Millimani Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 (endret) Jeg har to fadderbarn i Afrika, og sender ting til dem fra tid til annen via organisasjonen. Jeg har ingen barn selv, og er sjelden "i nærheten av" et barn på alder med mine to fadderbarn. Hva er ei norsk jente på 11 og en norsk gutt på 13 år opptatt av? Er "Frost" for barnslig for jente på 11? Hva med Hello kitty, top model? Har dere andre idéer? En norsk gutt på 13 år, hva er han opptatt av? Star wars, minion, cars...eller? Jeg har jo ikke peiling. Kjøper mest klær til dem, men hvis de skal få noen "ting" som er populært for norske barn på samme alder, hva kan jeg gi dem da? Hva passer for ei jente på 11 og en gutt på 13 år? Endret 19. november 2016 av Millimani 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Jente på 11, dagbok? Gutt 13 tegnesett? Anonymkode: c49c3...ad9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Loom bands ( til å lage armbånd ) er populært for 11åringer ihvertfall! Anonymkode: 9f13f...e08
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Ville gått for noe med Frost og Minions Cars er litt for barnslig for en gutt på 13, tror jeg. Et kult pennal kunne kanskje være noe? Med utstyr oppi? Artige viskelær, fine fargeblyanter, passer osv. Anonymkode: f872d...868
Gjest Jessica Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Jeg har en gutt på den alderen. Vær så snill og styr unna de figurene 🙈 Det har jeg fått erfare. De er mest opptatt av dagbøker, kanskje kule t-skjorter, mote , smykker , kanskje andre typer klær. Kanskje smykke til jenta. Chooker er populært. Og t skjorter med motiv til gutt. Hm har noen veldig kule. Enten bilde av by, dyr eller bare kule skrift
Millimani Skrevet 19. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville gått for noe med Frost og Minions Cars er litt for barnslig for en gutt på 13, tror jeg. Et kult pennal kunne kanskje være noe? Med utstyr oppi? Artige viskelær, fine fargeblyanter, passer osv. Anonymkode: f872d...868 Takk. Det er gode forslag!! Pennal er nok populært! Jeg var litt usikker på om det kunne gå med Frost og Minions, men jeg har ikke peiling på hva norske barn i den alderen er opptatt av. 1 time siden, Jessica skrev: Jeg har en gutt på den alderen. Vær så snill og styr unna de figurene 🙈 Det har jeg fått erfare. De er mest opptatt av dagbøker, kanskje kule t-skjorter, mote , smykker , kanskje andre typer klær. Kanskje smykke til jenta. Chooker er populært. Og t skjorter med motiv til gutt. Hm har noen veldig kule. Enten bilde av by, dyr eller bare kule skrift Ok, jeg tar med meg disse ordene også. Det er uansett afrikanske barn og de er i sitt hjemland. Så når jeg har lyst å vise dem noe fra Norge så kan det være greit å vite hva som egner seg og ikke. Men de kan jo ha andre meninger der de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå