Gå til innhold

Falsk eller ekte latter.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er så grusomt å høre noen le falskt. 

En ekte latter kommer fra hjertet.  Og høres deretter.

Falsk latter høres tilkjørt ut. Og er vel det.  

Da er det nedre å la vær å le, om latteren uansett er falsk.

Hva mener du?

Endret av Timaras
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du jo mene, men hvordan vet du at den ikke er ekte?

Anonymkode: 73934...0fe

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det får du jo mene, men hvordan vet du at den ikke er ekte?

Anonymkode: 73934...0fe

Det hører man lett. 

En anstrengt latter er uekte.

En latter som kommer rett fra hjertet er ekte. 

Skrevet

Hmm... Jeg er egentlig helt likegyldig til det. Andre får gjøre som de vil for min del :) 

Anonymkode: 9108b...117

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Timaras skrev:

Det er så grusomt å høre noen ledige falskt. 

En ekte latter kommer fra hjertet.  Og høres deretter.

Falsk latter høres tilkjørt ut. Og er vel det.  

Da er det nedre å la vær å le, om latteren uansett er falsk.

Hva mener du?

Enig.

Skrevet

Jeg ler ganske sjeldent fra hjertet, og hver gang en kunde eller andre samtalepartnere prøver å være morsom så føler jeg at det er frekt å stå der med steinansikt selvom det er det som er det naturlige for meg. Jeg overdriver selvsagt ikke, men lettere humring kan ofte høres mer ekte ut enn falsk latter ;)

(Ja jeg er en sur bitter person som aldri ler )

Anonymkode: b5341...580

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ler ganske sjeldent fra hjertet, og hver gang en kunde eller andre samtalepartnere prøver å være morsom så føler jeg at det er frekt å stå der med steinansikt selvom det er det som er det naturlige for meg. Jeg overdriver selvsagt ikke, men lettere humring kan ofte høres mer ekte ut enn falsk latter ;)

(Ja jeg er en sur bitter person som aldri ler )

Anonymkode: b5341...580

Bedre å bare dra litt på munnviken da.🙄

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Skrevet
På 19.11.2016 den 18.02, Timaras skrev:

Det hører man lett. 

En anstrengt latter er uekte.

En latter som kommer rett fra hjertet er ekte. 

So? Nekter du angstbesatte mennesker å le fordi de har masse spenninger i kroppen som hindrer de lette og ledige bevegelsene, og dermed gjør latteren anstrengt? 

De prøver i det minste..... 

hilsen en med tidligere smittbar latter som nekter å fore egoene til slike som ts. Dere gjør livet så jævla kjedelig...

Anonymkode: 1dece...b23

• Liker 1
Skrevet

Dette bryr ikke folk seg om, TS😊 Folk kjøper falsk oppførsel, ligger på første date og jager etter raske penger.

Anonymkode: 99107...e8b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

So? Nekter du angstbesatte mennesker å le fordi de har masse spenninger i kroppen som hindrer de lette og ledige bevegelsene, og dermed gjør latteren anstrengt? 

De prøver i det minste..... 

hilsen en med tidligere smittbar latter som nekter å fore egoene til slike som ts. Dere gjør livet så jævla kjedelig...

Anonymkode: 1dece...b23

For meg så får folk le som de vil.  Men bedre å holde latteren inne istedet for å le falskt.  Mener jeg.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette bryr ikke folk seg om, TS😊 Folk kjøper falsk oppførsel, ligger på første date og jager etter raske penger.

Anonymkode: 99107...e8b

Ok. Er det slik folk er?

Du vet jeg omgåes ekte mennesker.  😚

Skrevet

Kunne ønske jeg klarte å le falskt. Men det kommer bare et sånt tørt "e-heh" aktig grynt når noe ikke er morosmt, men jeg er forventet å le. Har ganske fin ekte latter da. 

Skrevet

Min latter kan høres falsk ut til tider, det er irriterende. Den kan variere en del, men om jeg bare kunne hatt en sånn ordentlig god trillende latter hadde jeg ikke takket nei 

Skrevet

Noen av oss kan faktisk ikke le på ekte, enten det kommer av psykologiske grunner eller noe annet. Det er nærmest forventet at en skal le i visse sammenkomster, og om en ikke ler så blir en sett på som merkelig og frekk. Da er det bedre med en presset/falsk latter. 

Anonymkode: da9e9...ba3

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, toothfairy skrev:

Kunne ønske jeg klarte å le falskt. Men det kommer bare et sånt tørt "e-heh" aktig grynt når noe ikke er morosmt, men jeg er forventet å le. Har ganske fin ekte latter da. 

En ekte god latter

Er faktisk smittsom. 😉

Endret av Timaras
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen av oss kan faktisk ikke le på ekte, enten det kommer av psykologiske grunner eller noe annet. Det er nærmest forventet at en skal le i visse sammenkomster, og om en ikke ler så blir en sett på som merkelig og frekk. Da er det bedre med en presset/falsk latter. 

Anonymkode: da9e9...ba3

Det er du selv som tror det er forventet. 😊

Skrevet
2 timer siden, Krakk skrev:

Min latter kan høres falsk ut til tider, det er irriterende. Den kan variere en del, men om jeg bare kunne hatt en sånn ordentlig god trillende latter hadde jeg ikke takket nei 

Kanskje din latter er bedre i andres ører en din egen når den er ekte å finne. 😉😊

Skrevet (endret)

Eneste type latter jeg finner irriterende, er når noen ler av at andre er så "dumme", atte. Så kritiserer de denne stakkars "andre" nord og ned, og avslutter med en skjærende latter på slutten for liksom å vise at eeegentlig bryr de seg ikke, bare at alle må jo være enig i at denne personen er utrolig latterlig som ikke lever livet sitt på nøyaktig samme måte som dem selv.

Eller kanskje det er baksnakkingen jeg ikke takler, når jeg tenker meg om.

Endret av Hactar
Skrevet

En høflig falsk latter kan jeg absolutt tåle å høre, men falske mennesker med en falsk latter skjærer i ørene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...