Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Julefilmer på netflix og viaplay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det ikke en egen julemappe på netfix eller viaplay ? hadde planer om å se julefilmer i helgen og planlegge hvem jeg har lyst og se i desember. men fant ikke en egen mappe til julefilmer. fant noen julefilmer litt sånn spredt innimellom andre filmer, men det ble rotete, og jeg fant ikke så mange. Lette blant annet etter love actually men fant den ingen av stedene.

Vet noen her om det pleier å bli lagd egen jule mappe på netflix eller viaplay? når pleier den å kommme?

Hvor pleier dere å se julefilmer på nettet hvis ikke på netflix /viaplay ?

Anonymkode: 266bf...1a4

Gjest Notatboka
Skrevet

Jeg mener å huske at det var slike julemapper i fjor, men kan hende jeg tar feil. Savner det jeg også, håper det kommer nærmere jul. Love actually har jeg aldri sett på hverken netflix eller viaplay da, så den må du nok lete etter et annet sted :)

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Et år hadde nettflix en mappe som het noe så fengende som julenissens favoritter. :Plove Actually har vært på nettflix, men den forsvant. Noen filmer er der bare rundt juletider og. 

Skrevet
På 19. november 2016 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Fins det ikke en egen julemappe på netfix eller viaplay ? hadde planer om å se julefilmer i helgen og planlegge hvem jeg har lyst og se i desember. men fant ikke en egen mappe til julefilmer. fant noen julefilmer litt sånn spredt innimellom andre filmer, men det ble rotete, og jeg fant ikke så mange. Lette blant annet etter love actually men fant den ingen av stedene.

Vet noen her om det pleier å bli lagd egen jule mappe på netflix eller viaplay? når pleier den å kommme?

Hvor pleier dere å se julefilmer på nettet hvis ikke på netflix /viaplay ?

Jeg har sett MANGE julefilmer på netflix i det siste. 

Anonymkode: 0c744...62f

Skrevet

Aner ikke, men jeg vil anbefale deg å se Angel of Christmas om du ikke har sett den enda. Den er nydelig! :hjerte:

Anonymkode: 01118...357

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å sjekke ut flixfilmer.no, hvor de har en veldig grei oversikt over nyeste tillagte filmer og serier på norsk netflix. Der finner du helt sikkert noen julefilmer! :-)

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Mange julefilmer på Viaplay :)

Skrevet
1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Mange julefilmer på Viaplay :)

Noen spesielle du vil anbefale ? =)

Syns det er litt rotete å finne fram til da de ligger spredt inne på viaplay/netflix osv hadde vært så mye enklere hvis det var en egen julemappe:)

Skrevet
1 time siden, Miss_Sunshine* skrev:

Anbefaler å sjekke ut flixfilmer.no, hvor de har en veldig grei oversikt over nyeste tillagte filmer og serier på norsk netflix. Der finner du helt sikkert noen julefilmer! :-)

Takk. Skal sjekke det ut =)

Skrevet
På 28.11.2016 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, men jeg vil anbefale deg å se Angel of Christmas om du ikke har sett den enda. Den er nydelig! :hjerte:

Anonymkode: 01118...357

Takk for julefilm tips. den skal jeg sjekke ut i kveld =)

Skrevet
På 28.11.2016 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett MANGE julefilmer på netflix i det siste. 

Anonymkode: 0c744...62f

Er det noen spesielle du vil anbefale ? =)

Gjest Catalina Culès
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen spesielle du vil anbefale ? =)

Syns det er litt rotete å finne fram til da de ligger spredt inne på viaplay/netflix osv hadde vært så mye enklere hvis det var en egen julemappe:)

Northpole, O, jul med din glede og polarekspressen 

Skrevet

På viaplay har de skjønnheten og udyret- den fortryllende julen! Den fikk jeg på vhs før jul når jeg var liten. Hvis tegnefilmer er innafor så anbefaler jeg den.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...