Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godfolk!

Noen ganger hater jeg virkelig Facebook. Var et par måneder siden så slettet jeg et par gamle innlegg på tidslinja mi(veggen min), samtidig som at jeg fjernet bilder jeg var tagget i også. Var inne på facebook igår for å endre på personverninnstillingene, fordi jeg ble tagget i et par bilder som jeg ønsker å ha på veggen nå. Endret alle innstillingene slik at alt kunne nå ses på tidslinja mi, samt at jeg bilder jeg var tagget i kunne synes igjen på tidslinja. Problemet er at jeg kan se de siste bildene jeg har blitt tagget i når jeg er pålogget som meg selv og ser på tidslinja mi, men når venner går inn på profilen min, så vises ikke bildene? Jeg har sjekket alle innstillingene og søkt etter svar, men finner ingenting. Ja, jeg har trykket på ¨tillatt bildet på tidslinjen¨, men ingenting skjer. 

Så jeg bare lurer på om noen av dere har vært borte i noe av det samme eller kjenner noen som har vært borti det og fått fikset dette? :)

Anonymkode: 961fd...4cb

Skrevet

Det kan kanskje være at de som har lagt ut bildene du er tagget i kun deles med venner og ikke venners venner? :) 

Skrevet
23 minutter siden, infectedsopp skrev:

Det kan kanskje være at de som har lagt ut bildene du er tagget i kun deles med venner og ikke venners venner? :) 

Det er nettopp det som er det rare.. Bildet vises på tidslinjen til vennene mine for de er også tagget der. Synes det er så rart det vises på tidslinjen deres, men ikke min.. hm 

Anonymkode: 961fd...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...