Gå til innhold

Utløp for tanker om typen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går hver dag i en stor konfusion. Er han kjæresten min? Er han the one? Is this it?

Jeg har alltid vært en person som gjør ting andre mennesker ikke gjør. Min komfortsone er litt annerledes enn mange andres, og et A4-liv er ikke noe jeg kan se for megselv i. Det har aldri bekymret meg, for, jeg er jo bare 23 år, og dagen skal nok komme, når jeg ønsker å slå meg til ro.

Reise er det folk flest forbinder meg med. Også meg selv, men ikke i å reise som alle andre ser på det. Mitt ønske er ikke å se mest mulig av verden, om det så er for et par dager. For meg er det dèt å flytte til et nytt sted, skape og leve et nytt liv i rundt ett år. Kanskje har det vært et søken etter det perfekte liv. Et søken etter noe som føles riktig. Et søken etter "hjem".

Men, så møtte jeg han. Og jeg blir så sur. Jeg blir så stresset. Jeg blir leimeg ... og så hinsides frustrert. Identiteten min står plutselig i høye, høye flammer.

Hva var det? Hvem i all verden er jeg? Hva vil jeg med livet mitt? Det går plutselig opp for meg, at reiselysten min har delvis vært styrt etter eventyret om å finne "the one". Halvparten av meg skriker og hiver etter luft, det er som en virkelighet den ikke vil ta i mot, den virkeligheten jeg aldri før har sett eller følt på.

Nå står den her og banker på døren. Og den andre halvdelen av meg ønsker å river den opp, ta i mot med åpne armer; det er giftemål i tankene, det er ønsket om å stifte familie og et lykkelig liv.

Men åpner jeg døren, eller lar jeg den være? Kan det føles mer riktig på et senere tidspunkt i livet?

Anonymkode: b0fdc...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke man har en uforanderlig identitet livet ut. Kanskje har du identifisert deg for mye med reisene dine? Kanskje er du redd for å binde deg? Man har mange sider ved seg, som får ulike utløp ila livet. Personlig vil jeg nok alltid lure på om livet jeg lever nå er det rette, og en iboende redsel for å gå glipp av noe annet. Men sånn tror jeg livet vil være.

Skrevet

Kan ikke disse to ønskene kombineres? Kanskje kan dere få til et forhold der du får utløp for dine behov, eller kanskje han også ønsker å være med på eventyret ditt? Snakk med ham om hva han ser for seg

Anonymkode: da005...b72

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...