Gå til innhold

Farge i Bare Escentuals foundationer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

1.2 er gultonet, altså varm. 1 er kald. Jeg trodde nr 2 var kald, jeg? 2.3 er i hvertfall varm, og nr 3 kald (mørkere jo høyere tall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg føler hvertfall 2 ser litt for brun ut på meg. Jeg har gjerne ikke så god peiling på kald/varm :oops:

Men er det stor forskjell fra 2 til 1.2?

Tror kanskje jeg må prøve 1.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det er bedre med litt for lys enn for mørk foundation. Hvis den er for lys, kan du hjelpe til litt med solpudder og/eller rouge. Er den for mørk, ser det stort sett stygt (og billig...) ut. :)

Jeg bruker 2.3 selv; er medium mørk, gultonet hud. Når jeg er brun, er den for lys, men da bruker jeg mer warmth/solpudder. Nå bruker jeg mindre warmth...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk skal du ha Ethereal!

Hva skulle jeg gjort uten deg :)

Et litt annet spørsmål, bare for å mase ekstra mye: Hvor lys er 1? Jeg tviler på at jeg må så lyst, men bare for å utelukke den, for da gjenstår jo bare 1.2.

Jeg vet jeg brude ha gått til hudpleier først å testet dette ut, men jeg ble så revet med at jeg bare bestilte, så nå må jeg vel krype til korset å bestille litt lysere og. For den var hvertfall helt enormt bra (se bortifra at den ble litt mørk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg vet ikke ang. nr 1, men du kan jo alltids blande to farger for å få perfekt match til huden din. Men 1 er den aller lyseste fargen, og jeg tror ikke du engang får den hos hudpleiere i Norge. Vil tippe den er mest beregnet for det asiatiske markedet, der de er veldig begeistret for alt som er så hvitt som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Okay, jeg er ikke hvit i ansiktet, så jeg tror ikke jeg trenger så hvitt. Tror jeg går for 1.2 jeg.

Krysser alle fingrer for at den fargen passer bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
hva slags børster bruker dere til dette?

Og hva er prisen på denne foundationen i Norge??

Det finnes spesielle børster for mineralfoundation. De er litt grovere enn vanlige pudderkoster. Jeg bruker den som fulgte med i pakken jeg kjøpte (men den røyter, heldigvis mindre etterhvert).

Foundationen koster 399,- hos hudpleier, det samme gjør vel Veil og sikkert også Warmth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bestilte en pakke fra dem i går i 2.3.

Men jeg trenger en litt mørkere også, i samme nyanse.

Men da må jeg veldig høyt opp :o

Og hva er Veil?

Så at de skal jevne ut porer eller noe. Men blir ikke det seende litt dumt ut når man har tatt på foundationen?

Eller er den gjennomsiktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

5.2 er neste steg opp etter 2.3. Forskjellen er ganske stor, så det lureste er kanskje å bruke litt mer warmth.

Veil er mattende og transparent, så vises ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg brukte 5,2 i sommer ,nå bruker jeg 2,3. Er veldig fornøyd,så VELDIG stor forskjell er det ikke.Tror jeg godt kan ha nr 2 nå om vinteren også ,den er hakket lysere enn 2,3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
Jeg brukte 5' date='2 i sommer ,nå bruker jeg 2,3. Er veldig fornøyd,så VELDIG stor forskjell er det ikke.Tror jeg godt kan ha nr 2 nå om vinteren også ,den er hakket lysere enn 2,3.[/quote']

Nr 2 er rosatonet, mens 2.3 er gultonet. Hvis du kler gultonede foundations best, blir nr 2 feil til deg. Neste ned i den gultonede skalaen, er 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du som skrev om beautybridge.com er det us dollar eller canadisk? skriver de NED verdien utenpå pakken? Er de snare?Håper du svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ethereal
Det ser ikke ut som om light 2 er ROSATONET Ethereal?

Jeg trodde det? 2.3 er i hvertfall gultonet. Jeg hadde en link tidligere der man kunne se fargene, men den har jeg rotet bort. Det lureste er nok, som før, å teste hos hudpleier før man eventuelt bestiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...