Lanista1984 Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Jeg fikk ikke sove og gikk ut for å løpe. Det er ofte noe jeg gjør og det hjelper meg veldig mye. Jeg løp opp Bogstadveien, forbi Majorstua mot Frognerparken i Oslo. Det var stille. Bare biler. Lite folk. Klokken var ca 5.30. Jeg hørte ei jente skrike og så to menn stå over henne. Jeg ropte "hei!" og de løp avgårde. Jeg kom bort til henne, men fikk ikke så mye ut av henne, hun gråt. Jeg bestemte meg for å løpe etter dem, men de valgte to forskjellige veier. Etter en stund ga jeg opp. Og når jeg kom tilbake til hvor hun hadde vært var hun borte. Det gikk så fort. Jeg var helt skjelven. Hva var det jeg egentlig hadde vært vitne til. Jeg vet ikke. Jeg tror det var forsøk på voldtekt. Og det gjør meg så inderlig forbanna. At ikke folk kan få gå i fred. At det finnes parasitter som lever av å gjøre livet til andre surt. Det som gjør meg mest forbanna er hvor lite politi det finnes i Oslo. At mange mener mer politi forbindes med en politistat og noe negativt. Norske politikvinner og politimenn, utgjør bare noe positivt i mine øyne. Hvem var hun? Hva skjedde? Det vil jeg aldri få vite. Hun var blond. Festkledd. Ca 25. Håper alt er bra nå. Etterpå gikk jeg hjem og drakk te. Fra Mauritius. Utrolig godt for å få tilbake varmen. Og så på Skam:) 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Bra jobba, dessverre har Oslo politiet bestemt seg for å hemmeligholde overfallsvoldtekter og voldtektsforsøk, men jeg mistenker at slike saker dessverre har blitt ganske vanlig i Oslo. Anonymkode: f4b2c...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå