AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Gir man klem eller håndhilser man? Vi har kun skrevet litt på nett. Hva kan vi snakke om? Og er det noe man ikke bør snakke om? Hvis den andre betaler, sier du at du kan ta det selv? Spør man om hin vil ha igjen penger? Håper noen kan gi sine meninger her Anonymkode: 3097b...f47
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Og forresten, et spørsmål til: Setter man seg ved siden av eller ovenfor hverandre på Cafe? Anonymkode: 3097b...f47
Gjest BethD Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Jeg liker å bryte isen så jeg ville klemt. Jeg prater om det meste egentlig,spesielt når jeg er litt nervøs for jeg er så redd for klein stemning så jeg bare forsøker å gjøre det så lett som mulig. Jeg går alltid utifra at jeg betaler for meg og du betaler for deg så tar jeg det som det kommer...
Gjest BethD Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og forresten, et spørsmål til: Setter man seg ved siden av eller ovenfor hverandre på Cafe? Anonymkode: 3097b...f47 Vil helst se på fyren så ovenfor
Gjest Herr Heftig Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Gir man klem eller håndhilser man? Vi har kun skrevet litt på nett. Det gjør du som du føler for. Ikke klem hvis du ikke er en klemmer til vanlig. Hva kan vi snakke om? Og er det noe man ikke bør snakke om? Still hverandre spørsmål, og ikke vær redd for å fortelle ting uoppfordret hvis det passer til temaet. Ikke snakk om ekser, eller problemer i livet. Hvis den andre betaler, sier du at du kan ta det selv? Spør man om hin vil ha igjen penger? Du kan si at du har en regel om at du alltid betaler for deg selv på første date, og at de som ikke respekterer det, dem blir det ikke noen date nummer to på. SI gjerne dette helt på starten. Setter man seg ved siden av eller ovenfor hverandre på Cafe? Man sitter ovenfor hverandre, evt. kan man sitte i et hjørne så begge ser utover lokalet, men ikke ved siden av hverandre.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 3 minutter siden, Herr Heftig skrev: Hvis den andre betaler, sier du at du kan ta det selv? Spør man om hin vil ha igjen penger? Du kan si at du har en regel om at du alltid betaler for deg selv på første date, og at de som ikke respekterer det, dem blir det ikke noen date nummer to på. SI gjerne dette helt på starten. Dette var veldig merkelig? Skulle nesten tro du tulla... Anonymkode: 14b9d...e8d 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette var veldig merkelig? Skulle nesten tro du tulla... Anonymkode: 14b9d...e8d Det er mange som ikke liker å bli spandert på, og det er mange som er alt for ivrige på å spandere. Så lenge man sier det i en ordentlig måte så går det bra. Du trenger selvsagt ikke si det, men det er bedre letter å få gjennomslag på starten av daten enn akkurat mens han står å leker storkar med 50-kroners-regningen.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #8 Skrevet 19. november 2016 24 minutter siden, Herr Heftig skrev: Det er mange som ikke liker å bli spandert på, og det er mange som er alt for ivrige på å spandere. Så lenge man sier det i en ordentlig måte så går det bra. Du trenger selvsagt ikke si det, men det er bedre letter å få gjennomslag på starten av daten enn akkurat mens han står å leker storkar med 50-kroners-regningen. Beklager, men du høres ut som en særing. Dette ble veldig spesielt og litt firkantet for meg. Men godt man er forskjellige, si Anonymkode: 14b9d...e8d 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og forresten, et spørsmål til: Setter man seg ved siden av eller ovenfor hverandre på Cafe? Anonymkode: 3097b...f47 Ingen av delene, man setter seg overfor hverandre. Veldig rart å sitte ved siden av hverandre, men enda rarere om den ene skulle sitte ovenfor den andre. Anonymkode: 9fd68...55d 1
annebanane Skrevet 19. november 2016 #10 Skrevet 19. november 2016 Jeg er en klemmer. Så så sant jeg virkelig ikke liker personen når jeg ser han så klemmer jeg ved første møte i en datesetting. Prater egentlig om alt og ingenting med de en kommer overens med, men ikke mye av typiske ting som kan gi en negativ stemning. Vær alltid forberedt på å betale for minst deg selv. Spanderer den andre kan du legge opp til å spandere noe annet om det blir flere treff. Sitter vel stort sett ovenfor hverandre om det er et vanlig bord med stoler på bare 2 sider. Ellers kan det være fint å sitte i 90 graders vinkel ovenfor hverandre for å komme litt nærmere uten å sitte helt oppi hverandre som om en hadde sittet i en hjørnesofa.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #11 Skrevet 19. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av delene, man setter seg overfor hverandre. Veldig rart å sitte ved siden av hverandre, men enda rarere om den ene skulle sitte ovenfor den andre. Anonymkode: 9fd68...55d ? Anonymkode: 76bc2...1b3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #12 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 76bc2...1b3 Overfor og ovenfor er to forskjellige ting. Her i tråden skjer det overraskende ofte at den ene sitter på en høyde og den andre under. Anonymkode: 9fd68...55d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 Ikke tenkt så mye TS! Suksessen til en godt date er å være avslappa. Men for å svare litt, jeg klemmer alltid. Det bryter opp isen, og forhindrer litt av den jobbintervju-følelsen. Sitter som regel overfor hverandre til starten, men om daten går bra og varer lenge prøver jeg å få oss til å sitte ved siden av hverandre på slutten av kvelden. Det er de gangene det har blitt naturlig kyssing og kroppskontakt. Men det er sjeldent datene mine går så bra. Anonymkode: 13120...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå