Ronaldo7 Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 (endret) Hei! Nå bruker jeg Basiderm såpe og krem hver dag. Brukt det i 4 dager nå men ser egentlig ikke noen umiddelbar forskjell. Burde jeg kjøre på med basiron? Evt andre tips? Endret 19. november 2016 av Ronaldo7
dillyduzit Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 (endret) Renser du huden hver dag? Og fuktighetskrem? Det å kjøre på med basiderm, som er så sterkt og uttørrende for huden kan likevel skape mer kviser, fordi huden prøver å opprettholde fuktigheten med det naturlige oljelaget som ligger under huden. Når du stripper huden for fukt og fett (basiderm) vil den oljen komme opp til overflaten, tette porer og til slutt, ende opp med kviser. Kan nesten ikke si det nok ganger; fuktighet, fuktighet, fuktighet. Fjerner du fuktigheten og oljen i huden, må du føre den tilbake med en fuktighetskrem som trenger inn i huden. Å "splashe" litt vann i ansiktet gjør absolutt ingenting. edit; skrivefeil, for tidlig på morgningen. Endret 19. november 2016 av dillyduzit
Ronaldo7 Skrevet 19. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2016 4 minutter siden, dillyduzit skrev: Renser du huden hver dag? Og fuktighetskrem? Det å kjøre på med basiderm, som er så sterkt og uttørrende for huden kan likevel skape mer kviser, fordi huden prøver å opprettholde fuktighetem med det naturlige oljelaget som ligger under huden. Når du stripper huden for fukt og fett (basiderm) vil den oljen komme opp til overflaten, tette porer og til slutt, ende opp med kviser. Kan nesten ikke si det nok ganger; fuktighet, fuktighet, fuktighet. Fjerner du fuktigheten og oljen i husen, må du føre den tilbake med en fuktighetskrem som trenger inn i huden. Å "splashe" litt vann i ansiktet gjør absolutt ingenting. Ja gjør det nå. Basiderm er vel ikke noe sterk middel? Står på pakningen at kremen er for fet hud og at den forhindret tette porer.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Kom tilbake når du har brukt produktene i 4 uker. 4 dager er ingenting. Anonymkode: 4651e...a04 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 3 minutter siden, Ronaldo7 skrev: Ja gjør det nå. Basiderm er vel ikke noe sterk middel? Står på pakningen at kremen er for fet hud og at den forhindret tette porer. Du har holdt på å fire dager - du må være litt mer tålmodig. Ellers; rens og fukt. Morgen og kveld. Hver dag. Eksfolier gjerne også av og til. Dersom dette er et stort problem går du til legen. Anonymkode: bfc3b...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Jeg har samme hudproblemet selv, og er 28 år. Aldri blitt noe bedre siden tenårene.. Tror siste utvei er medisiner. Etter f.eks en pepperkake får jeg 3 nye kviser. Og slik baller det på seg hver dag.. Anonymkode: 5e7a2...24f
Ronaldo7 Skrevet 19. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme hudproblemet selv, og er 28 år. Aldri blitt noe bedre siden tenårene.. Tror siste utvei er medisiner. Etter f.eks en pepperkake får jeg 3 nye kviser. Og slik baller det på seg hver dag.. Anonymkode: 5e7a2...24f Testa basiron?
Ronaldo7 Skrevet 19. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom tilbake når du har brukt produktene i 4 uker. 4 dager er ingenting. Anonymkode: 4651e...a04 Ok! Da gjør jeg det
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 3 minutter siden, Ronaldo7 skrev: Testa basiron? Nei, har ikke prøvd. Jeg kan trenge et siste mirakel:P Anonymkode: 5e7a2...24f
Ronaldo7 Skrevet 19. november 2016 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, har ikke prøvd. Jeg kan trenge et siste mirakel:P Anonymkode: 5e7a2...24f Hva av produkter har du prøvd da? Renser du huden?
Leamur Skrevet 19. november 2016 #11 Skrevet 19. november 2016 Jeg er 27 og har nylig fått helt lik hud. Jeg renser på kvelden og bruker fuktighetskrem. Jeg tror mine kommer av kulde og stress.. muligens fordi jeg trener ganske mye. håper du får noen gode råd her som jeg kan stjele 😇
Ronaldo7 Skrevet 19. november 2016 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, Leamur skrev: Jeg er 27 og har nylig fått helt lik hud. Jeg renser på kvelden og bruker fuktighetskrem. Jeg tror mine kommer av kulde og stress.. muligens fordi jeg trener ganske mye. håper du får noen gode råd her som jeg kan stjele 😇 Ok. Hjelper den renseren og kremen du bruker?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #13 Skrevet 19. november 2016 12 timer siden, Ronaldo7 skrev: Hva av produkter har du prøvd da? Renser du huden? Jeg har prøvd Vishy og Åme pure, men rensing med rensevann har jeg ikke vært flink med.. Har uansett vært på apoteket på lørdagen og kjøpt basiron rensegele med tilhørende krem. Og til sist rensevann for tilstoppet hud fra Vishy Gleder meg til å sette i gang, og skal legge ved et etterbilde når jeg blir synlig bra igjen! Anonymkode: 5e7a2...24f
Ronaldo7 Skrevet 20. november 2016 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd Vishy og Åme pure, men rensing med rensevann har jeg ikke vært flink med.. Har uansett vært på apoteket på lørdagen og kjøpt basiron rensegele med tilhørende krem. Og til sist rensevann for tilstoppet hud fra Vishy Gleder meg til å sette i gang, og skal legge ved et etterbilde når jeg blir synlig bra igjen! Anonymkode: 5e7a2...24f Ok! Har du noe nick? Så kan jeg heller skrive til deg på dm der:)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #15 Skrevet 21. november 2016 På 19.11.2016 den 12.03, AnonymBruker skrev: Jeg har samme hudproblemet selv, og er 28 år. Aldri blitt noe bedre siden tenårene.. Tror siste utvei er medisiner. Etter f.eks en pepperkake får jeg 3 nye kviser. Og slik baller det på seg hver dag.. Anonymkode: 5e7a2...24f Hei igjen. Kan jeg spørre om du har fått testa basiron og evt om den har funka? Anonymkode: 0b6eb...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #16 Skrevet 23. november 2016 På 19.11.2016 den 12.03, AnonymBruker skrev: Jeg har samme hudproblemet selv, og er 28 år. Aldri blitt noe bedre siden tenårene.. Tror siste utvei er medisiner. Etter f.eks en pepperkake får jeg 3 nye kviser. Og slik baller det på seg hver dag.. Anonymkode: 5e7a2...24f Har du testa basiron? Anonymkode: 0b6eb...1ab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #17 Skrevet 23. november 2016 Basiron funker ikke på meg. Epiduo tar knekken veldig raskt på kvisene mine slik at jeg ser noenlunde normal ut. Årsaken til at jeg får kviser har ingenting klart å fjerne, verken kosthold eller trening. Legen sa at siste utvei for meg er roccutane, men det vil jeg helst ikke. Anonymkode: f2a37...212
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #18 Skrevet 23. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Basiron funker ikke på meg. Epiduo tar knekken veldig raskt på kvisene mine slik at jeg ser noenlunde normal ut. Årsaken til at jeg får kviser har ingenting klart å fjerne, verken kosthold eller trening. Legen sa at siste utvei for meg er roccutane, men det vil jeg helst ikke. Anonymkode: f2a37...212 Har du mye kviser? Har du bilde av de?:) Er de sånn veldig røde? Og store? Anonymkode: 0b6eb...1ab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #19 Skrevet 23. november 2016 Denne funker! https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1516875&ref=search Anonymkode: 35bb1...8df
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #20 Skrevet 23. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne funker! https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1516875&ref=search Anonymkode: 35bb1...8df Har hørt på så mange kremer at de funker.. Men den du linka til. På kviser den funker? Altså dreper kvisene eller? Anonymkode: 0b6eb...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå