AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Er det noen emner som har gått igjen? Eventuelt hva fikk du spørsmål om og hvilket forsøk skulle du utføre? Anonymkode: 5c36f...93b
stan Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Regner med det er muntlig eksamen du tenker på? Det er spørsmål fra hele pensum. Enkelt og greit. Eksamen består av et tema, et spørsmål og en praktisk oppgave. De velges oftest fra ulike deler av pensum. Av de praktiske oppgavene brukes feks radioaktiv stråling og skjerming. Elektrolyse. Blodtype.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Har folk hatt eksamen allerede? Har ikke min før 7. Desember hm, Kanskje min er sein ^^ Anonymkode: 59537...a4d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Jeg har på mandag.. æææææææ, gruer meg! Vet om noen som har hatt til nå Anonymkode: 5c36f...93b
Nuttery Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Jeg hadde naturfagseksamen som privatist våren 2015. Fokuser mye på å lær deg forsøkene, og å forklare dem (med reaksjonsligning). Jeg fikk dårligere på naturfagseksamen enn på VGS nettopp pga dette. Kunne omtrent hele boka på rams utenom dette, hadde konkludert med at det fikk holde... Det gjorde det ikke
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har på mandag.. æææææææ, gruer meg! Vet om noen som har hatt til nå Anonymkode: 5c36f...93b Selv har jeg matte eksamen på Mandag ^^ 4 timer siden, Nuttery skrev: Jeg hadde naturfagseksamen som privatist våren 2015. Fokuser mye på å lær deg forsøkene, og å forklare dem (med reaksjonsligning). Jeg fikk dårligere på naturfagseksamen enn på VGS nettopp pga dette. Kunne omtrent hele boka på rams utenom dette, hadde konkludert med at det fikk holde... Det gjorde det ikke Jeg var på noe de kalte for "miniseminar" på skolen der jeg skal ha min naturfageksamen, ble vi fortalt av han som holdt dette for oss, som også er med eksamen, at sjansen for forsøk, ihvertfall på denne skolen, var minimal. Hovedfokus blir på den muntlige delen av eksamen, og i de fleste tilfeller blir forsøk bort prioritert fordi det i mange tilfeller tar for lang tid, både å sette opp og gjøre forsøket. Vi ble derfor heller rådet til å øve på noen spesifikke "enkle/lettere" forsøk, f.eks på youtube, siden hvis vi var "uheldig" å få forsøk, vil det være en av disse Så dette går nok bra Lykke til på eksamen, alle mann! Anonymkode: 59537...a4d
Nuttery Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv har jeg matte eksamen på Mandag ^^ Jeg var på noe de kalte for "miniseminar" på skolen der jeg skal ha min naturfageksamen, ble vi fortalt av han som holdt dette for oss, som også er med eksamen, at sjansen for forsøk, ihvertfall på denne skolen, var minimal. Hovedfokus blir på den muntlige delen av eksamen, og i de fleste tilfeller blir forsøk bort prioritert fordi det i mange tilfeller tar for lang tid, både å sette opp og gjøre forsøket. Vi ble derfor heller rådet til å øve på noen spesifikke "enkle/lettere" forsøk, f.eks på youtube, siden hvis vi var "uheldig" å få forsøk, vil det være en av disse Så dette går nok bra Lykke til på eksamen, alle mann! Anonymkode: 59537...a4d Vi hadde det også slik, altså at visse forsøk ble ikke utført i praksis fordi det tok for lang tid. Derimot da skulle vi forklare hvordan forsøket ville blitt utført og hva som skjedde.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Det kan nok skje Så vil ta ditt råd å lære de forsøkene uansett Anonymkode: 59537...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå