Gå til innhold

Når ta opp det å date flere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tok du opp og spurte om han/hun datet flere? i hvilket stadie osv? 

Ville du tatt deg nær av å bli spurt?

Har hatt sex en gang og vært på 5 dates. Vet han ikke har hatt sex med noen, men lurer på når det er innafor å spørre om den andre dater flere? tror ikke det, men vil avklare. 

Anonymkode: 2edaa...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når tok du opp og spurte om han/hun datet flere? i hvilket stadie osv? 

Ville du tatt deg nær av å bli spurt?

Har hatt sex en gang og vært på 5 dates. Vet han ikke har hatt sex med noen, men lurer på når det er innafor å spørre om den andre dater flere? tror ikke det, men vil avklare. 

Ville aldri i verden datet noen jeg trodde holdt på sånn. 

Anonymkode: 0fade...5cd

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri i verden datet noen jeg trodde holdt på sånn. 

Anonymkode: 0fade...5cd

Em, som jeg skrev - tror ikke han holder på sånn MEN vil spør fordi man hører historier om folk som gjør det.

Skrevet

Jeg ville egentlig tatt det opp før vi hadde sex. Da får du det avklart før du har gjort deg såpass sårbar. Nå er jo det litt sent her, men sånn i tilfelle du kommer i denne situasjonen med en annen fyr. 

Ellers ville jeg jo tatt det opp neste gang du ser han. Noe ála "Du, nå har vi jo truffet hverandre litt, og jeg liker godt å være sammen med deg. For meg er det ikke naturlig å date flere samtidig, hva tenker du om det?"

Anonymkode: acfda...67d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville egentlig tatt det opp før vi hadde sex. Da får du det avklart før du har gjort deg såpass sårbar. Nå er jo det litt sent her, men sånn i tilfelle du kommer i denne situasjonen med en annen fyr. 

Ellers ville jeg jo tatt det opp neste gang du ser han. Noe ála "Du, nå har vi jo truffet hverandre litt, og jeg liker godt å være sammen med deg. For meg er det ikke naturlig å date flere samtidig, hva tenker du om det?"

Anonymkode: acfda...67d

Det var en fin formulering, den vil jeg prøve - takk :-)

Skrevet

Er det ikke greit å snakke allerede i første date? Om han/hun dater med andre eller ikke? Hvorfor vente til flere date? Jeg skjønner ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...