AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Hei! En kompis av meg fortalte nettopp at han fikk ekstrastipend fra Lånakassa (Skjema-X) pga. at han har dysleksi og fortalte meg om det. Jeg fikk et brudd mot nesa mi i år som har gjort at jeg nærmest ikke har en luktesans lenger og kan bare puste gjennom det ene neseboret og jeg har øresus (tinnitus) som er VELDIG plagsom. Det jeg lurte på rett og slett var om noen har erfaring med dette skjemaet og jeg burde forsøke å søke om ekstrastipend til jeg for operert nesa mi som er rundt juli 2017 fra det jeg har blitt informert om. https://www.lanekassen.no/nb-NO/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/Hvor-mye-kan-du-fa/Nye-stotteordninger-for-elever-og-studenter-med-nedsatt-funksjonsevne/Ekstra-stipend-/ Anonymkode: c705f...bff
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Du får nok ikke ekstrastipend på grunn av nesa di. Du er i full stand til å jobbe deltid med litt problemer med nesa. Men for all del, bare søk. Anonymkode: b7193...b18
Krokanis Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Fastlegen må fylle ut skjema så hvis fastlegen mener du ikke er i stand til å jobbe pga nesa er det ok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå