AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg har tidligere blogget, men sluttet for flere år siden. Ble lei og likte ikke den anonyme drittslengingen. Nå er jeg 29 og merker at jeg savner bloggingen litt.. Hva syntes dere om blogging? Er det tragisk og er jeg for gammel? Anonymkode: 02d0a...e0f
NumberSix Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Kommer litt an på hva du blogger om.
fuglekvitter__ Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 (endret) Nei, ikke nødvendigvis. Jeg så at politiet har dette, en del som er litt yngre enn meg bruker det, men så har man også Sylvi Listhaug som nå har startet en. Poenget med det? Godt spørsmål. Det blir jo litt som en privat dagbok om dem selv og sitt liv som dem av en eller annen grunn velger å bruke digitalt sett antar jeg? Ari Behn har en nå også - men jeg antar at denne digitale trenden går over relativt fort, som så mange andre digitale trender. Endret 19. november 2016 av fuglekvitter__
Lammelåret Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Teit? Nei, hvorfor skulle det være teit? Det er opp til deg hva du vil gjøre ut av bloggen. Vil du unngå mye dritt bør du lage en skikklig blogg (les wordpress), blogg.no er ikke akkurat synonymt med kvalitet. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, Lammelåret skrev: Teit? Nei, hvorfor skulle det være teit? Det er opp til deg hva du vil gjøre ut av bloggen. Vil du unngå mye dritt bør du lage en skikklig blogg (les wordpress), blogg.no er ikke akkurat synonymt med kvalitet. Lykke til! Det kommer jo an på hva som menes med design. Man kan lage sånne helt selv også så jeg. Det er ikke en så stor forskjell på det, men blogg.no har jo en rosa farge, men det kan wordpress også ha. Når det er sagt merker jeg at folk er litt lei det på sett og vis. Det blir litt som mIRC, man gikk lei og byttet fort over til MSN. De også hadde omtrent samme farger på designet. Det er omtrent sånn dette foregår antar jeg. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor noen får mer eller mindre dritt på plattformen til blogg.no, eller i wordpress? Tenker du da på fargene på designet, eller på hva som skrives? Da kan man jo like så godt bruke mIRC - det er en god del gammel dritt der også. Til og med mIRC fornyes. Anonymkode: c0d8b...c6a
Lammelåret Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Jeg ser at folk klager over dritt de får i kommentarfeltet på blogg.no, men har nesten aldri hørt klager fra folk som har wp-blogg. Det handler nok om at blogginnleggene er tilgjengelige via forskjellige blogglister - som også ikke-bloggere kjenner til. Altså er det lettere å bli sett via en blogg.no-blogg enn wordpress (med mindre man heter Sylvi Listhaug). Tenker jeg. Jeg synes det er en fordel å selv kunne bestemme hva man reklamerer for. Blogg.no-blogger har limt reklame som er direkte stygg og fratar bloggeren kontroll over eget produkt. Design og temaer kan man gjøre mye med, det stemmer.
Honey Dew Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Hvis du blogger om hobbyer og intresser, kan det være verdt å lese, men hvis du rosablogger, forsvinner du mye i mengden
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 18 timer siden, Honey Dew skrev: Hvis du blogger om hobbyer og intresser, kan det være verdt å lese, men hvis du rosablogger, forsvinner du mye i mengden Så det er relativt mange som sender lettekledde bilder av seg selv til dere? Anonymkode: c0d8b...c6a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 Kjente bloggere på WP? Folk er vel lei av pupper og lårblogger. Bleik hår med appelsinfarge over hele kroppen. Kom med noe fornuftig Anonymkode: 2b6b3...698 1
Honey Dew Skrevet 16. desember 2016 #10 Skrevet 16. desember 2016 På Sunday, November 20, 2016 den 12.49, AnonymBruker skrev: Så det er relativt mange som sender lettekledde bilder av seg selv til dere? Anonymkode: c0d8b...c6a Hæ???
Gjest Loffeliten Skrevet 16. desember 2016 #11 Skrevet 16. desember 2016 Om det er teit å blogge kommer helt an på hva du blogger om. Rosabloggedagbøker er temmelig teit.
Haru Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 hvorfor bryr du deg om hva andre synes? kan du ikke bare gjøre det du vil gjøre?
Eustoma Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Ikke bry deg om hva andre mener er teit. Gjør det du ønsker og har glede av
Gjest Newroz Skrevet 19. desember 2016 #14 Skrevet 19. desember 2016 Nei, det syns jeg ikke, men det kommer selvsagt an på hvordan bloggen din er. Det finnes mange gode blogger der ute!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #15 Skrevet 19. desember 2016 Jeg er 28 og har en blogg om hobbyen min. Ikke teit i det hele tatt Anonymkode: 3007d...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå