AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Her skriver vi en linje hver. Det er selvsagt lov å skrive flere, men først etter at en annen bruker har skrevet en setning. Fint hvis noen kan summere opp det som har blitt skrevet i ny og ne, så det blir lettere å henge med på historien. Blir artig å se hva resultatet blir etter hvert, og jeg håper at folk blir med. Her er det løpende aktivitet. Starter med første setning: Harald hadde vært en tur på byen for å drikke øl. Anonymkode: aa541...9ae 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Harald hadde vært en tur på byen for å drikke øl. Han var i god stemning, da han deretter var på tur hjemover langs elva. Plutselig... Anonymkode: c00c6...1e8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Harald hadde vært en tur på byen for å drikke øl. Han var i god stemning, da han deretter var på tur hjemover langs elva. Plutselig hoppet en sørpe full, illsint NAV-ansatt frem fra buskene, og snøvlet: Anonymkode: 780f7...a33 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Harald hadde vært en tur på byen for å drikke øl. Han var i god stemning, da han deretter var på tur hjemover langs elva. Plutselig hoppet en sørpe full, illsint NAV-ansatt frem fra buskene, og snøvlet: "Å, jasså, du, din svindler! Du er liksom syyyyyykemeldt ja, og samtidig ute og spaserer!" Anonymkode: c00c6...1e8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Harald hadde vært en tur på byen for å drikke øl. Han var i god stemning, da han deretter var på tur hjemover langs elva. Plutselig hoppet en sørpe full, illsint NAV-ansatt frem fra buskene, og snøvlet: "Å, jasså, du, din svindler! Du er liksom syyyyyykemeldt ja, og samtidig ute og spaserer!" Anonymkode: c00c6...1e8 Glem siste setning. Noen andre kan sikkert finne på en bedre fortsettelse Anonymkode: c00c6...1e8
Gjest Jacklost Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Harald hadde vært en tur på byen for å drikke øl. Han var i god stemning, da han deretter var på tur hjemover langs elva. Plutselig hoppet en sørpe full, illsint NAV-ansatt frem fra buskene, og snøvlet: Du glemte honnørkortet ditt! Telefonen ringer... Kan vi bare skrive nye teksten istedet for å gjenta de andre først? Slik at hvert innlegg blir en fortsettelse og man slipper alt styret
fiole Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Drrrring, drrrrring.....Hallo? Å hei mor, ja jeg skal stikke innom en gang neste år, hvorfor så mye mas ass? Harald var egentlig i kjempehumør han, han hadde truffe DEN dama på by´n i fjor og nå hadde hu endelig tatt kontakt....
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 15 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev: Harald hadde vært en tur på byen for å drikke øl. Han var i god stemning, da han deretter var på tur hjemover langs elva. Plutselig hoppet en sørpe full, illsint NAV-ansatt frem fra buskene, og snøvlet: Du glemte honnørkortet ditt! Telefonen ringer... Kan vi bare skrive nye teksten istedet for å gjenta de andre først? Slik at hvert innlegg blir en fortsettelse og man slipper alt styret Ok. Det er greit. Anonymkode: aa541...9ae
Gjest Jacklost Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Men hun hadde akkurat født hans barn som han ikke visste noe om (Altså han visste ikke engang at hun var gravid O:) og hun ville kreve farsbidrag. Han sier han selvfølgelig skal stille opp men han har ikke en så godt betalt jobb (Han er uføretrygdet) De bestemmer seg for å møtes, de snakker sammen hele kvelden og finner til slutt tonen sammen og ender opp med å ha sex. Dagen etter våkner han og spør, var dette bare en one timer eller er det noe på gang mellom oss? Hun er usikker og sier hun egentlig har likt han godt siden de først møttes. Månedene går og de blir gradvis veldig forelsket i hverandre, en dag så drar han til gullsmeden og spør etter en ring. Han sier, den er til en spesiell person. Kvelden samme dag så lager han til en fancy middag til henne og mens de spiser så setter han seg ned på kne og sier "Min kjære Sophie (Hun heter Sophie) vil du gifte deg med meg?" Sophie: Ja! :D De begynner å planlegge bryllupet (Ikke med engang da, den kvelden så koste de seg skikkelig ekstra ) De snakker om hvem de skal ha som forlovede og hun vet hvem hun vil ha, bestevenninna hennes. Han er usikker, han kunne tenkt seg å ha faren til Ørjan men de har ikke hatt kontakt på flere år. Hvorfor ringer du ikke han sier hun, han tar opp telefonen og ringer. De snakker sammen og han blir veldig glad for at han tok kontakt og han vil gjerne være hans forlover. Tiden går og dagen er endelig kommet, dagen de skal gifte seg. Sophie står og venter på mannen men hun ser han ikke, hun drar ut og ser etter han og hun finner et slips og lommeboka til mannen. Hun begynner å bli nervøs for at noe er skjedd O: En annen plass i Hong Kong, please tell me what you guys want! We are working for someone who knows someone close to you and you are kidnappet so we can get him to show up here. Who? Who are you talking about?! He's very close to you, he's the reason you where born.. Daddy?! O: To be continued... Dette tok overhånd o.O Jeg burde skrive en roman
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 4 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev: Men hun hadde akkurat født hans barn som han ikke visste noe om (Altså han visste ikke engang at hun var gravid O:) og hun ville kreve farsbidrag. Han sier han selvfølgelig skal stille opp men han har ikke en så godt betalt jobb (Han er uføretrygdet) De bestemmer seg for å møtes, de snakker sammen hele kvelden og finner til slutt tonen sammen og ender opp med å ha sex. Dagen etter våkner han og spør, var dette bare en one timer eller er det noe på gang mellom oss? Hun er usikker og sier hun egentlig har likt han godt siden de først møttes. Månedene går og de blir gradvis veldig forelsket i hverandre, en dag så drar han til gullsmeden og spør etter en ring. Han sier, den er til en spesiell person. Kvelden samme dag så lager han til en fancy middag til henne og mens de spiser så setter han seg ned på kne og sier "Min kjære Sophie (Hun heter Sophie) vil du gifte deg med meg?" Sophie: Ja! :D De begynner å planlegge bryllupet (Ikke med engang da, den kvelden så koste de seg skikkelig ekstra ) De snakker om hvem de skal ha som forlovede og hun vet hvem hun vil ha, bestevenninna hennes. Han er usikker, han kunne tenkt seg å ha faren til Ørjan men de har ikke hatt kontakt på flere år. Hvorfor ringer du ikke han sier hun, han tar opp telefonen og ringer. De snakker sammen og han blir veldig glad for at han tok kontakt og han vil gjerne være hans forlover. Tiden går og dagen er endelig kommet, dagen de skal gifte seg. Sophie står og venter på mannen men hun ser han ikke, hun drar ut og ser etter han og hun finner et slips og lommeboka til mannen. Hun begynner å bli nervøs for at noe er skjedd O: En annen plass i Hong Kong, please tell me what you guys want! We are working for someone who knows someone close to you and you are kidnappet so we can get him to show up here. Who? Who are you talking about?! He's very close to you, he's the reason you where born.. Daddy?! O: To be continued... Dette tok overhånd o.O Jeg burde skrive en roman Veldig bra. Anonymkode: aa541...9ae
fiole Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Hva er det som skjer dytt, sa kjerringa, dytt, dytt, DYTT for faen! Hvorfor har du ikke vinterdekkene på? Tror du det er sommer eller? Tja, sommer er det hver gang jeg tenker på deg..
Gjest Jacklost Skrevet 23. november 2016 #13 Skrevet 23. november 2016 (endret) Ørjan skrur av Tv-en og får en telefon fra kidnapperne "We got your son, if you want him to live then come to us" Ørjan vet hvem de er og reiser ditt, når han ankommer så blir han slått ned og satt i lag med sønnen sin. Sønnen sier, pappa hva har du rotet deg borti?! Sønn, jeg vet ikke hvor jeg skal starte men jeg får ta det fra begynnelsen... Endret 23. november 2016 av Jacklost XVI av KG
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #14 Skrevet 23. november 2016 Ørjan og sønnen skal på dugnad i borettslaget. Mens moren Linda er sint på ny beboer. Anonymkode: aa541...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå