AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Hørt ordet fullkroppsorgasme, men hva er dette? Anonymkode: 54efd...709
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Det er en orgasme du kjenner i hele kroppen. Anonymkode: 7bdba...46a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en orgasme du kjenner i hele kroppen. Anonymkode: 7bdba...46a Hvordan skjer det? Må enn gjøre noe spesielt eller anerledes for å få det? Er det bedre enn vanlig orgasme? Er det bare damer som får det, eller kan det skje med menn også? Anonymkode: 54efd...709
Gjest Underdanie Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Jeg får fullkroppsorgasme når jeg har vært bundet å blitt 'pint' lenge før min domina til slutt tillater det å gir meg lov til å få orgasme. Fullkroppsorgasme er ubeskrivelig intenst å noen ganger veldig langvarig.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Fullkroppsorgasme henviser ofte til orgasme etter stimulering av livmorhalsen. Andre nervebaner enn ved klitorisorgasme. Lengre, kraftigere og orgasme som føles i "hele" kroppen 😊 Anonymkode: cafef...714
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå