AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Hvor og hvilke nettsider klarer å gå inn på for å stenge for og totalt blokkere en brukerprofil på internett? Anonymkode: 7430f...558
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Slettmeg.no tror jeg. Og da blir den blokkert for alle på hele internett? Anonymkode: 7430f...558
Salka Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og da blir den blokkert for alle på hele internett? Anonymkode: 7430f...558 Ja, det tror jeg. De hjelper deg å slette profiler for godt ihvertfall. Aldri hatt behov for å bruke den siden selv, men du får gå inn og se.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 14 minutter siden, Salka skrev: Slettmeg.no tror jeg. Den er ikke for blokkering, men for netthets og ting som er ugriet om en person på nettet. Slettmeg.no er Datatilsynets side. Og ts, skal vi kunne lese det du skriver, kan du ikke da være snill og bruke vanlig skrift? Anonymkode: 641f7...038
Salka Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den er ikke for blokkering, men for netthets og ting som er ugriet om en person på nettet. Slettmeg.no er Datatilsynets side. Og ts, skal vi kunne lese det du skriver, kan du ikke da være snill og bruke vanlig skrift? Anonymkode: 641f7...038 Åja, jeg trodde den var for blokkering og permanent sletting av profiler og sånt. Enig i det med skriften. Slitsomt å lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå