Gå til innhold

Jeg blir for våt og vid når jeg er kåt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, så blir jeg veldig våt og utvidet når jeg er kåt. Jeg har nå truffet en ny fyr og hatt sex med han.
Han har en mindre penis og jeg kjente nesten ingenting... Han falt også ut et par ganger da han ble for ivrig.

Vanligvis får jeg veldig sterke vaginalorgasmer, så det at jeg blir såpass våt og utvidet når jeg er kåt har aldri vært et problem, verken for meg eller tidligere partnere. De har vel egentlig blitt ganske ville av fryd over hvor kåt jeg blir. Han nye har også sagt at han digger at jeg er så lett antennelig, og ler når han kjenner hvor våt jeg er. 

Men, jeg liker det ikke lenger fordi jeg ikke kjenner noe med han. Han har ikke sagt noe, men jeg er vant til å føle at jeg blir "fyllt opp" og kjenne mye av penis inne i vagina. Uvanlig mye ut i fra hva jeg kan forstå, jeg er nok veldig sensitiv. Derfor var det utrolig skuffende å oppdage det jeg gjorde i møte med denne nye mannen... At jeg er for stor for han og dermed at han er for liten til å kunne gi meg de vaginale orgasmene jeg elsker og er vant til å oppleve.
Han kom ganske raskt begge gangene vi hadde sex (etter ca 2minutter første gang og 5minutter andre runde), men det er vel bare fordi han ikke har hatt sex på en stund tenker jeg..? Tviler på at han kjenner så mye når jeg ikke gjør det.

Jeg gjør kegeløvelser med motstand og kan løfte ganske mange kilo med skjedemusklene mine (for de som lurer hvordan man gjør dette, så kan de google vaginal weightlifting). Men når underlivet svulmer opp slik det gjør er det vanskelig å få kontroll over musklene. Jeg føler det er umulig å bruke dem... 

Så hva kan være løsningen på dette?
Dette er vel ikke akkurat noe jeg kan snakke med han om heller?

Han var flink med tunga og likte det veldig bra da jeg sugde han, men jeg ønsker jo helst å ha det godt under penetrering, og vil at han skal ha det så godt som mulig også!! 

Anonymkode: 5173b...b7c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier, så blir jeg veldig våt og utvidet når jeg er kåt. Jeg har nå truffet en ny fyr og hatt sex med han.
Han har en mindre penis og jeg kjente nesten ingenting... Han falt også ut et par ganger da han ble for ivrig.

Vanligvis får jeg veldig sterke vaginalorgasmer, så det at jeg blir såpass våt og utvidet når jeg er kåt har aldri vært et problem, verken for meg eller tidligere partnere. De har vel egentlig blitt ganske ville av fryd over hvor kåt jeg blir. Han nye har også sagt at han digger at jeg er så lett antennelig, og ler når han kjenner hvor våt jeg er. 

Men, jeg liker det ikke lenger fordi jeg ikke kjenner noe med han. Han har ikke sagt noe, men jeg er vant til å føle at jeg blir "fyllt opp" og kjenne mye av penis inne i vagina. Uvanlig mye ut i fra hva jeg kan forstå, jeg er nok veldig sensitiv. Derfor var det utrolig skuffende å oppdage det jeg gjorde i møte med denne nye mannen... At jeg er for stor for han og dermed at han er for liten til å kunne gi meg de vaginale orgasmene jeg elsker og er vant til å oppleve.
Han kom ganske raskt begge gangene vi hadde sex (etter ca 2minutter første gang og 5minutter andre runde), men det er vel bare fordi han ikke har hatt sex på en stund tenker jeg..? Tviler på at han kjenner så mye når jeg ikke gjør det.

Jeg gjør kegeløvelser med motstand og kan løfte ganske mange kilo med skjedemusklene mine (for de som lurer hvordan man gjør dette, så kan de google vaginal weightlifting). Men når underlivet svulmer opp slik det gjør er det vanskelig å få kontroll over musklene. Jeg føler det er umulig å bruke dem... 

Så hva kan være løsningen på dette?
Dette er vel ikke akkurat noe jeg kan snakke med han om heller?

Han var flink med tunga og likte det veldig bra da jeg sugde han, men jeg ønsker jo helst å ha det godt under penetrering, og vil at han skal ha det så godt som mulig også!! 

Tror ikke du er for videre.  Mulig han rett og slett blir for liten for deg. Du har jo fått vaginal orgasmer tidligere.  Virker ikke som du var for videre da.

Tror mer du føler deg mer vid pga at du blir så våt når du er så kåt.

Forstår frustrasjonen din. Ikke noe er så nedtur som det å ikke få skikkelige orgasmer, spesielt når du vet at du har det inni deg. Ville selv følt at noe viktig mangler om jeg ikke får skikkelig orgasme som herjer med kroppen min.  Må jo ikke ha det hver gang men i hvert fall en gang i mellom. 

Har dere tenkt andre måter å gi deg orgasme på? Slikking, fingre, klitoris stimuli samtidig som han puler deg. Forskjellige stillinger som gjør deg trangere å han kommer lenger inn i dag. Eller rett å slett at han bruker en dildo med vibrator litt dypt inni deg for å få fremvaginalorgasmene dine.

Tror ikke du er for vid for han, siden han raskt fikk orgasme etter bare noen minutter. Han var nok veldig kåt å kjente deg godt. Kan også være tilvenning. Prøv å oppmuntre til stillinger som han kommer lenger inn i deg.

Håper derer finner ut av det.

Anonymkode: 142f5...cb7

• Liker 3
Skrevet

Jeg er trang men blir også så våt at jeg ikke kjenner noe hvis han har penis som er middels -> under middels. Løsningen er rett og slett å ha håndkle eller papir og tørke etter hvert. Har aldri opplevd noe annet enn at menn tenner veldig på at jeg blir så våt og så lenge han/jeg tørker en gang eller to underveis så blir sexen veldig god

Anonymkode: 89f04...4fb

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler fisting..

Anonymkode: 16141...f8f

• Liker 3
Skrevet

Det kunne veldig godt ha vært meg du snakker om der. Enkelte damer vil kunne få problemer med størrelsen min om de blir for våte. Og han liker tydeligvis like godt som meg at dama blir plaskende våt. For min del er det å kjenne at hun er vid og våt en påminnelse om hvor liten jeg selv er, noe som tenner meg skikkelig, og som gjør at jeg kan komme raskere. Ikke sagt at det samme er tilfelle med typen din. Det kan jo hende han bare kommer raskt til å begynne med, men jeg tror du kan stole på at han liker du er plaskvåt.

I ettertid da jeg fant ut om denne fetisjen min, tok jeg kontakt med flere tidligere partnere, og vi snakket åpent om dette. Det hun ene fortalte, var at det for henne var en tilvenningssak. Hun hadde sett jeg var mindre enn hun var vant til, visste selvsagt om "problemet" sitt med at hun ble klissvåt, og forventet problemer. Hun trodde det var stresset i det å føle seg vid som sørget for at hun ikke kjente særlig de første gangene. For etter første gang handlet hun inn en liten dildo og øvde seg på den. Kjente den godt. Slappet av bedre alene med den. Og fikk i tillegg en forståelse for hvordan hun kunne knipe best rundt en så liten en. Så etterhvert ble det bedre og bedre for henne, og jeg kjente henne bedre og bedre rundt meg. Da kom orgasmene flygende. Mistenker også at hun satte igang ekstra knipeøvelser.

Dersom dette ikke skulle fungere, har man jo extenders som han kan ha på seg. Men det kan være tøft å få et slikt forslag om han er veldig bevisst på størrelsen sin fra før av. Har han snakket om størrelsen sin selv?

Men en ting er sikkert. Sex sitter mest av alt i hodet. Lager du det til et kjempeproblem nå, vil dette bli et kjempeproblem også. Se på det som en utfordring. Prøv ut forskjellige stillinger, ta med puter i leken, fortsett med knipeøvelsene og jobb med teknikk under akten. Og forsøk en konstruktiv kommunikasjon. Ikke bebreidende. Ikke sikkert han har noe imot å ta med leketøy i senga.

• Liker 5
Skrevet
47 minutter siden, Sphere skrev:

Det kunne veldig godt ha vært meg du snakker om der. Enkelte damer vil kunne få problemer med størrelsen min om de blir for våte. Og han liker tydeligvis like godt som meg at dama blir plaskende våt. For min del er det å kjenne at hun er vid og våt en påminnelse om hvor liten jeg selv er, noe som tenner meg skikkelig, og som gjør at jeg kan komme raskere. Ikke sagt at det samme er tilfelle med typen din. Det kan jo hende han bare kommer raskt til å begynne med, men jeg tror du kan stole på at han liker du er plaskvåt.

I ettertid da jeg fant ut om denne fetisjen min, tok jeg kontakt med flere tidligere partnere, og vi snakket åpent om dette. Det hun ene fortalte, var at det for henne var en tilvenningssak. Hun hadde sett jeg var mindre enn hun var vant til, visste selvsagt om "problemet" sitt med at hun ble klissvåt, og forventet problemer. Hun trodde det var stresset i det å føle seg vid som sørget for at hun ikke kjente særlig de første gangene. For etter første gang handlet hun inn en liten dildo og øvde seg på den. Kjente den godt. Slappet av bedre alene med den. Og fikk i tillegg en forståelse for hvordan hun kunne knipe best rundt en så liten en. Så etterhvert ble det bedre og bedre for henne, og jeg kjente henne bedre og bedre rundt meg. Da kom orgasmene flygende. Mistenker også at hun satte igang ekstra knipeøvelser.

Dersom dette ikke skulle fungere, har man jo extenders som han kan ha på seg. Men det kan være tøft å få et slikt forslag om han er veldig bevisst på størrelsen sin fra før av. Har han snakket om størrelsen sin selv?

Men en ting er sikkert. Sex sitter mest av alt i hodet. Lager du det til et kjempeproblem nå, vil dette bli et kjempeproblem også. Se på det som en utfordring. Prøv ut forskjellige stillinger, ta med puter i leken, fortsett med knipeøvelsene og jobb med teknikk under akten. Og forsøk en konstruktiv kommunikasjon. Ikke bebreidende. Ikke sikkert han har noe imot å ta med leketøy i senga.

Kjenner meg igjen i det du skriver her. Er en godt voksen mann, med flere langvarige forhold bak meg, og noen ons og andre kortere affærer i tillegg. Er vel litt under gjennomsnittlig utstyrt, med 12 i omkrets og 13-14 lang, alt etter dagsformen. Spesielt hun jeg er sammen med nå, og ei fra et tidligere forhold, er/var merkbart våtere og videre enn de øvrige. Merkelig nok tenner jeg på dette, selv om det rent fysisk ikke er like stimulerende som trangere damer. Jeg vet jo at disse damene ikke ville hatt problemer med å ta i mot selv skikkelig store. Jeg kjøpte en dildo til min nåværende samboer, den er 18-20 lang og 17 rundt. Og når hun er skikkelig kåt, og ønsker å komme, ber hun ofte om å få den inn i seg. Og hun tar mot hele, med hyl og stønn, og til slutt en kraftig orgasme. Noe penisen min ikke kan gi henne. Men jeg er altså fortsatt kjempevåt på denne dama.....

Æ

Anonymkode: febba...c91

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen i det du skriver her. Er en godt voksen mann, med flere langvarige forhold bak meg, og noen ons og andre kortere affærer i tillegg. Er vel litt under gjennomsnittlig utstyrt, med 12 i omkrets og 13-14 lang, alt etter dagsformen. Spesielt hun jeg er sammen med nå, og ei fra et tidligere forhold, er/var merkbart våtere og videre enn de øvrige. Merkelig nok tenner jeg på dette, selv om det rent fysisk ikke er like stimulerende som trangere damer. Jeg vet jo at disse damene ikke ville hatt problemer med å ta i mot selv skikkelig store. Jeg kjøpte en dildo til min nåværende samboer, den er 18-20 lang og 17 rundt. Og når hun er skikkelig kåt, og ønsker å komme, ber hun ofte om å få den inn i seg. Og hun tar mot hele, med hyl og stønn, og til slutt en kraftig orgasme. Noe penisen min ikke kan gi henne. Men jeg er altså fortsatt kjempevåt på denne dama.....

Æ

Dildoen min, og exen min er 12 i omkrets og 15 lang. Den størrelsen er perfekt for meg. Men jeg kan ta imot større størrelser, den største jeg har hatt var 14 i omkrets og det gikk fint da jeg ble kåt, men jeg trenger det ikke for å komme igjen og igjen og igjen. ;) Får man sleeves som er så "små"? Det siste jeg vil er å utvides enda mer!

Jeg tror jeg er relativt normal i utgangspunktet, men så var det dette med at jeg blir så våt og oppsvulmet da... Kanskje jeg må lære meg noen mentale teknikker som forhindrer at jeg blir så kåt. Føler meg på samme plan som menn med for tidlig sædavgang...

Skrevet

Min eks kjøpte en dildo som hadde samme den størrelse på penis som han. 14cm lang og 12cm omkrets.. For min del gikk den i søpla når forholdet tok slutt. Rett og slett fordi jeg fant en ny type med større penis, og fant fort ut hva jeg foretrekker... :)

Uansett, for oss som blit veldig våte når vi blir kåte, så hjelper det defintivt med større utstyr, om ikke på vi ty til andre løsninger da :)

Anonymkode: c21c7...c07

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min eks kjøpte en dildo som hadde samme den størrelse på penis som han. 14cm lang og 12cm omkrets.. For min del gikk den i søpla når forholdet tok slutt. Rett og slett fordi jeg fant en ny type med større penis, og fant fort ut hva jeg foretrekker... :)

Uansett, for oss som blit veldig våte når vi blir kåte, så hjelper det defintivt med større utstyr, om ikke på vi ty til andre løsninger da :)

Anonymkode: c21c7...c07

Etter å ha levd noen tiår, og knullet forskjellige kvinner, må jeg innrømme at jeg misunner de menn som er så heldige å ha en som kvinner oppfatter som stor. Alternativt en som objektivt sett er stor. Det må være fantastisk å gli inn i en kåt og søkkvåt kvinne,og høre henne stønne uhemmet.......

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha levd noen tiår, og knullet forskjellige kvinner, må jeg innrømme at jeg misunner de menn som er så heldige å ha en som kvinner oppfatter som stor. Alternativt en som objektivt sett er stor. Det må være fantastisk å gli inn i en kåt og søkkvåt kvinne,og høre henne stønne uhemmet.......

Hvorfor er dette noe du fantaserer om? Er det ikke bedre å trenge inn i en trang mus?

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette noe du fantaserer om? Er det ikke bedre å trenge inn i en trang mus?

TS

Akkurat det er vel mangelvare, iallefall VÅTE og trange.....

Skrevet

Jeg blir også det, prøvde å tørke meg en gang også, men typen ble helt forstyrret og lurte på hva jeg dreiv med, så gutter tenner tydeligvis på det. Men er greit å kjenne noe også ja.

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at jenter som trenger stor pikk, er meget uerfarne og dårlig i senga. De har rett og slett enormt mye å lære, og har nok aldri opplevd å bli knullet av en som kan sexens kunster og mangfoldigheter. Antar mange jenter vil føle seg trigget av å lese dette, men av og til er sannheten vond. Men sannheten er ikke farlig. Husk det.

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, PrebenTønnevik skrev:

Min erfaring er at jenter som trenger stor pikk, er meget uerfarne og dårlig i senga. De har rett og slett enormt mye å lære, og har nok aldri opplevd å bli knullet av en som kan sexens kunster og mangfoldigheter. Antar mange jenter vil føle seg trigget av å lese dette, men av og til er sannheten vond. Men sannheten er ikke farlig. Husk det.

Endel kvinner har vel et nærmest fetisjistisk forhold til stor penis, dessverre. Lite mangfoldig, ja, men må jo være bedre at de vet hva de trenger før de roter seg borti en mann som aldri vil måle opp, bokstavelig talt? 

Forøvrig er det ingen sexkunster som kan sammenlignes med følelsen av å bli fylt opp/utvidet, så hvis det er sexpreferanse #1 må iallefall karen tenne på å ha med en dildo som er større enn han selv i senga, og det er det jo heller få menn som gjør.

Anonymkode: 4384d...829

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, PrebenTønnevik skrev:

Trenger stor pikk?

Exen min var helt middels og fylte meg opp greit og jeg fikk alltid mange(!) orgasmer med han. Så veldig stor pikk har jeg aldri trengt.

Men en liten penis som man får plass til hele i lukket hånd, gjør at jeg dessverre ikke kjenner så mye når jeg blir så klar og våt. Jeg snakker ikke ned menn med liten penis, slik du snakker ned våte og klare damer. Jeg er ganske tydelig på at jeg tar en stor del av ansvaret for lite friksjon under penetreringen. Les bare overskriften...

