Gå til innhold

En litt skremmende opplevelse jeg opplevde i skogen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
På Saturday, November 19, 2016 den 23.57, Bootyhunter skrev:

Jeg må bare dele denne opplevelsen som skjedde en kveld for ikke lenge siden. Jeg liker å gå tur i mørket og liker å gå en skogssti som jeg kan veien i blinde. Jeg er ikke mørkredd og tror absolutt ikke på gjenferd og sånt😝 

En kveld nå nylig når jeg gikk så var det en lav buldring og bakken under meg ristet liksom. Torden tenkte jeg eller kanskje et bittelite svakt jordskjelv. Jeg gikk videre. Etter en stund ser jeg et kraftig lys mot vest oppe i skyene mellom trærne. Varte liksom noen sekunder og forsvant. Hørte ingen torden. Etterpå kjente jeg en intens hodepine. Kjenner alltid litt hodepine når det er lyn og torden. Men dette var verre. Jeg kjente også en røykelukt plutselig. Liksom fra noe som brant. Jeg klarte ikke gå mer tur så jeg snur og går hjemover. 

Jeg spurte en venn som kom senere om han hadde hørt torden, kjent risting i bakken eller sett lyn. Det hadde han ikke. Dagen etter spurte jeg mamma og hun hadde ikke sett eller hørt noe eller kjent noe. 

Litt merkelig men jeg er ikke redd. Tror fortstatt det kan være lyn og torden. Kan det ha slått ned i nærheten? Men da skulle jeg vel hørt et skikkelig smell når lyset/lynet kom. Hodepinen varte resten av kvelden og natten men dagen etter var jeg helt fin.

Alt man skal oppleve :) 

Sikker på at du ikke er i ferd med å gli inn i psykose?😜 en har fryktelig lett for å få hallisser når man fyker rundt i skoger om nettene. Det har noe med netthinnens selektive reaksjonsopptakning av lys i mørket å gjøre.

Anonymkode: 151a7...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig med slik hodepine etter at man har blitt bortført av romvesener og blitt eksprimentert på.  Det er så irriterende!

• Liker 3
Skrevet

Jeg er enig med migrene! Jeg føler ofte at bakken under meg er i bevegelse om jeg er i oppreist stilling. Jeg har aura, jeg kan se store lysglimt, blant annet. Jeg har aldri hørt lyder som ikke faktisk er der (tror jeg), men ALLE lyder forsterkes hinsides når jeg har migrene. Ungeskrål er døden, for å si det sånn...

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
På 21.11.2016 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Meteor

Anonymkode: d384e...40d

Kanskje, men da burde noen andre se det også. 

På 22.11.2016 den 8.04, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du ikke er i ferd med å gli inn i psykose?😜 en har fryktelig lett for å få hallisser når man fyker rundt i skoger om nettene. Det har noe med netthinnens selektive reaksjonsopptakning av lys i mørket å gjøre.

Anonymkode: 151a7...b40

Aner ikke hva jeg er i ferd med å gli inn i haha :P 

På 22.11.2016 den 9.31, DreamOn skrev:

Det er veldig vanlig med slik hodepine etter at man har blitt bortført av romvesener og blitt eksprimentert på.  Det er så irriterende!

Det som irriterer meg er at de ikke viste seg så jeg fikk ta en alvorsprat med de. 

På 22.11.2016 den 9.40, lunamuna skrev:

Jeg er enig med migrene! Jeg føler ofte at bakken under meg er i bevegelse om jeg er i oppreist stilling. Jeg har aura, jeg kan se store lysglimt, blant annet. Jeg har aldri hørt lyder som ikke faktisk er der (tror jeg), men ALLE lyder forsterkes hinsides når jeg har migrene. Ungeskrål er døden, for å si det sånn...

Huff. Håper egentlig ikke det er migrene, men begynner selv og tro det er det også. 

Skrevet

Kan ikke ha vært noe sprengningsarbeid? Her jeg bor nå holder de på med det og det er sånn rumling i bakken. Har ikke sett noe lys da, men jeg bor sånn at jeg uansett ikke ser ned til der de sprenger.

Anonymkode: 539cd...89a

• Liker 2
Skrevet
På ‎22‎.‎11‎.‎2016 den 9.31, DreamOn skrev:

Har lagt merke til deg de siste dagene. Du er ganske morsom:)

Skrevet

Du hadde nok et psykisk anfall eller hallusinasjoner, helt vanlig om man har en mental sykdom.

Anonymkode: 77cf9...573

Skrevet (endret)

Kanskje det var begynnelsen på migrene? Jeg så lynnedslag og ting rista en gang like før jeg fikk et anfall. 

Sist jeg hadde det så jeg tusenvis av lynnedslag da, ikke bare ett :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde nok et psykisk anfall eller hallusinasjoner, helt vanlig om man har en mental sykdom.

Så er vel spørsmålet, hva er ditt problem? Logge seg på som anonym og lire av seg dette?

Jeg har aldri forstått det. Håper jeg aldri vil. Det må være trist.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Så er vel spørsmålet, hva er ditt problem? Logge seg på som anonym og lire av seg dette?

Jeg har aldri forstått det. Håper jeg aldri vil. Det må være trist.

Noen vil kalle det å lire av seg, jeg kaller det for å si sannheten. Når man begynner å tro at man høre lyder, ser lys som ikke er der og bakken under begynner å skjelve er det tydelig at det er noen vaiere i hjernen som ikke er helt riktig koblet.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen vil kalle det å lire av seg, jeg kaller det for å si sannheten. Når man begynner å tro at man høre lyder, ser lys som ikke er der og bakken under begynner å skjelve er det tydelig at det er noen vaiere i hjernen som ikke er helt riktig koblet.

Å det gir deg grunn til å komme med diagnoser?

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Å det gir deg grunn til å komme med diagnoser?

Tydelig at jeg har truffet en nerve på måten du overreagerer. 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Er migrene arvelig? Vet moren min sliter med det. Så kan godt hende det er det. 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke ha vært noe sprengningsarbeid? Her jeg bor nå holder de på med det og det er sånn rumling i bakken. Har ikke sett noe lys da, men jeg bor sånn at jeg uansett ikke ser ned til der de sprenger.

Anonymkode: 539cd...89a

Tviler, siden det var inni en skog, men vet jo aldri hvor folk sprenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...