Gå til innhold

Forslag til jente/dame bukser til gutt.

Anbefalte innlegg

Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg har fått bekjed, på en måte en ordre fra min kjæreste, (dame), om å kjøpe jente/ dame jeans til meg selv. Jeg er veldig tynn å lang, 184 høy. Buksene skal sitte trangt på å være helt stramme ned til anklene.

Aldri kjøpt damejeans før. Har dere noen råd om jeans merker å modeller som kan anbefales? Jeg er str 26 å 34 til 35 på lengden.

Takker for tips å råd:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Underdanie
Skrevet

Noen gode råd her. Skulle gjerne hatt noen råd, skal kjøpe jeans i dag som jeg skal ha på i kveld. 

Skrevet

Hei!

Kan prøve. Vet ikke hvordan kroppsfasongen din er, men du er tynn å str 26 å lang å buksene skal sitte stramt på.

Vil prøve flere merker å prøv strech modeller, de er stramme å behagelig på.

Bik Bok å Never Denim, Nudie Tight Long John, Tiger of Sweden, Levis Denim Curve, Acne, Cubus har flere stramme modeller, prøv også Diesel og G-Star. Prøv også Lee jeans.

Lykke til.

Anonymkode: c5430...6aa

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Er jo bare å gå i butikkene å prøve det,så finner du nok noe som passer,selv har jeg et par med tiger of sweden damejeans som er mine favoritter :)

lykke til 😘

Endret av lipgloss
Gjest Underdanie
Skrevet
6 timer siden, lipgloss skrev:

Er jo bare å gå i butikkene å prøve det,så finner du nok noe som passer,selv har jeg et par med tiger of sweden damejeans som er mine favoritter :)

lykke til 😘

Sant det, men tenkte om noen hadde råd her. Takk, for svar. Kjøpte Tiger of Sweden damejeans i går. De passer perfekt :)

Gjest lipgloss
Skrevet
59 minutter siden, Underdanie skrev:

Sant det, men tenkte om noen hadde råd her. Takk, for svar. Kjøpte Tiger of Sweden damejeans i går. De passer perfekt :)

:) så bra tror nok du blir fornøyd, de er kjempegode og sitter utrolig fint på 😊

Gjest Underdanie
Skrevet
På Sunday, November 20, 2016 den 17.50, lipgloss skrev:

:) så bra tror nok du blir fornøyd, de er kjempegode og sitter utrolig fint på 😊

Takk, ble kjempefornøyd å Tiger jeansen sitter supert på. Den er veldig trange, men samtidig ikke ubehagelig. Kjøpt 2 stk, en svart og en blå, litt mørkere vask. Kjøpte modellen Style Slight. En str 25 og en str 26.:)

Gjest Underdanie
Skrevet
På Saturday, November 19, 2016 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Hei!

Kan prøve. Vet ikke hvordan kroppsfasongen din er, men du er tynn å str 26 å lang å buksene skal sitte stramt på.

Vil prøve flere merker å prøv strech modeller, de er stramme å behagelig på.

Bik Bok å Never Denim, Nudie Tight Long John, Tiger of Sweden, Levis Denim Curve, Acne, Cubus har flere stramme modeller, prøv også Diesel og G-Star. Prøv også Lee jeans.

Lykke til.

Anonymkode: c5430...6aa

Takk for tilbakemelding.  Har kjøpt Tiger of Sweden, G-Star Nudie og Never Denim.

Kjempe fine å stramme jeans alle sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...