TS 

• Liker 7
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger stor pikk?

Exen min var helt middels og fylte meg opp greit og jeg fikk alltid mange(!) orgasmer med han. Så veldig stor pikk har jeg aldri trengt.

Men en liten penis som man får plass til hele i lukket hånd, gjør at jeg dessverre ikke kjenner så mye når jeg blir så klar og våt. Jeg snakker ikke ned menn med liten penis, slik du snakker ned våte og klare damer. Jeg er ganske tydelig på at jeg tar en stor del av ansvaret for lite friksjon under penetreringen. Les bare overskriften...

TS 

Synes du har en aldeles grei måte å ta opp dette på, og du høres da virkelig ut som en givende og bra sexpartner 😊

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Resignert skrev:

Synes du har en aldeles grei måte å ta opp dette på, og du høres da virkelig ut som en givende og bra sexpartner 😊

Takk :)

Jeg vet jeg er oppmerksom, nysgjerrig og leken. Har fått mange tilbakemeldinger på det, og det er jo bra!

Men føler ikke at det holder nå. Vil være bra nok for denne mannen. Vil at han skal ha det godt!

For egen del frykter jeg at jeg ikke vil klare å oppnå de sterke vaginale orgasmene med en penis under normalen... Den treffer rett og slett ikke godt nok/langt nok inn. Skulle så gjerne ha vært litt mindre kåt og våt, kanskje jeg hadde klart det da... :sad: Er vant til å komme kjempefort (etter 5sekunder, overdriver ikke) og så fortsette og komme og komme og komme ...  . Mine tidligere partnere har digget det like hardt som meg selv, for det er så gøy!! Ikke minst veldig godt, for begge. Ikke bare fysisk, men også mentalt.

Stemningen har også vært en helt annen enn den er nå når jeg har sex uten å komme. Nå er det hele litt... kleint på en måte? Er det vanlig? Litt sånn, hump hump hump uten å komme noen vei liksom. Det føles litt meningsløst, selv om det er godt å være naken og intim med en mann jeg liker. (Bruker sterke ord her, men jeg tror faktisk jeg kan stå inne for at det føles litt som dette. Kan være jeg overdriver fordi dette er et stort kaos i hodet mitt enda. Små problemer blir ofte store når man tenker for mye på dem).

Får gi dette tid.

Tar gjerne imot flere tips og råd hvis noen skulle ha noen. :)

• Liker 3
Skrevet
På 11/19/2016 den 10.16, AnonymBruker skrev:

Jeg er trang men blir også så våt at jeg ikke kjenner noe hvis han har penis som er middels -> under middels. Løsningen er rett og slett å ha håndkle eller papir og tørke etter hvert. Har aldri opplevd noe annet enn at menn tenner veldig på at jeg blir så våt og så lenge han/jeg tørker en gang eller to underveis så blir sexen veldig god

Anonymkode: 89f04...4fb

Tørke bort?? Min type blir nesten stresset om jeg må på do når jeg er småkåt fordi jeg ikke må tørke bort noe :fnise:

Ser problemet ditt TS, for han jeg er sammen med nå er også mindre en andre jeg har hatt. (det gjør meg absolutt ingen ting altså!!) Og jeg blir også veldig våt når han får meg tent. VELDIG våt til tider da det kanskje kan gå 3 dager mellom hver gang vi har sex. 

Hvis jeg ligger på rygg med beina på nakken (nesten) så fyller han meg opp og treffer gpunkt og andre deilige steder. Kan få flere orgasmer da.Også når jeg har doggystyle, bare jeg ligger helt nede (heter kanskje noe annet den stillingen?) med overkroppen. Kanskje bytte stillinger? Han er hvertfall den beste sexen jeg noen gang har hatt :sengekos:

• Liker 5
Skrevet (endret)

En av mine favorittstillinger er å ha dama på kjøkkenbordet eller spisebordet. Da kommer man godt til med både penis og fingre 😊 Dama liker godt å ligge på magen med en pute eller to under hoftene, og med beina samlet, og et par fingre på klitten. Det funker best for henne, selv om hun sikkert hadde kunnet ta i mot en på 20+ i den stillingen.

Endret av Resignert
  • Liker 1
  • 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Er dere sammen enda?

Anonymkode: 9673d...aa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...