Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil gi meg en kostholdsplan? Veier 55 og vil ned til 50. Lav Høyde. Bør jeg kutte karbohydrater? Har eksamen snart og har ikke tid til masse trening de neste 3 ukene😊 jeg sliter mest med matlyst på kvelden.. 

Anonymkode: b3ba7...686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjekk dit kaloribehov tilpasset din vekt og høyde (google for å finne kalkulator). Legg deg så 500 kcal under ditt dagsbehov. Da vil du gå ned uten å legge inn masse trening. 

Anonymkode: a0436...c92

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjekk dit kaloribehov tilpasset din vekt og høyde (google for å finne kalkulator). Legg deg så 500 kcal under ditt dagsbehov. Da vil du gå ned uten å legge inn masse trening. 

Anonymkode: a0436...c92

500 kalorier i minus til dagen blir 3500 i uka, som igjen tilsvarer 0,5 kg vektnedgang. Men det er nok mye sunnere å gå ned en halvkilo i uka enn en kilo.

Anonymkode: 9b91b...f47

• Liker 1
Skrevet

Ja, egentlig burde jeg vel ligge på 1000 kcal ish for å klare 1 i uka.. ifølge iform kostveileder bør jeg ligge på 1400, men de anbefaler også 0.5 i uka. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil gi meg en kostholdsplan? Veier 55 og vil ned til 50. Lav Høyde. Bør jeg kutte karbohydrater? Har eksamen snart og har ikke tid til masse trening de neste 3 ukene😊 jeg sliter mest med matlyst på kvelden.. 

Og det vil si?

Anonymkode: d8595...a92

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det vil si?

Anonymkode: d8595...a92

160 cm 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...