Gå til innhold

NELLY.COM STØRRELSER?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har bestilt fra Nelly en gang før, og da bestilte jeg en kjole i str XS. Den passet så vidt, eller altså den var akkurat ikke for liten. Den var litt kort, og puppene min ble most slik at det ikke så fint ut, så isteden ut som at jeg prøvde veldig hardt. Poenget; Den var for liten.

Nå skal jeg bestille en ny kjole, og lurer på om jeg skal ta S eller M? Har noen mye erfaringer med Nelly? Jeg er ca 1.75, tynn, ca 80C i bh størrelse(om det er relevant). Denne kjolen er over knærne, men ikke like kort som den jeg først bestilte. Hadde vært supert om noen kunne gitt meg veiledning til størrelsen. Vil at den skal sitte fint og stramt på(som den skal), men ikke som et pølseskinn, og ikke så kort at man kan titte inn når jeg bøyer meg(heller ikke at puppene blir most opp i halsen, så jeg ser ut som en jente i begynnelsen av tenårene,haha). 

Falt litt av der, men til de som er erfarne med nelly; S eller M?

Anonymkode: 0c0f3...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvilket merke det er. Nelly har jo ørten forskjellige merker. Ville nok tatt S om det er nellys eget merke. Det er litt lite i str, men ikke veldig. Jeg ligger mellom XS og s, pleier å ta s i nellys eget merke. 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Salka skrev:

Kommer an på hvilket merke det er. Nelly har jo ørten forskjellige merker. Ville nok tatt S om det er nellys eget merke. Det er litt lite i str, men ikke veldig. Jeg ligger mellom XS og s, pleier å ta s i nellys eget merke. 

Ja det er Nelly sitt eget merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Salka skrev:

Da ville jeg tatt S. :) 

Men hvor stor er forskjellen mellom S og M på nelly sitt eget merke ca? Ville M hengt på meg, tror du? Er 175 og veier ca 58-60 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TBB skrev:

Men hvor stor er forskjellen mellom S og M på nelly sitt eget merke ca? Ville M hengt på meg, tror du? Er 175 og veier ca 58-60 kg

Vet ikke hvor stor forskjeller er siden jeg ikke har prøvd M derfra. Men jeg er 170 og 60 kg og bruker S derfra, så redd M vil bli for vid for deg, men det er jo ikke sikkert. Kommer jo an på stoff, snitt og sånt også. Du er jo endel høyere enn meg, så er du redd kjolen blir for kort kan du kanskje bestille begge str og sende tilbake den som passer dårligst? Retur er veldig enkelt på Nelly ihvertfall, aldri opplevd noe tull. 

Hvilken kjole skal du ha forresten? Litt nysgjerrig, hehe. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke se hva modellen bruker? Så rekner du det ut sånn ca. :) Jeg vet at jeg pleier å bruke ca det modellen bruker, så da kjøper jeg det samme.

Anonymkode: 895a2...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Salka skrev:

Vet ikke hvor stor forskjeller er siden jeg ikke har prøvd M derfra. Men jeg er 170 og 60 kg og bruker S derfra, så redd M vil bli for vid for deg, men det er jo ikke sikkert. Kommer jo an på stoff, snitt og sånt også. Du er jo endel høyere enn meg, så er du redd kjolen blir for kort kan du kanskje bestille begge str og sende tilbake den som passer dårligst? Retur er veldig enkelt på Nelly ihvertfall, aldri opplevd noe tull. 

Hvilken kjole skal du ha forresten? Litt nysgjerrig, hehe. :) 

Rød long sleeve wrap bodycon til julebord:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke se hva modellen bruker? Så rekner du det ut sånn ca. :) Jeg vet at jeg pleier å bruke ca det modellen bruker, så da kjøper jeg det samme.

Anonymkode: 895a2...ef5

Det var det som ´skjedde´ forrige gang. Da ble den altfor liten. Modellen denne gangen bruker xs og er 1.74, og hun ser ganske kurvøs ut, men står at hun bruker xs. Forrige gang ble kjolen altfor liten:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2016 den 18.41, TBB skrev:

Bestilte denne kjolen til romjulsfesten fjor - og den er så utrolig kort! Overdelen av kjolen sitter kjempe fint, så synd at de lager kjolene så korte..

Anonymkode: 910ff...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.11.2016 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Bestilte denne kjolen til romjulsfesten fjor - og den er så utrolig kort! Overdelen av kjolen sitter kjempe fint, så synd at de lager kjolene så korte..

Anonymkode: 910ff...948

hm, jeg bestilte i M for sikkerhetsskyld, og den skal nok komme i løpet av morgendagen:) Den ser jo faktisk litt lang ut på bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passa den? :) jeg pleier bare å bestille XS som jeg bruker til vanlig. Nelly-kjolene passer meg ypperlig i lengden da jeg er 160, men de er ofte litt store i overdelen/brystet. snakker nå om NLY-merket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, fresia skrev:

passa den? :) jeg pleier bare å bestille XS som jeg bruker til vanlig. Nelly-kjolene passer meg ypperlig i lengden da jeg er 160, men de er ofte litt store i overdelen/brystet. snakker nå om NLY-merket..

Den var litt stor altså, og satt dessverre ikke så fint på/: Nå blir det kjolejakt del 2 haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 timer siden, TBB skrev:

Den var litt stor altså, og satt dessverre ikke så fint på/: Nå blir det kjolejakt del 2 haha

Det er gratis bytte på Nelly, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...