Gå til innhold

En litt skremmende opplevelse jeg opplevde i skogen.

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Jeg må bare dele denne opplevelsen som skjedde en kveld for ikke lenge siden. Jeg liker å gå tur i mørket og liker å gå en skogssti som jeg kan veien i blinde. Jeg er ikke mørkredd og tror absolutt ikke på gjenferd og sånt😝 

En kveld nå nylig når jeg gikk så var det en lav buldring og bakken under meg ristet liksom. Torden tenkte jeg eller kanskje et bittelite svakt jordskjelv. Jeg gikk videre. Etter en stund ser jeg et kraftig lys mot vest oppe i skyene mellom trærne. Varte liksom noen sekunder og forsvant. Hørte ingen torden. Etterpå kjente jeg en intens hodepine. Kjenner alltid litt hodepine når det er lyn og torden. Men dette var verre. Jeg kjente også en røykelukt plutselig. Liksom fra noe som brant. Jeg klarte ikke gå mer tur så jeg snur og går hjemover. 

Jeg spurte en venn som kom senere om han hadde hørt torden, kjent risting i bakken eller sett lyn. Det hadde han ikke. Dagen etter spurte jeg mamma og hun hadde ikke sett eller hørt noe eller kjent noe. 

Litt merkelig men jeg er ikke redd. Tror fortstatt det kan være lyn og torden. Kan det ha slått ned i nærheten? Men da skulle jeg vel hørt et skikkelig smell når lyset/lynet kom. Hodepinen varte resten av kvelden og natten men dagen etter var jeg helt fin.

Alt man skal oppleve :) 

Endret av Axl Rose
Skrevet
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg må bare dele denne opplevelsen som skjedde en kveld for ikke lenge siden. Jeg liker å gå tur i mørket og liker å gå en skogssti som jeg kan veien i blinde. Jeg er ikke mørkredd og tror absolutt ikke på gjenferd og sånt😝 

En kveld nå nylig når jeg gikk så var det en lav buldring og bakken under meg ristet liksom. Torden tenkte jeg eller kanskje et bittelite svakt jordskjelv. Jeg gikk videre. Etter en stund ser jeg et kraftig lys mot vest oppe i skyene mellom trærne. Varte liksom noen sekunder og forsvant. Hørte ingen torden. Etterpå kjente jeg en intens hodepine. Kjenner alltid litt hodepine når det er lyn og torden. Men dette var verre. Jeg kjente også en røykelukt plutselig. Liksom fra noe som brant. Jeg klarte ikke gå mer tur så jeg snur og går hjemover. 

Jeg spurte en venn som kom senere om han hadde hørt torden, kjent risting i bakken eller sett lyn. Det hadde han ikke. Dagen etter spurte jeg mamma og hun hadde ikke sett eller hørt noe eller kjent noe. 

Litt merkelig men jeg er ikke redd. Tror fortstatt det kan være lyn og torden. Kan det ha slått ned i nærheten? Men da skulle jeg vel hørt et skikkelig smell når lyset/lynet kom. Hodepinen varte resten av kvelden og natten men dagen etter var jeg helt fin.

Alt man skal oppleve :) 

Ja det er mye tull å lese her inne. Tror ikke det døyt på denne historien. Bare oppspinn.

Anonymkode: 41db3...a1c

Skrevet

Sikkert en UFO 

Anonymkode: 253e7...e87

• Liker 3
Skrevet

Ettersom du ikke hørte tordenet, kan det ha vært lynnedslag langt unna, og vibrasjonene fra lynnedslaget kan ha forplantet seg i bakken helt bort til deg

Anonymkode: c4b51...9c7

• Liker 1
Skrevet

Kornmo? Lyn som er så langt borte at du ikke hører torden.

Anonymkode: 62e1f...9e0

• Liker 1
Skrevet

Sikkert bare noen romvesen på bærtur i den flyvende tallerkenen sin. Du hadde ikkje vondt i rompa dagen etter? For da har du i hvert fall sluppet unna å bli probet :P

Neida, det var nok sikkert bare lynglimt.

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet

Takk for svar. Jeg tror også det er lyn. Det med vibrasjon i bakken av lynedslag visste jeg ikke. Noe romvesner er det nok ikke selv om det hadde vert hyggelig å møte en😂😂

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er mye tull å lese her inne. Tror ikke det døyt på denne historien. Bare oppspinn.

Nei så klart tror du ikke på det. Lyn og torden finnes jo ikke det. Bare oppspinn at folk opplever det. Ikke sant? 

Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Takk for svar. Jeg tror også det er lyn. Det med vibrasjon i bakken av lynedslag visste jeg ikke. Noe romvesner er det nok ikke selv om det hadde vert hyggelig å møte en😂😂

Nei så klart tror du ikke på det. Lyn og torden finnes jo ikke det. Bare oppspinn at folk opplever det. Ikke sant? 

Jeg tenker at vibrasjon merkes bedre (og vibrasjonene når lengre) i det dekket som er på bakken og i bakken i skogen, enn når vi går på asfalt.

Gjest Sugemerke
Skrevet

Høres ut som migrene aura spør du meg. 

Skrevet
  • avgrunnen til satans brennende rike åpnet seg mot deg

Anonymkode: 5f767...04b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Sugemerke skrev:

Kan man hallusinere lyder, lys og lukter under migrene?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan man hallusinere lyder, lys og lukter + følelse av at ting beveger seg (bakken) under migrene?

Gjest Sugemerke
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan man hallusinere lyder, lys og lukter under migrene?

Jepp. Jeg gjør det. 

Skrevet
Akkurat nå, Sugemerke skrev:

Jepp. Jeg gjør det. 

Ok. Takk for svar!

Gjest Sugemerke
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Takk for svar!

Og du trenger faktisk ikke ha den klassiske hodepinen heller. 

Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Sugemerke skrev:

Og du trenger faktisk ikke ha den klassiske hodepinen heller. 

Tusen takk! Det er greit å vite om.

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, Sugemerke skrev:

Kan godt være, vet ikke hvor plutselig det kan oppstå? Har aldri vert plaget med migrene før.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
  • avgrunnen til satans brennende rike åpnet seg mot deg

Anonymkode: 5f767...04b

Høres koselig ut.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en UFO 

Anonymkode: 253e7...e87

Nei. Det er en IUFO eller en UUFO

Anonymkode: c12f2...6f8

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Er det ikke vanlig med hodepine etter at lynet har slått ned og hvis det i tillegg var røyk så har nok hodepinen en naturlig forklaring? :klo: 

Skrevet

Meteor

Anonymkode: d384e...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...