Gjest gjest Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Velger å overse denne veslevoksne kommentaren din frk. bodybusy, eh... unnskyld busybody Ellers noen som har opplysninger å komme med om hvordan VEKTEN er i sengen - plukket opp et sted at de kan være nokså egoistiske på det området, stemmer dette mon tro? Hmmm... super-stor-sjarmører er det ihvertfall ingen tvil om at de er; blir helt svimmel jeg Flere kjærlighets-/sex tips ønskes og mottas med glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 Den sex tingen gjelder nu ikke for meg afal! (Er vekt) Digger rått og se/føle at jenta reagerer på det jeg gjør med henne Får avog til følelsen at jenta tenker...er han ikke ferdig snart :o/ :oops: :oops: Jenta i første rekke,meg i siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Hei du mannlige vekt :D Hadde vært veldig fint om du kunne gitt meg svar/råd/tips på flg; Har dere lett for å forelske dere sånn veldig fort...? Hva slags "kvinnetyper" går dere stort sett etter/finner tiltrekkende; ytre/indre egenskaper - bør jeg f.eks. vente med å ta noe initiativ med vekten som jeg er interessert i; liker "han" å være "jeger'n" el. hva? Alt er egentlig av interesse, samme hva du har å bidra med; bare jeg kan få litt innblikk i "deres verden og tenkemåte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå