AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg begynner å svi i øynene og huden av omtrent all sminke jeg har prøvd, spesielt øyesminke, noe jeg tror har sammenheng med at jeg ikke tåler nikkel og et par andre ingredienser som pleier å være i sminke. Men jeg liker jo å sminke meg av og til, så jeg lurer på om noen har tips til et mildt og greit sminkemerke uten nikkel? Helst uten parabener også. Jeg har hørt en del bra om ID minerals, noen som har prøvd det? Anonymkode: 7a62b...e90
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Øyehelsebutikken har et lite utvalg av veldig mild sminke. Oyehelsebutikken.no. Visste ikke at det var nikkel i sminke? Anonymkode: 2bfdb...746
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Tromborg! Anonymkode: 9b7ca...1ff
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å svi i øynene og huden av omtrent all sminke jeg har prøvd, spesielt øyesminke, noe jeg tror har sammenheng med at jeg ikke tåler nikkel og et par andre ingredienser som pleier å være i sminke. Men jeg liker jo å sminke meg av og til, så jeg lurer på om noen har tips til et mildt og greit sminkemerke uten nikkel? Helst uten parabener også. Jeg har hørt en del bra om ID minerals, noen som har prøvd det? Anonymkode: 7a62b...e90 Har sensitiv hud og reagerer både på id og på bare minerals (selv om det tydeligvis ikke skal gå ann omtrent). På mascara tåler jeg ihvertfall estee lauder sin symptous-mascara. Når det gjelder øyenskygge leiter jeg fortsatt etter noe jeg liker, synes er fint OG tåler. For det går litt opp og ned hvor mye jeg reagerer på ting. Men jeg svir ikke da, men våkner opp og det kjennes hovent i øynene som og jeg har grini hele natta (ser ikke sånn ut bare føles sånn, he he) Anonymkode: 91f5f...0bd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Har du testet å legge primer først? Det gir et litt beskyttende lag og er verdt å prøve. Mulig du får tester til Urban Decay sin eller andre på Kicks. Anonymkode: 0f54d...82d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Bare minerals er veldig bra. Anonymkode: e32ce...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå