Gå til innhold

Dere jenter som har analsex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter seriøse svar:

Jeg har selv analsex, men har alltid problemer med to ting etterpå: De første timene etter sexen så klarer jeg ikke å holde igjen på luft. Det er veldig pinlig og jeg kan da ikke bevege meg utenfor når promping kommer helt ukontrollert. Et annet problem er at det gjør vondt når jeg bæsjer i hvertfall to dager etterpå.

Er dette normalt og opplever dere det samme? 

Anonymkode: 784fa...039

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har analsex innimellom, men jeg sliter ikke med å holde igjen luft, men det gjør litt vondt å bæsje etterpå. 

Skrevet

Nok en god grunn til at jeg står over analsex. 

Anonymkode: 126ab...857

• Liker 2
Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg har ofte å mye analsex men jeg er gutt da. Men skal vel ikke være så mye forskjell på kjønnet vil jeg tro. Jeg blir ikke pult av gutt men av dama med strapon, med dildo og butplugs.

Jeg har nok endel ulike opplevelser, litt avhengig av størelser og hvor lenge hun holder på. Jeg har også tidvis problemer med å holde på luften når jeg ikke kan prompe pga folk å sånn. Noen ganger kan jeg bli hardmaget å opplever noe ubehag når jeg bæsjer. Som hos deg varer dette noen timer så går det over igjen. Jeg opplever også litt forskjeller ut fra hva jeg spiste dagen i forveien, om jeg har vært på do først.

Prøver å planlegge litt, de gangene vi vet at analsexen kommer til å vare lenge. Da forbereder jeg meg med å gå på do, rense analen å smøre meg med mye olje først. I tillegg varmer vi opp med mindre dildoer å fingrene først. Det bør dere uansett, da blir ringmusklen oppvarmet å forberedt.

Andre ganger hvor hun bare skal gi meg en rask orgasme, er det litt olje å inn med prostatavibratoren, da går det raskt til krampene kommer å jeg er i mål.

Forberedelse, prøv å gå på do først mye olje, bruk fingrene å varm opp å vær forsiktig å ta det rolig når han trenger inn i deg. Gjør dere dette, blir nytelsen mye bedre å du slipper mye av ubehaget etterpå:)

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok en god grunn til at jeg står over analsex. 

Anonymkode: 126ab...857

Da skjønner jeg godt at trådtittelen appelerte til deg. :klaske:

Anonymkode: 221ad...336

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å ha analex, TS?

Er det for din eller hans skyld?

Anonymkode: 37a76...5cf

• Liker 2
Gjest Underdanie
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så viktig for deg å ha analex, TS?

Er det for din eller hans skyld?

Hun beskrev det ikke direkte, men virket som at hun gjorde det pga at det er deilig for henne. Selv om det er oss gutta som får best å sterkest nytelse av analsex, vi får himmelske orgasmer av kun analsex. Saken er den at også mange damer får nytelse å orgasme av analsex, spesielt hvis klitoris stimuleres samtidig. 

Skrevet
2 minutter siden, Underdanie skrev:

Hun beskrev det ikke direkte, men virket som at hun gjorde det pga at det er deilig for henne. Selv om det er oss gutta som får best å sterkest nytelse av analsex, vi får himmelske orgasmer av kun analsex. Saken er den at også mange damer får nytelse å orgasme av analsex, spesielt hvis klitoris stimuleres samtidig. 

Ja, men jeg vil gjerne høre fra TS før jeg svarer. Det er relevant for hva jeg svarer.

Skrevet

Ja, men jeg vil gjerne høre fra TS før jeg svarer. Det er relevant for hva jeg svarer.

Og hvorfor er det relevant? Det er faktisk helt 100% urelevant. Gi i så fall begge rådene samtidig fremfor å skulle drive med slik tull som dette her.

Anonymkode: 71ea8...093

• Liker 4
Gjest Underdanie
Skrevet

Klart det:)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ingenting utav analsex, syntes det er ubehagelig og ofte vondt, men har alltid gått med på det for å ikke være "kjip".

Ts. 

Skrevet

Og hvorfor er det relevant? Det er faktisk helt 100% urelevant. Gi i så fall begge rådene samtidig fremfor å skulle drive med slik tull som dette her.

Anonymkode: 71ea8...093

Det heter irrelevant.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får ingenting utav analsex, syntes det er ubehagelig og ofte vondt, men har alltid gått med på det for å ikke være "kjip".

Ts. 

Da er rådet mitt at du kutter ut å ha det for å tilfredsstille partneren din. 

Hvis du virkelig digga analsex hadde jeg henvist deg til rådene over, men når du ikke engang nyter det skal du heller ikke ha det. Siden du ikke liker det regner jeg med at du ikke slapper helt av og da kan analsexen oftere føre til skader, rifter og hemorroider. Disse tingene er alltid en risiko, men risikoen øker når du ikke liker analsex.

• Liker 7
Gjest Underdanie
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts. 

Hvorfor gjør du det da, bare for hans del? Du Må ikke la deg gå med på noe du ikke har lyst til og som du til og med føler smerte ved.

Her må typen din respektere deg, det er mitt syn.

Skrevet
Akkurat nå, Underdanie skrev:

Hvorfor gjør du det da, bare for hans del? Du Må ikke la deg gå med på noe du ikke har lyst til og som du til og med føler smerte ved.

Her må typen din respektere deg, det er mitt syn.

Takk! Sex skal ikke være vondt eller ubehagelig og det skal skje på begges premisser.

Gjest Underdanie
Skrevet

Takk! Sex skal ikke være vondt eller ubehagelig og det skal skje på begges premisser.

Helt enig med deg, sex skal være noe begge liker å har glede av, alt annet er uaktuelt etter mitt syn.

Håper du ikke følte press på mine råd, når jeg fortalte hvordan du kan forbrede deg. Det var ut fra at jeg trodde du likte det, men fikk ubehag i etterkant.

Selv har jeg stort utbytte av dette, men er jo gutt å vårt største nytelsessenter å nerve følsomhet sitter i analen hos oss.

Gjest Underdanie
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er rådet mitt at du kutter ut å ha det for å tilfredsstille partneren din. 

Hvis du virkelig digga analsex hadde jeg henvist deg til rådene over, men når du ikke engang nyter det skal du heller ikke ha det. Siden du ikke liker det regner jeg med at du ikke slapper helt av og da kan analsexen oftere føre til skader, rifter og hemorroider. Disse tingene er alltid en risiko, men risikoen øker når du ikke liker analsex.

Helt enig med deg, sex skal aldri uansett ha smerte, ubehag, tvang eller følelsen av at enn må for partnerens skyld. Som du skriver kan faktisk uvilje og smerte medføre skader pga at han kanskje ikke klarer å beherske seg å hun ikke klarer å slappe av.

Kanskje han burde prøve, hvis han ikke vil å hun maser, får han føle på hvordan hun må ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...