AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg har ønsket meg kjæreste i flere år nå, men den rette har ikke dukket opp. Jeg har ikke hatt ønske om ONS eller elskere i denne tiden, da det jo er kjæreste jeg egentlig vil ha. Men aktuelle menn lar vente på seg. På Tinder så er det svært få flotte menn på min alder (40-årene), mens det er flere av de fine i 30-årene. Jeg synes det blir litt for stor aldersforskjell for et forhold med dem, men jeg har i det siste lekt litt med tanken på å kanskje bare ha en flørt med en mann (inntil noe kjæresteemne skulle dukke opp), da jeg jo savner sex utrolig mye. Dette er litt fremmed for meg, da jeg tidligere har syntes det virker litt kvalmt å møte en fremmed person via Tinder for å ha sex. Er liksom ikke min stil. Så jeg vet ikke helt om jeg skal begi meg ut på å finne en elsker eller flere. Kanskje vil jeg føle meg billig, og kanskje vil jeg bli sett på som billig Anonymkode: bcdef...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Kanskje du bare skal gjøre det? Anonymkode: f579c...d03
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du bare skal gjøre det? Anonymkode: f579c...d03 Ikke overbevisende Anonymkode: bcdef...0c8
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Flere elskere hadde ikke jeg orket eller hatt lyst til, men det er jo meg! Du har jo lov til det fordet Og jeg syns du absolutt skal gjøre det, hvorfor ikke?? Du har behov som alle andre, og du fortjener å få de behovene møtt ikke sant? Du trenger jo ikke kaste deg ut i det med engang,åpne sinnet ditt litt å se deg litt rundt på tiner osv om du kanskje finner en du kunne tenkt deg å møte og ta det derifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå