VårKonto Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg har ikke brukt iPaden min siden igår, faktisk mistenker jeg at den er blitt stjålet på biblioteket. Jeg er ett rotehode, så er derfor ikke 100% på om den faktisk er blitt stjålet eller om jeg har lagt den på en lur plass. Jeg sjekket find my iphone via gmail og der stod det at ipaden sist hadde blitt synkronisert for seks minutter siden. Kan synkroniseringen skje automatisk dersom ipaden bare ligger i fred? Eller er det noen som har koblet den til sin maskin for å f.eks lade den?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, matters2matter skrev: Jeg har ikke brukt iPaden min siden igår, faktisk mistenker jeg at den er blitt stjålet på biblioteket. Jeg er ett rotehode, så er derfor ikke 100% på om den faktisk er blitt stjålet eller om jeg har lagt den på en lur plass. Jeg sjekket find my iphone via gmail og der stod det at ipaden sist hadde blitt synkronisert for seks minutter siden. Kan synkroniseringen skje automatisk dersom ipaden bare ligger i fred? Eller er det noen som har koblet den til sin maskin for å f.eks lade den? Ja, det kan gå av seg selv hvis det er det den vanligvis gjør, men hvis du har hatt den tilkoblet en PC så kan de gamle innstillingene, som er anbefalt gjelde i noen tilfeller. Det kommer an på hvordan du har stilt den inn. Anonymkode: 65a20...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå