FB sladrer, ja. Når du snoker på siden til folk får de opp. "personer du kanskje kjenner"
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 He he. Visste du ikke det? Anonymkode: 1af24...aab 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Ja fb sladrer, har vært flere tråder om det her inne. Anonymkode: aa2a9...47b
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 8 timer siden, Herr Heftig skrev: FB sladrer, ja. Når du snoker på siden til folk får de opp. "personer du kanskje kjenner" Haaha det visste jeg ikke!!! Betyr det at de som kommer opp hos meg på personer jeg kanskje kjenner har snoket? eller..?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Synes denne tråden passer godt inn her på singellisten. Vi snoker jo på menn vi er int i 😄 Har ikke tenkt å kaste meg over exen til venninna. Det gjør man bare ikke! Å ikke har jeg tenkt å være venn med han heller. Det var bare så pussig å få forespørsel rett etter jeg var å snoket. Tenkte uuups! ts Anonymkode: 00e4c...313
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 (endret) 2 timer siden, BethD skrev: Haaha det visste jeg ikke!!! Betyr det at de som kommer opp hos meg på personer jeg kanskje kjenner har snoket? eller..? Jepp. Facebook er en jævla snitch. Det kan også være at mange av dine venner nylig har lagt til denne personen som venn. Endret 20. november 2016 av Herr Heftig
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Akkurat nå, Herr Heftig skrev: Jepp. Facebook er en jævla snitch. Jøss.. Good to know!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå